Στυλιανίδη, Κ. (2014). Η προώθηση ενός ηλεκτρονικού φαρμακείου, μέσω ενός κοινωνικού μέσου δικτύωσης, όπως το Facebook. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
Chicago Style (17th ed.) CitationΣτυλιανίδη, Κορνηλία. Η προώθηση ενός ηλεκτρονικού φαρμακείου, μέσω ενός κοινωνικού μέσου δικτύωσης, όπως το Facebook. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2014.
MLA (8th ed.) CitationΣτυλιανίδη, Κορνηλία. Η προώθηση ενός ηλεκτρονικού φαρμακείου, μέσω ενός κοινωνικού μέσου δικτύωσης, όπως το Facebook. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2014.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.