Αγγέλη, Α. (2016). Το μάρκετινγκ των επιχειρήσεων σε περιόδους οικονομικής κρίσης και ύφεσης. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
Chicago Style (17th ed.) CitationΑγγέλη, Αγγελική. Το μάρκετινγκ των επιχειρήσεων σε περιόδους οικονομικής κρίσης και ύφεσης. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2016.
MLA (8th ed.) CitationΑγγέλη, Αγγελική. Το μάρκετινγκ των επιχειρήσεων σε περιόδους οικονομικής κρίσης και ύφεσης. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2016.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.