Η συμπεριφορά των καταναλωτών ως προς την αγορά του βιολογικού ελαιόλαδου κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Γιαννακόδημος, Δημήτριος, Καϊτσας, Σπήλιος
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2016
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2650
_version_ 1780525046299623424
abstract Η εργασία αυτή διεξήχθη με σκοπό να δούμε κατά κύρια βάση τις συνήθειες του μέσου Έλληνα καταναλωτή σε περίοδο οικονομικής ύφεσης σχετικά με την αγορά του βιολογικού ελαιόλαδου. Επιπλέον , θα εξετάσουμε το νομοθετικό πλαίσιο σχετικά με την λειτουργία της βιολογικής ελαιοκαλλιέργειας. Εκτός των θεωρητικών κομματιών οπού θα ενημερωθούμε για την σπουδαιότητα του ελαιόλαδου αλλά και της αξίας του στον αρχαίο αλλά και σύγχρονο κόσμο , θα αναλύσουμε την συμπεριφορά των καταναλωτών με την βοήθεια ενός ερωτηματολογίου , τις συνήθειες ως προς την αγορά του βιολογικού ελαιόλαδου , την συχνότητα κατά την οποία αγοράζεται το λάδι , τους λόγους για τους οποίους δεν αγοράζεται το βιολογικό ελαιόλαδο και άλλα πολλά. Συμπερασματικά , μπορούμε να πούμε πως το βιολογικό ελαιόλαδο είναι αρκετά ακριβό για αυτό και δεν προτιμάται πολλές φορές από τα μεσαία οικονομικά στρέμματα. Επίσης , φαίνεται πως επι το πλειστον νέοι αλλά και μεγαλύτεροι εκτιμούν τα οφέλη αυτού του προϊόντος και τις περισσότερες φορές υπάρχει εκ των προτέρων επιλογής της μάρκας του προϊόντος που θα αγοράσουν , τις περισσότερες φορές σε σούπερ μάρκετ και άλλες και ειδικά καταστήματα πώλησης βιολογικών προϊόντων.
advisor
author Γιαννακόδημος, Δημήτριος
Καϊτσας, Σπήλιος
author_facet Γιαννακόδημος, Δημήτριος
Καϊτσας, Σπήλιος
author_sort Γιαννακόδημος, Δημήτριος
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-2650
institution University of West Attica Campus II
keyword Βιολογικό λάδι
Ελαιόλαδο
Συμπεριφορά καταναλωτή
Οικονομική κρίση
language Greek
physical 71 σελ.
publishDate 2016
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-26502018-12-14T11:32:56Z Η συμπεριφορά των καταναλωτών ως προς την αγορά του βιολογικού ελαιόλαδου κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης Γιαννακόδημος, Δημήτριος Καϊτσας, Σπήλιος Κουτσογιάννη, Ευαγγελία Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Καταναλωτές TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Συμπεριφορά Καταναλωτή Βιολογικό λάδι Ελαιόλαδο Συμπεριφορά καταναλωτή Οικονομική κρίση Η εργασία αυτή διεξήχθη με σκοπό να δούμε κατά κύρια βάση τις συνήθειες του μέσου Έλληνα καταναλωτή σε περίοδο οικονομικής ύφεσης σχετικά με την αγορά του βιολογικού ελαιόλαδου. Επιπλέον , θα εξετάσουμε το νομοθετικό πλαίσιο σχετικά με την λειτουργία της βιολογικής ελαιοκαλλιέργειας. Εκτός των θεωρητικών κομματιών οπού θα ενημερωθούμε για την σπουδαιότητα του ελαιόλαδου αλλά και της αξίας του στον αρχαίο αλλά και σύγχρονο κόσμο , θα αναλύσουμε την συμπεριφορά των καταναλωτών με την βοήθεια ενός ερωτηματολογίου , τις συνήθειες ως προς την αγορά του βιολογικού ελαιόλαδου , την συχνότητα κατά την οποία αγοράζεται το λάδι , τους λόγους για τους οποίους δεν αγοράζεται το βιολογικό ελαιόλαδο και άλλα πολλά. Συμπερασματικά , μπορούμε να πούμε πως το βιολογικό ελαιόλαδο είναι αρκετά ακριβό για αυτό και δεν προτιμάται πολλές φορές από τα μεσαία οικονομικά στρέμματα. Επίσης , φαίνεται πως επι το πλειστον νέοι αλλά και μεγαλύτεροι εκτιμούν τα οφέλη αυτού του προϊόντος και τις περισσότερες φορές υπάρχει εκ των προτέρων επιλογής της μάρκας του προϊόντος που θα αγοράσουν , τις περισσότερες φορές σε σούπερ μάρκετ και άλλες και ειδικά καταστήματα πώλησης βιολογικών προϊόντων. 2016-02 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2650 el Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 71 σελ. http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/2650/6/%ce%94%ce%97%ce%9c%ce%97%ce%a4%ce%a1%ce%97%ce%a3%20%ce%93%ce%99%ce%91%ce%9d%ce%9d%ce%91%ce%9a%ce%9f%ce%94%ce%97%ce%9c%ce%9f%ce%a3%20-%20%20%ce%a3%ce%a0%ce%97%ce%9b%ce%99%ce%9f%ce%a3%20%ce%9a%ce%91%ce%99%ce%a4%ce%a3%ce%91%ce%a3%20%ce%a0%ce%a4%ce%a5%ce%a7%ce%99%ce%91%ce%9a%ce%97.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Καταναλωτές
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Συμπεριφορά Καταναλωτή
Γιαννακόδημος, Δημήτριος
Καϊτσας, Σπήλιος
Η συμπεριφορά των καταναλωτών ως προς την αγορά του βιολογικού ελαιόλαδου κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης
title Η συμπεριφορά των καταναλωτών ως προς την αγορά του βιολογικού ελαιόλαδου κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης
title_full Η συμπεριφορά των καταναλωτών ως προς την αγορά του βιολογικού ελαιόλαδου κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης
title_fullStr Η συμπεριφορά των καταναλωτών ως προς την αγορά του βιολογικού ελαιόλαδου κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης
title_full_unstemmed Η συμπεριφορά των καταναλωτών ως προς την αγορά του βιολογικού ελαιόλαδου κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης
title_short Η συμπεριφορά των καταναλωτών ως προς την αγορά του βιολογικού ελαιόλαδου κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης
title_sort η συμπεριφορά των καταναλωτών ως προς την αγορά του βιολογικού ελαιόλαδου κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης
topic TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Καταναλωτές
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Συμπεριφορά Καταναλωτή
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2650