Οι παράγοντες υποκίνησης των ασιατών τουριστών στην Ελλάδα

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Ανδρέου, Δημήτριος
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2016
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2989
_version_ 1780524472167563264
abstract Μία από τις πιο ανεπτυγμένες αγορές εξερχόμενου τουρισμού είναι οι Ιάπωνες, ενώ η Κίνα φαίνεται ότι θα γίνει η τέταρτη μεγαλύτερη αγορά εξερχόμενου τουρισμού στον κόσμο έως το 2020. Η καλύτερη κατανόηση των αναγκών και των προσδοκιών των Κινέζων και Ιαπώνων τουριστών θα είναι χρήσιμη για την προσέλκυση περισσότερων επισκεπτών από τις χώρες αυτές και την παροχή καλύτερων προϊόντων και υπηρεσιών για να τους ικανοποιούν. Μία από τις πιο σημαντικές μεταβλητές που εξηγούν την συμπεριφορά των τουριστών είναι το κίνητρο. Υπάρχουν δύο κατηγορίες του τουρισμού κινήτρων: Οι παράγοντες έλξης και ώθησης. Οι παράγοντες ώθησης για τις διακοπές είναι τα κοινωνικό-ψυχολογικά κίνητρα, ενώ οι παράγοντες έλξης είναι τα κίνητρα που κάνουν επιθυμητό έναν προορισμό. Παραδείγματα των κοινωνικό-ψυχολογικών κίνητρων είναι: η απόδραση από ένα περιβάλλον ρουτίνας, η χαλάρωση, και η αναθέρμανση των οικογενειακών σχέσεων Η μελέτη εφαρμόζει το εννοιολογικό πλαίσιο των κινήτρων των ιαπώνων και κινέζων ταξιδιωτών στην Ελλάδα. Τα κίνητρα ώθησης για ταξίδια στο εξωτερικό μελετήθηκαν για ένα δείγμα 187 ιαπωνέζων και κινέζων ερωτηθέντων. Το ερωτηματολόγιο αναπτύχθηκε από την εξέταση προηγούμενων μελετών σχετικών με τα κίνητρα ώθησης. Το ερωτηματολόγιο σχεδιάστηκε αρχικά στα αγγλικά και ύστερα μεταφράστηκε στα ιαπωνικά και στα κινέζικα. Για τους παράγοντες ώθησης χρησιμοποιήθηκε η ανάλυση factor with a varimax rotation. Εντοπίστηκαν 4 παράγοντες ώθησης από την ανάλυση των 18 σχετικών ερωτήσεων. Αυτοί οι παράγοντες είναι: (1) ξεκούραση και χαλάρωση, (2) Ενίσχυση του Εγώ, (3) Αναζήτηση γνώσης και (4) καινοτομία. Τα αποτελέσματα της ανάλυσης πολλαπλής παλινδρόμησης δείχνουν ότι υπάρχουν σημαντικές διαφορές μεταξύ ιαπώνων και κινέζων ως προς την ηλικία, την οικογενειακή κατάσταση και το επάγγελμα είναι οι οποίοι παράγοντες είναι αυτοί που επηρεάζουν τα ταξιδιωτικά κίνητρα ώθησης. Αυτή είναι μια πρώτη διερευνητική μελέτη και ένας μελλοντικός ερευνητικός θα είναι να εκπονηθεί μελέτη με την ενσωμάτωση και των παραγόντων έλξης.
abstracttranslated One of the most developed outbound tourism markets is the Japanese while China looks set to become the fourth largest outbound tourist generating country in the world by 2020. A better understanding of the Chinese and Japanese tourists’ needs and expectations will be helpful for positioning a destination to attract more travelers from these countries and provide better products and services that satisfy them. One of the most important variables explaining tourist behavior is motivation. There are two categories of tourism motivations: the push and pull factors. The push factors for a vacation are socio-psychological motives, while the pull factors are motives aroused by the destination. Examples of socio-psychological motives are: escape from a perceived mundane environment, relaxation, prestige and enhancement of kinship relationships. This study applies the conceptual framework of push travel motivations of Japanese and Chinese travellers to Greece. Push motivations for overseas pleasure travel has been studied for a Japanese and Chinese sample of 187 respondents. The questionnaire was developed from a review of previous studies focusing on push motivations. The questionnaire was originally designed in English and translated into Japanese and Chinese. Factor analysis with a varimax rotation approach was used to group the push motivational items with similar characteristics to determine a set of push factor dimensions. The 4 push factor dimensions were identified from factor analysis of the 18 push motivational items. They were labelled as: (1) Rest and relaxation, (2) Ego-enhancement, (3) knowledge seeking and (4) novelty. The results of multiple regression analysis indicate that significant differences exist between Japanese and Chinese and age, marital status and occupation are the factors influencing push travel motivations. This is an exploratory study and a future research goal will be to conduct a study using push and pull factors together.
advisor
author Ανδρέου, Δημήτριος
author_facet Ανδρέου, Δημήτριος
author_sort Ανδρέου, Δημήτριος
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-2989
institution University of West Attica Campus II
keyword Ασιατική τουριστική αγορά
Τουρισμός
Κίνητρα τουρισμού
Ασιάτες τουρίστες
language Greek
physical 94 σελ.
