Επιχειρηματικότητα σε περιόδους κρίσης
Κύριος συγγραφέας: | Κόλια, Γρηγορία |
---|---|
Μορφή: | Πτυχιακή εργασία |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
2016
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2753 |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Η επίδραση της καινοτομίας στην επιχειρηματικότητα σε περιόδους κρίσης
ανά: Δελλακά, Πολυξένη, κ.ά.
Έκδοση: (2018) -
Η καινοτομία σαν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε περιόδους κρίσης
ανά: Γιώτη, Ελεάννα
Έκδοση: (2016) -
Η διοίκηση των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων σε περιόδους οικονομικής κρίσης
ανά: Παναρίτης, Ανδρέας
Έκδοση: (2014) -
Η επίδραση της κρίσης στην οικονομική κατάσταση των επιχειρήσεων στον κλάδο τροφίμων και ποτών
ανά: Αγγελοπούλου, Ιωάννα, κ.ά.
Έκδοση: (2017) -
Η επιχειρηματικότητα και η καινοτομία ως φορείς ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας μετά την κρίση
ανά: Ευθυμίου, Ευγενία, κ.ά.
Έκδοση: (2018)