Η καινοτομία σαν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε περιόδους κρίσης
Κύριος συγγραφέας: | Γιώτη, Ελεάννα |
---|---|
Μορφή: | Πτυχιακή εργασία |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
2016
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2905 |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Επιχειρηματικότητα σε περιόδους κρίσης
ανά: Κόλια, Γρηγορία
Έκδοση: (2016) -
Η επίδραση της καινοτομίας στην επιχειρηματικότητα σε περιόδους κρίσης
ανά: Δελλακά, Πολυξένη, κ.ά.
Έκδοση: (2018) -
Η επιχειρηματικότητα και η καινοτομία ως φορείς ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας μετά την κρίση
ανά: Ευθυμίου, Ευγενία, κ.ά.
Έκδοση: (2018) -
Η διοίκηση των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων σε περιόδους οικονομικής κρίσης
ανά: Παναρίτης, Ανδρέας
Έκδοση: (2014) -
Πώς η καινοτομία και η δημιουργικότητα μετατρέπουν την κρίση σε ευκαιρία στην Ελλάδα και πώς επηρεάζεται η ανταγωνιστικότητα των ελληνικών επιχειρήσεων. Μελέτη περίπτωσης Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας
ανά: Καραφωτιά, Μαρία
Έκδοση: (2017)