Δημόσιες σχέσεις και διαχείριση πελατών και παραπόνων
Main Author: | Καράκουλα, Στυλιανή |
---|---|
Format: | Bachelor Thesis |
Language: | Greek |
Published: |
Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
2016
|
Subjects: | |
Online Access: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2915 |
Similar Items
Similar Items
-
Μέτρηση ικανοποίησης πελατών, καταστημάτων λιανικής. Η περίπτωση των αθλητικών ειδών
by: Πάρνος, Νικόλαος
Published: (2014) -
Οργάνωση και διοίκηση ξενοδοχειακών μονάδων: η ικανοποίηση των πελατών από παρεχόμενες υπηρεσίες
by: Πρέκα, Ευαγγελία, et al.
Published: (2016) -
Ποιότητα υπηρεσιών υγείας μέσω της ικανοποίησης των ασθενών: η περίπτωση των εσωτερικών και εξωτερικών ασθενών του Περιφερειακού Γενικού Αντικαρκινικού Ογκολογικού Νοσοκομείου – Ο Άγιος Σάββας
by: Λιανού, Μάρθα
Published: (2018) -
Διερεύνηση της ικανοποίησης των φοιτητών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες των υποστηρικτικών τμημάτων – Η περίπτωση του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Α.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ.
by: Ανδρεάκου, Αντωνία
Published: (2018) -
Η μελέτη της ικανοποίησης των millennials από οδοντιατρικές υπηρεσίες με χρήση πολυκριτήριας ανάλυσης
by: Βλασταράκος, Σωτήριος
Published: (2017)