Παραπομπή σε μορφή APA (7η εκδ.)

Λορεντζάτου, Ν. (2016). Η αξία του πράσινου μάρκετινγκ στη σημερινή αγορά και η επιρροή των καταναλωτών. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.

Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)

Λορεντζάτου, Ναταλία-Μαρία. Η αξία του πράσινου μάρκετινγκ στη σημερινή αγορά και η επιρροή των καταναλωτών. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2016.

Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)

Λορεντζάτου, Ναταλία-Μαρία. Η αξία του πράσινου μάρκετινγκ στη σημερινή αγορά και η επιρροή των καταναλωτών. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2016.

Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.