Η αξία του πράσινου μάρκετινγκ στη σημερινή αγορά και η επιρροή των καταναλωτών

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Λορεντζάτου, Ναταλία-Μαρία
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2016
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3024
_version_ 1780524475406614528
abstract Τα περιβαλλοντικά προβλήματα έχουν αρχίσει και παίρνουν όλο και μεγαλύτερες διαστάσεις στην καθημερινότητα μας και έχουν προσελκύσει το ενδιαφέρον των επιχειρήσεων. Δεν ανησυχούν μόνο οι ισχυροί ηγέτες των μεγαλύτερων χωρών του κόσμου αλλά και κάθε πολίτης που τον απασχολεί το περιβάλλον και έχει τις βασικές γνώσεις για τους κινδύνους που απειλούν την κοινωνία. Αυτή η απειλή της υπερθέρμανσης του πλανήτη δεν είναι πλέον ένα σενάριο από ταινία του Χόλυγουντ αλλά μια τρομακτική πραγματικότητα. Οι επιχειρήσεις έχουν αρχίσει να αναδιαμορφώνουν τις στρατηγικές τους, σε μια προσπάθεια να αντιμετωπίσουν αυτή την κοινή απειλή και ταυτόχρονα να προωθήσουν τα προϊόντα τους, με το να υιοθετήσουν μια πιο περιβαλλοντική συνείδηση. Αυτή η απόπειρα δημιούργησε μία καινούρια αγορά για ‘’πράσινα’’ και αειφόρα προϊόντα που συμβάλουν στην προστασία και διατήρηση του περιβάλλοντος. Το φαινόμενο του θερμοκηπίου, οι περιορισμοί του χρηματιστηρίου όσον αφορά τα πρώτα υλικά, η έλλειψη νερού σε πολλές περιοχές, η απειλή της εξάλειψης των ζωντανών οργανισμών ή η εξαφάνιση μεγάλου μέρους αυτών, οι διάφορες ασθένειες που έχουν προσβάλει όχι μόνο ανθρώπους αλλά και ζώα από την παρατεταμένη χρήση χημικών, είναι μερικοί από τους λόγους που έχουν κρούσει τον κώδωνα του κινδύνου στην παγκόσμια κοινότητα. Είναι συνεπώς απολύτως απαραίτητο να αλλάξει η μοντέρνα καθημερινότητα μας και να γίνει πιο περιβαλλοντικά βιώσιμη. Στην παρούσα πτυχιακή εργασία, θα θιχτεί η επιρροή που έχουν οι καταναλωτές στις αποφάσεις που λαμβάνουν οι επιχειρήσεις, όσον αφορά την στρατηγική που θα ακολουθήσουν. Η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε είναι παρόμοια όπως οποιαδήποτε άλλης εργασίας. Επιστημονικά άρθρα από ειδήμονες του είδους, άρθρα εφημερίδων με στατιστικά στοιχεία και αποσπάσματα ταινιών μικρού μήκους σχετικά με το θέμα, αναλύθηκαν και τα στοιχεία παρουσιάζονται στις σελίδες που ακολουθούν. Τα συμπεράσματα που προκύπτουν, συμπτωματικά, είναι η φιλοσοφία με την οποία πορεύεται η πλειοψηφία των εταιρειών, οι οποίες θέλουν να χαρακτηρίζονται ‘’οικολογικές’’. Βάση αυτής της φιλοσοφίας λοιπόν, μπορούμε να συμπεράνουμε ότι το μέλλον του πράσινου μάρκετινγκ και κατ’ επέκταση της οικολογίας, προβλέπεται λαμπρό και γεμάτο εξελίξεις που θα οδηγήσουν στην ανάπλαση, όχι μόνο της κοινωνίας που ζούμε, αλλά και της οικονομίας μας
abstracttranslated Environmental issues have gained the attention of both businesses and public life. Not only a great number of world leaders, of various countries, but also every citizen who is concerned and has a simple knowledge about the daily degradation level of oxygen in the atmosphere. This common threat, of the overheating of our planet, is no longer a scenario of a Hollywood movie, but a scary reality. Business’s, have started reconsidering their marketing strategies in an attempt to overcome this threat and promote their products by adopting a new environmental conscience. This attempt created a new market for green and sustainable products that contribute to the environmental protection and preservation. The greenhouse effect, the restriction of global stocks of raw materials, lack of water in many areas, the threat of extinction of living organisms and disappearance of the vast majority of them, the various diseases in animals and humans from the extensive use of chemicals are some of the reasons that the global community has ring the alarms. It is now absolutely necessary to change the modern way of life. In this thesis, we address the influence consumers have on the decisions companies take, regarding the day by day strategies they need to follow. The methodology used is similar to any other essay. Scientific articles of named scientists and knowledgeable individuals, newspaper articles, statistics and excerpts of short films on the subject are analyzed and presented in the following pages. The conclusions drawn, coincidentally, is the philosophy with which the majority of companies march forward, which want to be classified as ''green''. Therefore, based on this philosophy, we can conclude that the future of green marketing and ecology, is brilliant and full of developments, which expectedly will lead to the regeneration, not only of the society we live in, but our economies as well.
