Skip to content
VuFind
    • English
    • Ελληνικά
Advanced
  • Δημόσιες σχέσεις και διαχείρισ...
  • Cite this
  • Email this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
  • Permanent link
Δημόσιες σχέσεις και διαχείριση πελατών και παραπόνων

Δημόσιες σχέσεις και διαχείριση πελατών και παραπόνων

Bibliographic Details
Main Author: Καράκουλα, Στυλιανή
Format: Bachelor Thesis
Language:Greek
Published: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2016
Subjects:
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Εξυπηρέτηση Πελατών - Ποιοτικός Έλεγχος
Online Access:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2915
  • Holdings
  • Description
  • Similar Items
  • Staff View

Internet

http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2915

Similar Items

  • Μέτρηση ικανοποίησης πελατών, καταστημάτων λιανικής. Η περίπτωση των αθλητικών ειδών
    by: Πάρνος, Νικόλαος
    Published: (2014)
  • Οργάνωση και διοίκηση ξενοδοχειακών μονάδων: η ικανοποίηση των πελατών από παρεχόμενες υπηρεσίες
    by: Πρέκα, Ευαγγελία, et al.
    Published: (2016)
  • Ποιότητα υπηρεσιών υγείας μέσω της ικανοποίησης των ασθενών: η περίπτωση των εσωτερικών και εξωτερικών ασθενών του Περιφερειακού Γενικού Αντικαρκινικού Ογκολογικού Νοσοκομείου – Ο Άγιος Σάββας
    by: Λιανού, Μάρθα
    Published: (2018)
  • Διερεύνηση της ικανοποίησης των φοιτητών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες των υποστηρικτικών τμημάτων – Η περίπτωση του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Α.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ.
    by: Ανδρεάκου, Αντωνία
    Published: (2018)
  • Η μελέτη της ικανοποίησης των millennials από οδοντιατρικές υπηρεσίες με χρήση πολυκριτήριας ανάλυσης
    by: Βλασταράκος, Σωτήριος
    Published: (2017)

Search Options
  • Search History
  • Advanced Search
Find More
  • Browse the Catalog
  • Browse Alphabetically
  • Explore Channels
Need Help?
  • Search Tips