Η προώθηση ενός ηλεκτρονικού φαρμακείου, μέσω ενός κοινωνικού μέσου δικτύωσης, όπως το Facebook
Main Author: | Στυλιανίδη, Κορνηλία |
---|---|
Format: | Bachelor Thesis |
Language: | Greek |
Published: |
Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
2014
|
Subjects: | |
Online Access: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2611 |
Similar Items
-
Κοινωνικά δίκτυα. Ο ρόλος τους στην προώθηση των επιχειρήσεων. Η περίπτωση του facebook
by: Δημοπούλου, Ελένη
Published: (2018) -
Διαφήμιση μέσω διαδικτύου με το Google και το Facebook. Μία συγκριτική μελέτη
by: Μίσιου, Αφροδίτη, et al.
Published: (2014) -
Η προώθηση της επιχείρησης μέσω της διαφήμισης στο διαδίκτυο
by: Ανύσης, Ιωάννης
Published: (2014) -
Ανάλυση ιστοσελίδων εταιριών δερμοκαλλυντικών προϊόντων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
by: Καμπουρογιάννη, Ευγενία
Published: (2014) -
Ο ρόλος των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στην ενίσχυση της αξίας της μάρκας.
by: Μαρκόγιαννη, Βασιλική
Published: (2018)