Η προώθηση ενός ηλεκτρονικού φαρμακείου, μέσω ενός κοινωνικού μέσου δικτύωσης, όπως το Facebook
Κύριος συγγραφέας: | Στυλιανίδη, Κορνηλία |
---|---|
Μορφή: | Πτυχιακή εργασία |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
2014
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2611 |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Κοινωνικά δίκτυα. Ο ρόλος τους στην προώθηση των επιχειρήσεων. Η περίπτωση του facebook
ανά: Δημοπούλου, Ελένη
Έκδοση: (2018) -
Διαφήμιση μέσω διαδικτύου με το Google και το Facebook. Μία συγκριτική μελέτη
ανά: Μίσιου, Αφροδίτη, κ.ά.
Έκδοση: (2014) -
Η προώθηση της επιχείρησης μέσω της διαφήμισης στο διαδίκτυο
ανά: Ανύσης, Ιωάννης
Έκδοση: (2014) -
Ανάλυση ιστοσελίδων εταιριών δερμοκαλλυντικών προϊόντων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
ανά: Καμπουρογιάννη, Ευγενία
Έκδοση: (2014) -
Ο ρόλος των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στην ενίσχυση της αξίας της μάρκας.
ανά: Μαρκόγιαννη, Βασιλική
Έκδοση: (2018)