Σήμα- Επωνυμία - Διακριτικός τίτλος επιχείρησης

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Παπαγεωργάκη, Χριστίνα - Ελευθερία
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2016
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2865
_version_ 1780524165224202240
abstract Μεγάλη σημασία αποδίδουν οι επιχειρήσεις σήμερα όχι μόνο στο όνομα του προϊόντος, αλλά και στο σήμα ή τον διακριτικό τίτλο που θα έχουν προκειμένου να αναλάβουν ενεργό ρόλο στον κλάδο που δραστηριοποιούνται. Ειδικές έρευνες πραγματοποιούνται προκειμένου να επιλεγεί το κατάλληλο σήμα για την επιχείρηση, καθώς επίσης το περιεχόμενο του λογότυπου, τα γράμματα, τα χρώματα και τα σχέδια. Είναι πολύ σημαντικό η επιχείρηση να μην αλλάζει χωρίς λόγο τα διακριτικά της ώστε ο καταναλωτής να μάθει το προϊόν και να το διακρίνει από τα ανταγωνιστικά. Κατά την επιλογή της επωνυμίας ή του εμπορικού σήματος πρέπει να λαμβάνονται υπόψη ορισμένοι όροι. Μεταξύ των επιθυμητών χαρακτηριστικών που θα πρέπει να έχει το σήμα και ο διακριτικός τίτλος της επιχείρησης είναι και τα εξής: Να προτείνει και να χαρακτηρίζει τα ποιοτικά πλεονεκτήματα του προϊόντος. Να μεταφέρει το μήνυμα της φιλοσοφίας, της βασικής του ιδέας. Να είναι εύκολο να αναγνωριστεί σε σχέση με άλλα. Να μένει στην μνήμη. Σκοπός της επιχείρησης είναι να αναπτύξει, με τον διακριτικό τίτλο και το όνομα του προϊόντος οικειότητα με τους καταναλωτές. Δηλαδή, οι καταναλωτές πρέπει να αναγνωρίζουν και να αποδέχονται το διακριτικό τίτλο της επιχείρησης. Ο βαθμός αποδοχής του σήματος ή και του διακριτικού τίτλου επηρεάζει σημαντικά το μίγμα Marketing και τις αποφάσεις του για το τελικό προϊόν. Κάποιοι καταναλωτές μπορεί να αισθάνονται μια αποστροφή για το όνομα ή το διακριτικό τίτλο μιας επιχείρησης αν το έχουν συνδέσει με κάτι δυσάρεστο. Άλλοτε πάλι, πολλά ονόματα επιχειρήσεων που παράγουν ομοιογενή προϊόντα, όπως για παράδειγμα χαρτικά, φαίνονται ίδια στον καταναλωτή ο οποίος δεν δίνει σημασία στη διάκριση. Υπάρχουν όμως και φορές που οι καταναλωτές διακρίνουν το όνομα και το σήμα της επιχείρησης έστω και αν δεν το θυμούνται καλά, επιμένοντας στο ίδιο προϊόν για πολύ καιρό, πράγμα που είναι και το πλέον επιθυμητό για την επιχείρηση.
advisor
author Παπαγεωργάκη, Χριστίνα - Ελευθερία
author_facet Παπαγεωργάκη, Χριστίνα - Ελευθερία
author_sort Παπαγεωργάκη, Χριστίνα - Ελευθερία
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-2865
institution University of West Attica Campus II
keyword Brand name
Επωνυμία
Διακριτικός τίτλος
Logo
Εμπορικά σήματα
Λογότυπα
language Greek
physical 43 σελ.