publishDate 2016
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-29892018-12-14T10:46:32Z Οι παράγοντες υποκίνησης των ασιατών τουριστών στην Ελλάδα Push factors of asian tourists in Greece Ανδρέου, Δημήτριος Κονιόρδος, Μιχαήλ Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας TPSH::Τουρισμός Ασιατική τουριστική αγορά Τουρισμός Κίνητρα τουρισμού Ασιάτες τουρίστες Μία από τις πιο ανεπτυγμένες αγορές εξερχόμενου τουρισμού είναι οι Ιάπωνες, ενώ η Κίνα φαίνεται ότι θα γίνει η τέταρτη μεγαλύτερη αγορά εξερχόμενου τουρισμού στον κόσμο έως το 2020. Η καλύτερη κατανόηση των αναγκών και των προσδοκιών των Κινέζων και Ιαπώνων τουριστών θα είναι χρήσιμη για την προσέλκυση περισσότερων επισκεπτών από τις χώρες αυτές και την παροχή καλύτερων προϊόντων και υπηρεσιών για να τους ικανοποιούν. Μία από τις πιο σημαντικές μεταβλητές που εξηγούν την συμπεριφορά των τουριστών είναι το κίνητρο. Υπάρχουν δύο κατηγορίες του τουρισμού κινήτρων: Οι παράγοντες έλξης και ώθησης. Οι παράγοντες ώθησης για τις διακοπές είναι τα κοινωνικό-ψυχολογικά κίνητρα, ενώ οι παράγοντες έλξης είναι τα κίνητρα που κάνουν επιθυμητό έναν προορισμό. Παραδείγματα των κοινωνικό-ψυχολογικών κίνητρων είναι: η απόδραση από ένα περιβάλλον ρουτίνας, η χαλάρωση, και η αναθέρμανση των οικογενειακών σχέσεων Η μελέτη εφαρμόζει το εννοιολογικό πλαίσιο των κινήτρων των ιαπώνων και κινέζων ταξιδιωτών στην Ελλάδα. Τα κίνητρα ώθησης για ταξίδια στο εξωτερικό μελετήθηκαν για ένα δείγμα 187 ιαπωνέζων και κινέζων ερωτηθέντων. Το ερωτηματολόγιο αναπτύχθηκε από την εξέταση προηγούμενων μελετών σχετικών με τα κίνητρα ώθησης. Το ερωτηματολόγιο σχεδιάστηκε αρχικά στα αγγλικά και ύστερα μεταφράστηκε στα ιαπωνικά και στα κινέζικα. Για τους παράγοντες ώθησης χρησιμοποιήθηκε η ανάλυση factor with a varimax rotation. Εντοπίστηκαν 4 παράγοντες ώθησης από την ανάλυση των 18 σχετικών ερωτήσεων. Αυτοί οι παράγοντες είναι: (1) ξεκούραση και χαλάρωση, (2) Ενίσχυση του Εγώ, (3) Αναζήτηση γνώσης και (4) καινοτομία. Τα αποτελέσματα της ανάλυσης πολλαπλής παλινδρόμησης δείχνουν ότι υπάρχουν σημαντικές διαφορές μεταξύ ιαπώνων και κινέζων ως προς την ηλικία, την οικογενειακή κατάσταση και το επάγγελμα είναι οι οποίοι παράγοντες είναι αυτοί που επηρεάζουν τα ταξιδιωτικά κίνητρα ώθησης. Αυτή είναι μια πρώτη διερευνητική μελέτη και ένας μελλοντικός ερευνητικός θα είναι να εκπονηθεί μελέτη με την ενσωμάτωση και των παραγόντων έλξης. One of the most developed outbound tourism markets is the Japanese while China looks set to become the fourth largest outbound tourist generating country in the world by 2020. A better understanding of the Chinese and Japanese tourists’ needs and expectations will be helpful for positioning a destination to attract more travelers from these countries and provide better products and services that satisfy them. One of the most important variables explaining tourist behavior is motivation. There are two categories of tourism motivations: the push and pull factors. The push factors for a vacation are socio-psychological motives, while the pull factors are motives aroused by the destination. Examples of socio-psychological motives are: escape from a perceived mundane environment, relaxation, prestige and enhancement of kinship relationships. This study applies the conceptual framework of push travel motivations of Japanese and Chinese travellers to Greece. Push motivations for overseas pleasure travel has been studied for a Japanese and Chinese sample of 187 respondents. The questionnaire was developed from a review of previous studies focusing on push motivations. The questionnaire was originally designed in English and translated into Japanese and Chinese. Factor analysis with a varimax rotation approach was used to group the push motivational items with similar characteristics to determine a set of push factor dimensions. The 4 push factor dimensions were identified from factor analysis of the 18 push motivational items. They were labelled as: (1) Rest and relaxation, (2) Ego-enhancement, (3) knowledge seeking and (4) novelty. The results of multiple regression analysis indicate that significant differences exist between Japanese and Chinese and age, marital status and occupation are the factors influencing push travel motivations. This is an exploratory study and a future research goal will be to conduct a study using push and pull factors together. 2016 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2989 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 94 σελ. http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/2989/9/%ce%a0%cf%84%cf%85%cf%87%ce%b9%ce%b1%ce%ba%ce%ae.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Τουρισμός
Ανδρέου, Δημήτριος
Οι παράγοντες υποκίνησης των ασιατών τουριστών στην Ελλάδα
title Οι παράγοντες υποκίνησης των ασιατών τουριστών στην Ελλάδα
title_full Οι παράγοντες υποκίνησης των ασιατών τουριστών στην Ελλάδα
title_fullStr Οι παράγοντες υποκίνησης των ασιατών τουριστών στην Ελλάδα
title_full_unstemmed Οι παράγοντες υποκίνησης των ασιατών τουριστών στην Ελλάδα
title_short Οι παράγοντες υποκίνησης των ασιατών τουριστών στην Ελλάδα
title_sort οι παράγοντες υποκίνησης των ασιατών τουριστών στην ελλάδα
title_translated Push factors of asian tourists in Greece
topic TPSH::Τουρισμός
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2989