Πως χρησιμοποιούν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, τα social media για την προώθηση τους

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Κουτόβας, Στέργιος
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2016
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2824
_version_ 1780524456952725504
abstract Τα social media έχουν εισχωρήσει στην καθημερινότητα τόσο των πολιτών οσο και των επιχειρήσεων.Η σωστή χρήση τους μπορεί να προσφέρει πολυ οικονομική διαφήμιση,αμεση επικοινωνία με τον πελατη και τελικα αυξηση της πελατειακής βάσης.Το μεγαλύτερο ποσοστό των μικρομεσαίων επιχειρήσεων ομως δεν τα διαχειρίζεται ικανοποιητικά με αποτέλεσμα να μην λαμβάνουν όλα τα πλεονεκτήματα τους.
advisor
author Κουτόβας, Στέργιος
author_facet Κουτόβας, Στέργιος
author_sort Κουτόβας, Στέργιος
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-2824
institution University of West Attica Campus II
keyword Social media
Μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ
Κοινωνική δικτύωση
language Greek
physical 68 σελ.
publishDate 2016
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-28242018-12-14T11:33:15Z Πως χρησιμοποιούν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, τα social media για την προώθηση τους Κουτόβας, Στέργιος Χυζ, Αλίνα Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Internet Marketing Social media Μικρομεσαίες επιχειρήσεις Μέσα κοινωνικής δικτύωσης Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ Κοινωνική δικτύωση Τα social media έχουν εισχωρήσει στην καθημερινότητα τόσο των πολιτών οσο και των επιχειρήσεων.Η σωστή χρήση τους μπορεί να προσφέρει πολυ οικονομική διαφήμιση,αμεση επικοινωνία με τον πελατη και τελικα αυξηση της πελατειακής βάσης.Το μεγαλύτερο ποσοστό των μικρομεσαίων επιχειρήσεων ομως δεν τα διαχειρίζεται ικανοποιητικά με αποτέλεσμα να μην λαμβάνουν όλα τα πλεονεκτήματα τους. 2016-06 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2824 el Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 68 σελ. http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/2824/6/log_14167.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Internet Marketing
Κουτόβας, Στέργιος
Πως χρησιμοποιούν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, τα social media για την προώθηση τους
title Πως χρησιμοποιούν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, τα social media για την προώθηση τους
title_full Πως χρησιμοποιούν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, τα social media για την προώθηση τους
title_fullStr Πως χρησιμοποιούν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, τα social media για την προώθηση τους
title_full_unstemmed Πως χρησιμοποιούν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, τα social media για την προώθηση τους
title_short Πως χρησιμοποιούν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, τα social media για την προώθηση τους
title_sort πως χρησιμοποιούν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, τα social media για την προώθηση τους
topic TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Internet Marketing
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2824