Ευρωπαϊκή αγορά τουριστικών υπηρεσιών - Τρόποι και μέθοδοι προσέλκυσης τουριστών στην Ελλάδα

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Κωτσάκη, Κωνσταντίνα
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2016
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2738
_version_ 1780524157868441600
abstract Ο τουρισμός είναι ένα πολυσύνθετο κοινωνικοοικονομικό φαινόμενο, το οποίο τις τελευταίες δεκαετίες αναπτύχτηκε ραγδαία σε παγκόσμιο επίπεδο. Η ανάπτυξη του είναι αποτέλεσμα μιας σειράς παραγόντων που επηρέασαν τις δυτικές κυρίως κοινωνίες ( Δημήτρης Γ.Λαγός, Τουριστική Οικονομική). Ο κλάδος του τουρισμού έχει διεπιστημονικό χαρακτήρα, χάρις στο γεγονός ότι σχετίζεται με διάφορες άλλες επιστήμες όπως η κοινωνιολογία, ψυχολογία, ανθρωπολογία, πολιτική καθώς και το τουριστικό μάρκετινγκ. Συνεπώς, ο προσδιορισμός της τουριστικής ζήτησης δεν είναι τίποτα άλλο παρά μία αρκετά πολύπλοκη υπόθεση. Για την όσο το δυνατόν αποτελεσματικότερη προσέγγιση της παίζει τόσο ο καθορισμός των τουριστικών κινήτρων και επιθυμιών όσο και οι παράγοντες που επηρεάζουν την συμπεριφορά του τουρίστα ως καταναλωτή τουριστικού προϊόντος. Όσον αφορά την Ελληνική επικράτεια ο τουρισμός αντιπροσωπεύει άνω του 18% του εθνικού ακαθάριστου εισοδήματος, πράγμα που απεικονίζει τη ζωτική σημασία του στον τομέα της εθνικής οικονομίας. Ακόμα, λόγω της ανυπέρβλητης φυσικής ομορφιάς και πολιτισμικού κληροδοτήματος η Ελλάδα αποτελεί πόλο έλξης εκατομμυρίων τουριστών ετησίως, κατατάσσοντάς την στην 15η θέση της παγκόσμιας λίστας προσέλευσης τουριστών σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσε παγκόσμιος οργανισμός τουρισμού (UNTO). Οι ευρωπαϊκές χώρες από την άλλη, αντιπροσωπεύουν το 40% των παγκόσμιων τουριστικών αφίξεων με κύριους πόλους την Ισπανία, την Ιταλία και την Γαλλία. Η ευρωπαϊκή τουριστική πολιτική εγγύται στην διαφύλαξη των φυσικών και πολιτισμικών χαρακτηριστικών κάθε τουριστικού θέλγητρου καθώς και στην προώθηση και βελτίωση του ευρωπαϊκού τουριστικού προϊόντος. Συμπερασματικά, κρίνεται αναγκαίο να τονισθεί πως τρόποι προσέλκυσης τουριστών υπάρχουν πολλοί και ανά τόπο εξειδικευμένοι αλλά χρειάζεται την απαραίτητη μέριμνα της πολιτείας και των κρατικών φορέων τουρισμού για την ανάπτυξή και προβολή τους. Η χώρα μας είναι προικισμένη με προτερήματα που την κάνουν μοναδική, τα οποία εάν αξιοποιηθούν στο επαρκών θα επιφέρουν στην τοπική οικονομία αλματώδης ανάκαμψη.
advisor
author Κωτσάκη, Κωνσταντίνα
author_facet Κωτσάκη, Κωνσταντίνα
author_sort Κωτσάκη, Κωνσταντίνα
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-2738
institution University of West Attica Campus II
keyword Τουρισμός
Ελλάδα
language Greek
physical 49 σελ.
