Λορεντζάτου, Ν. (2016). Η αξία του πράσινου μάρκετινγκ στη σημερινή αγορά και η επιρροή των καταναλωτών. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)Λορεντζάτου, Ναταλία-Μαρία. Η αξία του πράσινου μάρκετινγκ στη σημερινή αγορά και η επιρροή των καταναλωτών. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2016.
Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)Λορεντζάτου, Ναταλία-Μαρία. Η αξία του πράσινου μάρκετινγκ στη σημερινή αγορά και η επιρροή των καταναλωτών. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2016.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.