advisor
author Λορεντζάτου, Ναταλία-Μαρία
author_facet Λορεντζάτου, Ναταλία-Μαρία
author_sort Λορεντζάτου, Ναταλία-Μαρία
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-3024
institution University of West Attica Campus II
keyword Μάρκετινγκ
Καταναλωτές
Πράσινο μάρκετινγκ
Πράσινα προϊόντα
Προστασία περιβάλλοντος
Πράσινο branding
language Greek
physical 47 σελ.
publishDate 2016
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-30242018-12-14T10:45:10Z Η αξία του πράσινου μάρκετινγκ στη σημερινή αγορά και η επιρροή των καταναλωτών The value of green marketing in today's market and consumer influence Λορεντζάτου, Ναταλία-Μαρία Κονιόρδος, Μιχαήλ Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ Μάρκετινγκ Καταναλωτές Πράσινο μάρκετινγκ Πράσινα προϊόντα Προστασία περιβάλλοντος Πράσινο branding Τα περιβαλλοντικά προβλήματα έχουν αρχίσει και παίρνουν όλο και μεγαλύτερες διαστάσεις στην καθημερινότητα μας και έχουν προσελκύσει το ενδιαφέρον των επιχειρήσεων. Δεν ανησυχούν μόνο οι ισχυροί ηγέτες των μεγαλύτερων χωρών του κόσμου αλλά και κάθε πολίτης που τον απασχολεί το περιβάλλον και έχει τις βασικές γνώσεις για τους κινδύνους που απειλούν την κοινωνία. Αυτή η απειλή της υπερθέρμανσης του πλανήτη δεν είναι πλέον ένα σενάριο από ταινία του Χόλυγουντ αλλά μια τρομακτική πραγματικότητα. Οι επιχειρήσεις έχουν αρχίσει να αναδιαμορφώνουν τις στρατηγικές τους, σε μια προσπάθεια να αντιμετωπίσουν αυτή την κοινή απειλή και ταυτόχρονα να προωθήσουν τα προϊόντα τους, με το να υιοθετήσουν μια πιο περιβαλλοντική συνείδηση. Αυτή η απόπειρα δημιούργησε μία καινούρια αγορά για ‘’πράσινα’’ και αειφόρα προϊόντα που συμβάλουν στην προστασία και διατήρηση του περιβάλλοντος. Το φαινόμενο του θερμοκηπίου, οι περιορισμοί του χρηματιστηρίου όσον αφορά τα πρώτα υλικά, η έλλειψη νερού σε πολλές περιοχές, η απειλή της εξάλειψης των ζωντανών οργανισμών ή η εξαφάνιση μεγάλου μέρους αυτών, οι διάφορες ασθένειες που έχουν προσβάλει όχι μόνο ανθρώπους αλλά και ζώα από την παρατεταμένη χρήση χημικών, είναι μερικοί από τους λόγους που έχουν κρούσει τον κώδωνα του κινδύνου στην παγκόσμια κοινότητα. Είναι συνεπώς απολύτως απαραίτητο να αλλάξει η μοντέρνα καθημερινότητα μας και να γίνει πιο περιβαλλοντικά βιώσιμη. Στην παρούσα πτυχιακή εργασία, θα θιχτεί η επιρροή που έχουν οι καταναλωτές στις αποφάσεις που λαμβάνουν οι επιχειρήσεις, όσον αφορά την στρατηγική που θα ακολουθήσουν. Η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε είναι παρόμοια όπως οποιαδήποτε άλλης εργασίας. Επιστημονικά άρθρα από ειδήμονες του είδους, άρθρα εφημερίδων με στατιστικά στοιχεία και αποσπάσματα ταινιών μικρού μήκους σχετικά με το θέμα, αναλύθηκαν και τα στοιχεία παρουσιάζονται στις σελίδες που ακολουθούν. Τα συμπεράσματα που προκύπτουν, συμπτωματικά, είναι η φιλοσοφία με την οποία πορεύεται η πλειοψηφία των εταιρειών, οι οποίες θέλουν να χαρακτηρίζονται ‘’οικολογικές’’. Βάση αυτής της φιλοσοφίας λοιπόν, μπορούμε να συμπεράνουμε ότι το μέλλον του πράσινου μάρκετινγκ και κατ’ επέκταση της οικολογίας, προβλέπεται λαμπρό και γεμάτο εξελίξεις που θα οδηγήσουν στην ανάπλαση, όχι μόνο της κοινωνίας που