Η καινοτομία σαν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε περιόδους κρίσης

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Γιώτη, Ελεάννα
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2016
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2905
_version_ 1780524464003350528
abstract Εντός των πλαισίων του σημερινού διεθνούς περιβάλλοντος το οποίο μεταβάλλεται με ταχύτατους ρυθμούς, η ικανότητα των επιχειρήσεων να εισάγουν στην αγορά μια νέα καινοτομία, αποτελεί το μεγαλύτερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα τους. Αυτό είναι προφανές, αφού με τον τρόπο αυτό οι καινοτόμες επιχειρήσεις αποκτούν σημαντικό μερίδιο αγοράς με παράλληλη αύξηση της κερδοφορίας τους. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να αναλύσει την έννοια και τις εφαρμογές της καινοτομίας, δηλαδή της εφαρμογής μίας νέας μεθόδου στις επιχειρησιακές πρακτικές της επιχείρησης αλλά και τα αποτελέσματα που μπορεί να έχει μια τέτοια πρακτική. Απαραίτητη είναι η μελέτη συγκεκριμένων εννοιών όπως είναι η καινοτομία της εκάστοτε επιχείρησης.
advisor
author Γιώτη, Ελεάννα
author_facet Γιώτη, Ελεάννα
author_sort Γιώτη, Ελεάννα
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-2905
institution University of West Attica Campus II
keyword Οικονομική κρίση
Καινοτομία
Επιχειρηματικότητα
language Greek
physical 45 σελ.
publishDate 2016
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-29052018-12-14T10:47:14Z Η καινοτομία σαν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε περιόδους κρίσης The innovation as a competitive advantage in crisis periods Γιώτη, Ελεάννα Πατσίκας, Στυλιανός Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διοίκηση και Οργάνωση Επιχειρήσεων TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Οικονομική::Οικονομική Κρίση Οικονομική κρίση Καινοτομία Επιχειρηματικότητα Εντός των πλαισίων του σημερινού διεθνούς περιβάλλοντος το οποίο μεταβάλλεται με ταχύτατους ρυθμούς, η ικανότητα των επιχειρήσεων να εισάγουν στην αγορά μια νέα καινοτομία, αποτελεί το μεγαλύτερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα τους. Αυτό είναι προφανές, αφού με τον τρόπο αυτό οι καινοτόμες επιχειρήσεις αποκτούν σημαντικό μερίδιο αγοράς με παράλληλη αύξηση της κερδοφορίας τους. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να αναλύσει την έννοια και τις εφαρμογές της καινοτομίας, δηλαδή της εφαρμογής μίας νέας μεθόδου στις επιχειρησιακές πρακτικές της επιχείρησης αλλά και τα αποτελέσματα που μπορεί να έχει μια τέτοια πρακτική. Απαραίτητη είναι η μελέτη συγκεκριμένων εννοιών όπως είναι η καινοτομία της εκάστοτε επιχείρησης. 2016-06 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2905 el Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 45 σελ. http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/2905/6/%ce%97%20%ce%ba%ce%b1%ce%b9%ce%bd%ce%bf%cf%84%ce%bf%ce%bc%ce%af%ce%b1%20%cf%83%ce%b1%ce%bd%20%ce%b1%ce%bd%cf%84%ce%b1%ce%b3%cf%89%ce%bd%ce%b9%cf%83%cf%84%ce%b9%ce%ba%cf%8c%20%cf%80%ce%bb%ce%b5%ce%bf%ce%bd%ce%ad%ce%ba%cf%84%ce%b7%ce%bc%ce%b1%20%cf%83%ce%b5%20%cf%80%ce%b5%cf%81%ce%b9%cf%8c%ce%b4%ce%bf%cf%85%cf%82%20%ce%ba%cf%81%ce%af%cf%83%ce%b7%cf%82.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διοίκηση και Οργάνωση Επιχειρήσεων
TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Οικονομική::Οικονομική Κρίση
Γιώτη, Ελεάννα
Η καινοτομία σαν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε περιόδους κρίσης
title Η καινοτομία σαν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε περιόδους κρίσης
title_full Η καινοτομία σαν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε περιόδους κρίσης
title_fullStr Η καινοτομία σαν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε περιόδους κρίσης
title_full_unstemmed Η καινοτομία σαν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε περιόδους κρίσης
title_short Η καινοτομία σαν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε περιόδους κρίσης
title_sort η καινοτομία σαν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε περιόδους κρίσης
title_translated The innovation as a competitive advantage in crisis periods
topic TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διοίκηση και Οργάνωση Επιχειρήσεων
TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Οικονομική::Οικονομική Κρίση
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2905