Αγγέλη, Α. (2016). Το μάρκετινγκ των επιχειρήσεων σε περιόδους οικονομικής κρίσης και ύφεσης. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)Αγγέλη, Αγγελική. Το μάρκετινγκ των επιχειρήσεων σε περιόδους οικονομικής κρίσης και ύφεσης. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2016.
Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)Αγγέλη, Αγγελική. Το μάρκετινγκ των επιχειρήσεων σε περιόδους οικονομικής κρίσης και ύφεσης. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2016.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.