publishDate 2016
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-28652018-12-14T10:47:08Z Σήμα- Επωνυμία - Διακριτικός τίτλος επιχείρησης Tradename and Trademark of a business enterprise Παπαγεωργάκη, Χριστίνα - Ελευθερία Λεκαράκου, Αικατερίνη Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ Brand name Επωνυμία Διακριτικός τίτλος Logo Εμπορικά σήματα Λογότυπα Μεγάλη σημασία αποδίδουν οι επιχειρήσεις σήμερα όχι μόνο στο όνομα του προϊόντος, αλλά και στο σήμα ή τον διακριτικό τίτλο που θα έχουν προκειμένου να αναλάβουν ενεργό ρόλο στον κλάδο που δραστηριοποιούνται. Ειδικές έρευνες πραγματοποιούνται προκειμένου να επιλεγεί το κατάλληλο σήμα για την επιχείρηση, καθώς επίσης το περιεχόμενο του λογότυπου, τα γράμματα, τα χρώματα και τα σχέδια. Είναι πολύ σημαντικό η επιχείρηση να μην αλλάζει χωρίς λόγο τα διακριτικά της ώστε ο καταναλωτής να μάθει το προϊόν και να το διακρίνει από τα ανταγωνιστικά. Κατά την επιλογή της επωνυμίας ή του εμπορικού σήματος πρέπει να λαμβάνονται υπόψη ορισμένοι όροι. Μεταξύ των επιθυμητών χαρακτηριστικών που θα πρέπει να έχει το σήμα και ο διακριτικός τίτλος της επιχείρησης είναι και τα εξής: Να προτείνει και να χαρακτηρίζει τα ποιοτικά πλεονεκτήματα του προϊόντος. Να μεταφέρει το μήνυμα της φιλοσοφίας, της βασικής του ιδέας. Να είναι εύκολο να αναγνωριστεί σε σχέση με άλλα. Να μένει στην μνήμη. Σκοπός της επιχείρησης είναι να αναπτύξει, με τον διακριτικό τίτλο και το όνομα του προϊόντος οικειότητα με τους καταναλωτές. Δηλαδή, οι καταναλωτές πρέπει να αναγνωρίζουν και να αποδέχονται το διακριτικό τίτλο της επιχείρησης. Ο βαθμός αποδοχής του σήματος ή και του διακριτικού τίτλου επηρεάζει σημαντικά το μίγμα Marketing και τις αποφάσεις του για το τελικό προϊόν. Κάποιοι καταναλωτές μπορεί να αισθάνονται μια αποστροφή για το όνομα ή το διακριτικό τίτλο μιας επιχείρησης αν το έχουν συνδέσει με κάτι δυσάρεστο. Άλλοτε πάλι, πολλά ονόματα επιχειρήσεων που παράγουν ομοιογενή προϊόντα, όπως για παράδειγμα χαρτικά, φαίνονται ίδια στον καταναλωτή ο οποίος δεν δίνει σημασία στη διάκριση. Υπάρχουν όμως και φορές που οι καταναλωτές διακρίνουν το όνομα και το σήμα της επιχείρησης έστω και αν δεν το θυμούνται καλά, επιμένοντας στο ίδιο προϊόν για πολύ καιρό, πράγμα που είναι και το πλέον επιθυμητό για την επιχείρηση. 2016-06-21 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2865 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 43 σελ. http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/2865/9/telikh_ergasia.pdf.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ
Παπαγεωργάκη, Χριστίνα - Ελευθερία
Σήμα- Επωνυμία - Διακριτικός τίτλος επιχείρησης
title Σήμα- Επωνυμία - Διακριτικός τίτλος επιχείρησης
title_full Σήμα- Επωνυμία - Διακριτικός τίτλος επιχείρησης
title_fullStr Σήμα- Επωνυμία - Διακριτικός τίτλος επιχείρησης
title_full_unstemmed Σήμα- Επωνυμία - Διακριτικός τίτλος επιχείρησης
title_short Σήμα- Επωνυμία - Διακριτικός τίτλος επιχείρησης
title_sort σήμα- επωνυμία - διακριτικός τίτλος επιχείρησης
title_translated Tradename and Trademark of a business enterprise
topic TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2865