publishDate 2016
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-27382018-12-14T11:33:07Z Ευρωπαϊκή αγορά τουριστικών υπηρεσιών - Τρόποι και μέθοδοι προσέλκυσης τουριστών στην Ελλάδα European market tourist services and methods of attracting tourists in Greece Κωτσάκη, Κωνσταντίνα Ιμπριξή, Ελένη Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής TPSH::Τουρισμός Τουρισμός Ελλάδα Ο τουρισμός είναι ένα πολυσύνθετο κοινωνικοοικονομικό φαινόμενο, το οποίο τις τελευταίες δεκαετίες αναπτύχτηκε ραγδαία σε παγκόσμιο επίπεδο. Η ανάπτυξη του είναι αποτέλεσμα μιας σειράς παραγόντων που επηρέασαν τις δυτικές κυρίως κοινωνίες ( Δημήτρης Γ.Λαγός, Τουριστική Οικονομική). Ο κλάδος του τουρισμού έχει διεπιστημονικό χαρακτήρα, χάρις στο γεγονός ότι σχετίζεται με διάφορες άλλες επιστήμες όπως η κοινωνιολογία, ψυχολογία, ανθρωπολογία, πολιτική καθώς και το τουριστικό μάρκετινγκ. Συνεπώς, ο προσδιορισμός της τουριστικής ζήτησης δεν είναι τίποτα άλλο παρά μία αρκετά πολύπλοκη υπόθεση. Για την όσο το δυνατόν αποτελεσματικότερη προσέγγιση της παίζει τόσο ο καθορισμός των τουριστικών κινήτρων και επιθυμιών όσο και οι παράγοντες που επηρεάζουν την συμπεριφορά του τουρίστα ως καταναλωτή τουριστικού προϊόντος. Όσον αφορά την Ελληνική επικράτεια ο τουρισμός αντιπροσωπεύει άνω του 18% του εθνικού ακαθάριστου εισοδήματος, πράγμα που απεικονίζει τη ζωτική σημασία του στον τομέα της εθνικής οικονομίας. Ακόμα, λόγω της ανυπέρβλητης φυσικής ομορφιάς και πολιτισμικού κληροδοτήματος η Ελλάδα αποτελεί πόλο έλξης εκατομμυρίων τουριστών ετησίως, κατατάσσοντάς την στην 15η θέση της παγκόσμιας λίστας προσέλευσης τουριστών σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσε παγκόσμιος οργανισμός τουρισμού (UNTO). Οι ευρωπαϊκές χώρες από την άλλη, αντιπροσωπεύουν το 40% των παγκόσμιων τουριστικών αφίξεων με κύριους πόλους την Ισπανία, την Ιταλία και την Γαλλία. Η ευρωπαϊκή τουριστική πολιτική εγγύται στην διαφύλαξη των φυσικών και πολιτισμικών χαρακτηριστικών κάθε τουριστικού θέλγητρου καθώς και στην προώθηση και βελτίωση του ευρωπαϊκού τουριστικού προϊόντος. Συμπερασματικά, κρίνεται αναγκαίο να τονισθεί πως τρόποι προσέλκυσης τουριστών υπάρχουν πολλοί και ανά τόπο εξειδικευμένοι αλλά χρειάζεται την απαραίτητη μέριμνα της πολιτείας και των κρατικών φορέων τουρισμού για την ανάπτυξή και προβολή τους. Η χώρα μας είναι προικισμένη με προτερήματα που την κάνουν μοναδική, τα οποία εάν αξιοποιηθούν στο επαρκών θα επιφέρουν στην τοπική οικονομία αλματώδης ανάκαμψη. 2016-02 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2738 el Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 49 σελ. http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/2738/6/%cf%80%cf%84%cf%85%cf%87%ce%b9%ce%b1%ce%ba%ce%b7%20%cf%84%ce%b5%ce%bb%ce%b5%ce%b9%ce%b1%21%21%21%21.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Τουρισμός
Κωτσάκη, Κωνσταντίνα
Ευρωπαϊκή αγορά τουριστικών υπηρεσιών - Τρόποι και μέθοδοι προσέλκυσης τουριστών στην Ελλάδα
title Ευρωπαϊκή αγορά τουριστικών υπηρεσιών - Τρόποι και μέθοδοι προσέλκυσης τουριστών στην Ελλάδα
title_full Ευρωπαϊκή αγορά τουριστικών υπηρεσιών - Τρόποι και μέθοδοι προσέλκυσης τουριστών στην Ελλάδα
title_fullStr Ευρωπαϊκή αγορά τουριστικών υπηρεσιών - Τρόποι και μέθοδοι προσέλκυσης τουριστών στην Ελλάδα
title_full_unstemmed Ευρωπαϊκή αγορά τουριστικών υπηρεσιών - Τρόποι και μέθοδοι προσέλκυσης τουριστών στην Ελλάδα
title_short Ευρωπαϊκή αγορά τουριστικών υπηρεσιών - Τρόποι και μέθοδοι προσέλκυσης τουριστών στην Ελλάδα
title_sort ευρωπαϊκή αγορά τουριστικών υπηρεσιών - τρόποι και μέθοδοι προσέλκυσης τουριστών στην ελλάδα
title_translated European market tourist services and methods of attracting tourists in Greece
topic TPSH::Τουρισμός
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2738