Η στρατηγική ανάλυση της google

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Βούλγαρη, Χαρούλα, Δημοπούλου, Νίκη
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2016
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2782
_version_ 1780524452585406464
abstract Στην παρούσα εργασία θα εξετάσουμε μέσα από μια ιστορική αναδρομή το πώς δημιουργήθηκε η google ,το πώς κατάφερε να είναι αυτή που είναι σήμερα, πως ένα όραμα έγινε πραγματικότητα και πως αυτό το όραμα έχει αλλάξει τον τομέα της τεχνολογίας και του διαδικτύου. Επίσης θα παρουσιάσουμε την στρατηγική, το επιχειρηματικό μοντέλο, τις υπηρεσίες και εφαρμογές που προσφέρει στους χρήστες της, τις καινούριες ιδέες που θέλει να αναπτύξει αλλά ακόμα και τις 3 μεγαλύτερες ανταγωνίστριες της. Αποδεικνύετε ότι παρόλο που είναι λίγα τα χρόνια της ίδρυσης της , μόλις 15 (Σεπτέμβριος 1998) από τους Larry Page , Sergey Brin έχει καταφέρει να βρίσκεται στην 3η θέση στο χρηματιστήριο για τις πιο κερδοφόρες πολυεθνικές στην ιστορία. Αυτό που την κάνει να ξεχωρίζει από τις άλλες μηχανές αναζήτησης είναι ότι σαν εταιρεία δεν έχει περιοριστεί μόνο στον τομέα της αναζήτησης αλλά έχει διευρύνει την κυριαρχία της τόσο στον τομέα των κινητών όσο και στο λογισμικό
advisor
author Βούλγαρη, Χαρούλα
Δημοπούλου, Νίκη
author_facet Βούλγαρη, Χαρούλα
Δημοπούλου, Νίκη
author_sort Βούλγαρη, Χαρούλα
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-2782
institution University of West Attica Campus II
keyword Google
Επιχειρηματικό μοντέλο
Στρατηγική
SWOT Analysis
language Greek
physical 114 σελ.
publishDate 2016
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-27822018-12-14T11:25:24Z Η στρατηγική ανάλυση της google Βούλγαρη, Χαρούλα Δημοπούλου, Νίκη Σταυρουλάκης, Δημήτριος Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διοίκηση και Οργάνωση Επιχειρήσεων Google Επιχειρηματικό μοντέλο Στρατηγική SWOT Analysis Στην παρούσα εργασία θα εξετάσουμε μέσα από μια ιστορική αναδρομή το πώς δημιουργήθηκε η google ,το πώς κατάφερε να είναι αυτή που είναι σήμερα, πως ένα όραμα έγινε πραγματικότητα και πως αυτό το όραμα έχει αλλάξει τον τομέα της τεχνολογίας και του διαδικτύου. Επίσης θα παρουσιάσουμε την στρατηγική, το επιχειρηματικό μοντέλο, τις υπηρεσίες και εφαρμογές που προσφέρει στους χρήστες της, τις καινούριες ιδέες που θέλει να αναπτύξει αλλά ακόμα και τις 3 μεγαλύτερες ανταγωνίστριες της. Αποδεικνύετε ότι παρόλο που είναι λίγα τα χρόνια της ίδρυσης της , μόλις 15 (Σεπτέμβριος 1998) από τους Larry Page , Sergey Brin έχει καταφέρει να βρίσκεται στην 3η θέση στο χρηματιστήριο για τις πιο κερδοφόρες πολυεθνικές στην ιστορία. Αυτό που την κάνει να ξεχωρίζει από τις άλλες μηχανές αναζήτησης είναι ότι σαν εταιρεία δεν έχει περιοριστεί μόνο στον τομέα της αναζήτησης αλλά έχει διευρύνει την κυριαρχία της τόσο στον τομέα των κινητών όσο και στο λογισμικό 2016-03-30 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2782 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 114 σελ. http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/2782/11/log14226.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διοίκηση και Οργάνωση Επιχειρήσεων
Βούλγαρη, Χαρούλα
Δημοπούλου, Νίκη
Η στρατηγική ανάλυση της google
title Η στρατηγική ανάλυση της google
title_full Η στρατηγική ανάλυση της google
title_fullStr Η στρατηγική ανάλυση της google
title_full_unstemmed Η στρατηγική ανάλυση της google
title_short Η στρατηγική ανάλυση της google
title_sort η στρατηγική ανάλυση της google
topic TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διοίκηση και Οργάνωση Επιχειρήσεων
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2782