Η συμπεριφορά των καταναλωτών ως προς την αγορά του βιολογικού ελαιόλαδου κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης
Κύριοι συγγραφείς: | Γιαννακόδημος, Δημήτριος, Καϊτσας, Σπήλιος |
---|---|
Μορφή: | Πτυχιακή εργασία |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
2016
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2650 |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Οι αντιλήψεις των καταναλωτών σε ενέργειες ΕΚΕ εν όψει οικονομικής κρίσης
ανά: Γκιώνη, Στυλιανή, κ.ά.
Έκδοση: (2015) -
Αξιολόγηση της ικανοποίησης πελατών μέσω των σχολών χορού καθώς και τον λόγο παρακίνησης τους σε περίοδο οικονομικής κρίσης
ανά: Λώλης, Αλέξανδρος
Έκδοση: (2017) -
Αρνητικές συμπεριφορές των καταναλωτών προς μια μάρκα
ανά: Γεωργίου, Μαριάννα-Ευτυχία
Έκδοση: (2018) -
Η επίδραση του μίγματος μάρκετινγκ στη συμπεριφορά των καταναλωτών στα καλλυντικά προϊόντα
ανά: Βεντούρη, Μαρία
Έκδοση: (2018) -
Από το κλασικό μοντέλο πώλησης στο ηλεκτρονικό επιχειρείν: η συμπεριφορά των τελικών καταναλωτών σε αυτή την μετάβαση
ανά: Ματεμτζής, Κωνσταντίνος
Έκδοση: (2017)