Λορεντζάτου, Ν. (2016). Η αξία του πράσινου μάρκετινγκ στη σημερινή αγορά και η επιρροή των καταναλωτών. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
Chicago Style (17th ed.) CitationΛορεντζάτου, Ναταλία-Μαρία. Η αξία του πράσινου μάρκετινγκ στη σημερινή αγορά και η επιρροή των καταναλωτών. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2016.
MLA (8th ed.) CitationΛορεντζάτου, Ναταλία-Μαρία. Η αξία του πράσινου μάρκετινγκ στη σημερινή αγορά και η επιρροή των καταναλωτών. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2016.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.