ζούμε, αλλά και της οικονομίας μας Environmental issues have gained the attention of both businesses and public life. Not only a great number of world leaders, of various countries, but also every citizen who is concerned and has a simple knowledge about the daily degradation level of oxygen in the atmosphere. This common threat, of the overheating of our planet, is no longer a scenario of a Hollywood movie, but a scary reality. Business’s, have started reconsidering their marketing strategies in an attempt to overcome this threat and promote their products by adopting a new environmental conscience. This attempt created a new market for green and sustainable products that contribute to the environmental protection and preservation. The greenhouse effect, the restriction of global stocks of raw materials, lack of water in many areas, the threat of extinction of living organisms and disappearance of the vast majority of them, the various diseases in animals and humans from the extensive use of chemicals are some of the reasons that the global community has ring the alarms. It is now absolutely necessary to change the modern way of life. In this thesis, we address the influence consumers have on the decisions companies take, regarding the day by day strategies they need to follow. The methodology used is similar to any other essay. Scientific articles of named scientists and knowledgeable individuals, newspaper articles, statistics and excerpts of short films on the subject are analyzed and presented in the following pages. The conclusions drawn, coincidentally, is the philosophy with which the majority of companies march forward, which want to be classified as ''green''. Therefore, based on this philosophy, we can conclude that the future of green marketing and ecology, is brilliant and full of developments, which expectedly will lead to the regeneration, not only of the society we live in, but our economies as well. 2016-09 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3024 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 47 σελ. http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/3024/12/%ce%a0%cf%81%ce%ac%cf%83%ce%b9%ce%bd%ce%bf%20%ce%bc%ce%ac%cf%81%ce%ba%ce%b5%cf%84%ce%b9%ce%bd%ce%b3%ce%ba.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ
Λορεντζάτου, Ναταλία-Μαρία
Η αξία του πράσινου μάρκετινγκ στη σημερινή αγορά και η επιρροή των καταναλωτών
title Η αξία του πράσινου μάρκετινγκ στη σημερινή αγορά και η επιρροή των καταναλωτών
title_full Η αξία του πράσινου μάρκετινγκ στη σημερινή αγορά και η επιρροή των καταναλωτών
title_fullStr Η αξία του πράσινου μάρκετινγκ στη σημερινή αγορά και η επιρροή των καταναλωτών
title_full_unstemmed Η αξία του πράσινου μάρκετινγκ στη σημερινή αγορά και η επιρροή των καταναλωτών
title_short Η αξία του πράσινου μάρκετινγκ στη σημερινή αγορά και η επιρροή των καταναλωτών
title_sort η αξία του πράσινου μάρκετινγκ στη σημερινή αγορά και η επιρροή των καταναλωτών
title_translated The value of green marketing in today's market and consumer influence
topic TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3024