Αξιολόγηση ενιαίας πλατφόρμας μαθημάτων ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΤ: μία μελέτη περίπτωσης για το τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Παναγιωτοπούλου, Παναγιώτα
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2016
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2677
_version_ 1780524806236536832
abstract Η ηλεκτρονική πλατφόρμα Moodle είναι ένα ελεύθερο σύστημα διαχείρισης και δημιουργίας online μαθημάτων. Περιγράφεται ως CMS (Course Management System) ή VLE (Virtual Learning Environment), ενώ η φιλοσοφία του στηρίζεται στη διαπίστωση ότι ο άνθρωπος κατακτά τη γνώση όταν αλληλοεπιδρά με το περιβάλλον. Στην παρούσα έρευνα περιγράφεται μια μελέτη περίπτωσης για το τμήμα της Διοίκησης Επιχειρήσεων καθώς αντίστοιχα και για τα υπόλοιπα τμήματα του ΑΕΙ ΤΤ Πειραιά στην οποία κύριος σκοπός είναι η αξιολόγηση των μαθημάτων σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο από τους φοιτητές μέσω της χρήσης της ηλεκτρονικής πλατφόρμας κατά το ακαδημαϊκό έτος 2015. Για το σκοπό αυτό έγινε χρήση ερωτηματολογίου, το οποίο αναρτήθηκε διαδικτυακά μέσω της πλατφόρμας στην σελίδα της υποστήριξης των φοιτητών, Moodle. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι φοιτητές είναι ικανοποιημένοι κατά ένα μέρος αλλά φαίνεται ότι επιθυμούν περισσότερα πράγματα και αυτό διαπιστώνεται από τις προτάσεις που αναφέρουν για την βελτίωση της Moodle.
abstracttranslated The electronic platform Moodle is a free management system and creating courses online. Described as a CMS (Course Management System) or VLE (Virtual Learning Environment), while its philosophy based on the finding that man acquires knowledge when it interacts with the environment. The present study describes a case study for the department of Business Administration as well as corresponding to the remaining parts of the university TT Piraeus which main objective is the evaluation of courses at undergraduate and graduate level students through the use of the electronic platform for the academic 2015. For this purpose, was used a questionnaire, which was posted online via the platform page support student, Moodle. The survey results showed that students are satisfied in part but seems to want more things and this was shown by the proposals mentioned for improving Moodle.
advisor
author Παναγιωτοπούλου, Παναγιώτα
author_facet Παναγιωτοπούλου, Παναγιώτα
author_sort Παναγιωτοπούλου, Παναγιώτα
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-2677
institution University of West Attica Campus II
keyword Ηλεκτρονική πλατφόρμα
MOODLE
Συστήματα ηλεκτρονικής διδασκαλίας
Ηλεκτρονική μάθηση
Εκπαιδευτικά λογισμικά
Τ.Ε.Ι. Πειραιά
language Greek
physical 82 σελ.
publishDate 2016
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-26772018-12-14T10:43:54Z Αξιολόγηση ενιαίας πλατφόρμας μαθημάτων ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΤ: μία μελέτη περίπτωσης για το τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Παναγιωτοπούλου, Παναγιώτα Ψαρομήλιγκος, Ιωάννης Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Εκπαίδευση::Διαδίκτυο (Internet) στην Εκπαίδευση TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών Ηλεκτρονική πλατφόρμα MOODLE Συστήματα ηλεκτρονικής διδασκαλίας Ηλεκτρονική μάθηση Εκπαιδευτικά λογισμικά Τ.Ε.Ι. Πειραιά Η ηλεκτρονική πλατφόρμα Moodle είναι ένα ελεύθερο σύστημα διαχείρισης και δημιουργίας online μαθημάτων. Περιγράφεται ως CMS (Course Management System) ή VLE (Virtual Learning Environment), ενώ η φιλοσοφία του στηρίζεται στη διαπίστωση ότι ο άνθρωπος κατακτά τη γνώση όταν αλληλοεπιδρά με το περιβάλλον. Στην παρούσα έρευνα περιγράφεται μια μελέτη περίπτωσης για το τμήμα της Διοίκησης Επιχειρήσεων καθώς αντίστοιχα και για τα υπόλοιπα τμήματα του ΑΕΙ ΤΤ Πειραιά στην οποία κύριος σκοπός είναι η αξιολόγηση των μαθημάτων σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο από τους φοιτητές μέσω της χρήσης της ηλεκτρονικής πλατφόρμας κατά το ακαδημαϊκό έτος 2015. Για το σκοπό αυτό έγινε χρήση ερωτηματολογίου, το οποίο αναρτήθηκε διαδικτυακά μέσω της πλατφόρμας στην σελίδα της υποστήριξης των φοιτητών, Moodle. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι φοιτητές είναι ικανοποιημένοι κατά ένα μέρος αλλά φαίνεται ότι επιθυμούν περισσότερα πράγματα και αυτό διαπιστώνεται από τις προτάσεις που αναφέρουν για την βελτίωση της Moodle. The electronic platform Moodle is a free management system and creating courses online. Described as a CMS (Course Management System) or VLE (Virtual Learning Environment), while its philosophy based on the finding that man acquires knowledge when it interacts with the environment. The present study describes a case study for the department of Business Administration as well as corresponding to the remaining parts of the university TT Piraeus which main objective is the evaluation of courses at undergraduate and graduate level students through the use of the electronic platform for the academic 2015. For this purpose, was used a questionnaire, which was posted online via the platform page support student, Moodle. The survey results showed that students are satisfied in part but seems to want more things and this was shown by the proposals mentioned for improving Moodle. 2016-02 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2677 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 82 σελ. http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/2677/14/%ce%a0%ce%a4%ce%a5%ce%a7%ce%99%ce%91%ce%9a%ce%97%20%ce%95%ce%a1%ce%93%ce%91%ce%a3%ce%99%ce%91%20WORD%21.pdf.jpg http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/2677/16/%ce%a0%ce%91%ce%a1%ce%9f%ce%a5%ce%a3%ce%99%ce%91%ce%a3%ce%97%20%ce%a0%ce%a4%ce%a5%ce%a7%ce%99%ce%91%ce%9a%ce%97%ce%a3%20%ce%95%ce%a1%ce%93%ce%91%ce%a3%ce%99%ce%91%ce%a3.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Εκπαίδευση::Διαδίκτυο (Internet) στην Εκπαίδευση
TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών
Παναγιωτοπούλου, Παναγιώτα
Αξιολόγηση ενιαίας πλατφόρμας μαθημάτων ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΤ: μία μελέτη περίπτωσης για το τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
title Αξιολόγηση ενιαίας πλατφόρμας μαθημάτων ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΤ: μία μελέτη περίπτωσης για το τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
title_full Αξιολόγηση ενιαίας πλατφόρμας μαθημάτων ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΤ: μία μελέτη περίπτωσης για το τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
title_fullStr Αξιολόγηση ενιαίας πλατφόρμας μαθημάτων ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΤ: μία μελέτη περίπτωσης για το τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
title_full_unstemmed Αξιολόγηση ενιαίας πλατφόρμας μαθημάτων ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΤ: μία μελέτη περίπτωσης για το τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
title_short Αξιολόγηση ενιαίας πλατφόρμας μαθημάτων ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΤ: μία μελέτη περίπτωσης για το τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
title_sort αξιολόγηση ενιαίας πλατφόρμας μαθημάτων αει πειραια ττ: μία μελέτη περίπτωσης για το τμήμα διοίκησης επιχειρήσεων
topic TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Εκπαίδευση::Διαδίκτυο (Internet) στην Εκπαίδευση
TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2677