Μοντελοποίηση λειτουργίας εργαστηριακής μηχανής εσωτερικής καύσης με την βοήθεια λογισμικού
Κύριος συγγραφέας: | |
---|---|
Μορφή: | Πτυχιακή εργασία |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
2016
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2779 |
_version_ | 1780524452368351232 |
---|---|
abstract | Ο σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η μελέτη και η μοντελοποίηση της λειτουργίας μιας μηχανης εσωτερικής καύσης και συγκεκριμένα της PLINT. Αρχικά γίνεται μία βασική εισαγωγή σε ένα τμήμα των μηχανών εσωτερικής καύσης και μία αναφορά των δυνατοτήτων του GT-Suite.Στη συνέχεια αναφέρονται όλες οι διαθέσιμες πληροφορίες της εργαστηριακής μηχανής Petter W1/Plint αναλύοντας κάθε επιμέρους τμήμα της μηχανής στο λογισμικό. Παρακάτω παρουσιάζονται και σχολιάζονται όλα τα αποτελέσματα της μοντελοποίησης λειτουργίας και αναλύεται ο τρόπος υπολογισμού τους από το GTSuite. Τέλος πραγματοποιείται η σύγκριση των αποτελεσμάτων της προσομοίωσης με τις εργαστηριακές πειραματικές μετρήσεις καθώς και ανάλυση όλων των παραμέτρων που χρησιμοποιήθηκαν για την εξαγωγή αποτελεσμάτων στην μοντελοποίηση λειτουργίας του κινητήρα. |
abstracttranslated | The scope of this thesis is the study and simulation of the operation of an internal combustion engine and more specific PLINT. Firstly there are basic information about internal combustion engines and a features overview of the GT- Suite. Then all the available information for the Laboratory engine Petter W1/Plint are mentioned and each component of the engine is modelled separately. Further are presented and commented all the results that came up from the simulation and the way that these are calculated from the software is presented. In conclusion there is the comparison between software simulation and laboratory tests and a reference of all parameters used for the extraction results in engine modeling. |
advisor | |
author | Κολοκοτρώνης, Χρήστος |
author_facet | Κολοκοτρώνης, Χρήστος |
author_sort | Κολοκοτρώνης, Χρήστος |
collection | Okeanis Institutional Repository |
facultydepartment | Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε. |
format | Πτυχιακή εργασία |
id | okeanis-123456789-2779 |
institution | University of West Attica Campus II |
keyword | GT - Suite Μηχανές εσωτερικής καύσης Κινητήρας Plint |
language | Greek |
physical | 76 σελ. |
publishDate | 2016 |
publisher | Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. |
record_format | dspace |
spelling | okeanis-123456789-27792018-12-14T13:41:06Z Μοντελοποίηση λειτουργίας εργαστηριακής μηχανής εσωτερικής καύσης με την βοήθεια λογισμικού Κολοκοτρώνης, Χρήστος Θεοδωρακάκος, Ανδρέας Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε. TPSH::Τεχνολογία::Μηχανές Εσωτερικής Καύσης GT - Suite Μηχανές εσωτερικής καύσης Κινητήρας Plint Ο σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η μελέτη και η μοντελοποίηση της λειτουργίας μιας μηχανης εσωτερικής καύσης και συγκεκριμένα της PLINT. Αρχικά γίνεται μία βασική εισαγωγή σε ένα τμήμα των μηχανών εσωτερικής καύσης και μία αναφορά των δυνατοτήτων του GT-Suite.Στη συνέχεια αναφέρονται όλες οι διαθέσιμες πληροφορίες της εργαστηριακής μηχανής Petter W1/Plint αναλύοντας κάθε επιμέρους τμήμα της μηχανής στο λογισμικό. Παρακάτω παρουσιάζονται και σχολιάζονται όλα τα αποτελέσματα της μοντελοποίησης λειτουργίας και αναλύεται ο τρόπος υπολογισμού τους από το GTSuite. Τέλος πραγματοποιείται η σύγκριση των αποτελεσμάτων της προσομοίωσης με τις εργαστηριακές πειραματικές μετρήσεις καθώς και ανάλυση όλων των παραμέτρων που χρησιμοποιήθηκαν για την εξαγωγή αποτελεσμάτων στην μοντελοποίηση λειτουργίας του κινητήρα. The scope of this thesis is the study and simulation of the operation of an internal combustion engine and more specific PLINT. Firstly there are basic information about internal combustion engines and a features overview of the GT- Suite. Then all the available information for the Laboratory engine Petter W1/Plint are mentioned and each component of the engine is modelled separately. Further are presented and commented all the results that came up from the simulation and the way that these are calculated from the software is presented. In conclusion there is the comparison between software simulation and laboratory tests and a reference of all parameters used for the extraction results in engine modeling. 2016-03 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2779 el http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 76 σελ. http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/2779/9/%ce%a0%ce%a4%ce%a5%ce%a7%ce%99%ce%91%ce%9a%ce%97.pdf.jpg |
spellingShingle | TPSH::Τεχνολογία::Μηχανές Εσωτερικής Καύσης Κολοκοτρώνης, Χρήστος Μοντελοποίηση λειτουργίας εργαστηριακής μηχανής εσωτερικής καύσης με την βοήθεια λογισμικού |
title | Μοντελοποίηση λειτουργίας εργαστηριακής μηχανής εσωτερικής καύσης με την βοήθεια λογισμικού |
title_full | Μοντελοποίηση λειτουργίας εργαστηριακής μηχανής εσωτερικής καύσης με την βοήθεια λογισμικού |
title_fullStr | Μοντελοποίηση λειτουργίας εργαστηριακής μηχανής εσωτερικής καύσης με την βοήθεια λογισμικού |
title_full_unstemmed | Μοντελοποίηση λειτουργίας εργαστηριακής μηχανής εσωτερικής καύσης με την βοήθεια λογισμικού |
title_short | Μοντελοποίηση λειτουργίας εργαστηριακής μηχανής εσωτερικής καύσης με την βοήθεια λογισμικού |
title_sort | μοντελοποίηση λειτουργίας εργαστηριακής μηχανής εσωτερικής καύσης με την βοήθεια λογισμικού |
topic | TPSH::Τεχνολογία::Μηχανές Εσωτερικής Καύσης |
url | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2779 |