Στυλιανίδη, Κ. (2014). Η προώθηση ενός ηλεκτρονικού φαρμακείου, μέσω ενός κοινωνικού μέσου δικτύωσης, όπως το Facebook. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)Στυλιανίδη, Κορνηλία. Η προώθηση ενός ηλεκτρονικού φαρμακείου, μέσω ενός κοινωνικού μέσου δικτύωσης, όπως το Facebook. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2014.
Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)Στυλιανίδη, Κορνηλία. Η προώθηση ενός ηλεκτρονικού φαρμακείου, μέσω ενός κοινωνικού μέσου δικτύωσης, όπως το Facebook. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2014.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.