Όταν οι εργαζόμενοι συν-καταστρέφουν την ευημερία των πελατών
Κύριος συγγραφέας: | Νικολαϊδου, Ηλιάνα |
---|---|
Μορφή: | Πτυχιακή εργασία |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
2016
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2675 |
Παρόμοια τεκμήρια
Παρόμοια τεκμήρια
-
Η διοικητική δεοντολογία με έμφαση στις εργασιακές και ανθρώπινες σχέσεις της επιχείρησης
ανά: Νίνου, Βαρβάρα
Έκδοση: (2016) -
Επαγγελματική εξουθένωση και εργασιακές συγκρούσεις: η περίπτωση των νοσηλευτών
ανά: Πάνου, Σοφία-Αντωνία
Έκδοση: (2017) -
Η ανθρώπινη πλευρά του μάνατζμεντ Οι ανθρώπινες σχέσεις ως μέσο για αποτελεσματικότητα σε κάθε "από κοινού" επιδίωξη στόχων (Οι ανθρώπινες σχέσεις στο χώρο εργασίας)
ανά: Μακρυγιωργάκης Μάριος
Έκδοση: (2001) -
Συγκρούσεις νοσηλευτικού προσωπικού λόγω επαγγελματικής εξουθένωσης στο χώρο της υγείας: η περίπτωση του νοσοκομείου Γεννηματάς
ανά: Σατσάνη, Μελπομένη
Έκδοση: (2017) -
Διοίκηση ανθρωπίνων πόρων η πρόκληση του 21ου αιώνα στο εργασιακό περιβάλλον
ανά: Ξηροτύρη-Κουφίδου Στυλιανή
Έκδοση: (1997)