Αξία δημιουργίας για τον καταναλωτή μέσα από τη χρήση των εκάστοτε πόρων. Περιπτώσεις καταστροφής της αξίας των υπηρεσιών και των προϊόντων - Αποτυχία υπηρεσιών

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Ψωμακέλη, Κωνσταντίνα
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2014
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2603
_version_ 1780525045601271808
abstract Αν και η Κυρίαρχη-Λογική υπηρεσιών είναι μια αναδυόμενη σχολή σκέψης στη λογοτεχνία του μάρκετινγκ, οι στρατηγικές ανάκαμψης μετά τις αποτυχίες των υπηρεσιών συνεχίζουν να γίνονται αντιληπτές υπό την παραδοσιακή λογική υπηρεσιών. Αυτή η διπλωματική προτείνει μια διαφορετική θεώρηση για τις αποτυχίες των υπηρεσιών και τις ανακτήσεις στρατηγικών στο πλαίσιο της κυρίαρχης λογικής των υπηρεσιών. Έτσι, αντιλαμβανόμαστε τις αποτυχίες των υπηρεσιών ως στιγμές συν-καταστροφής και στρατηγικές αποκατάστασης υπηρεσία ως Μηχανισμός Αποκατάσταση Αξίας (MVR) εφαρμόζοντας το μοντέλο του Prahalad και Ramaswamy DART.
abstracttranslated Although Service-Dominant (S-D) Logic is an emerging school of thought in marketing literature, recovery strategies after service failures continue to be conceptualized under the good-dominant logic paradigm. This paper proposes a different conceptualization for service failures and recoveries strategies in the S-D Logic framework. Thus, we conceptualize service failures as co-destruction moments and service recovery strategies as Mechanism of Value Restoration (MVR) by applying Prahalad and Ramaswamy’s DART model.
advisor
author Ψωμακέλη, Κωνσταντίνα
author_facet Ψωμακέλη, Κωνσταντίνα
author_sort Ψωμακέλη, Κωνσταντίνα
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-2603
institution University of West Attica Campus II
keyword Στρατηγική marketing
Καταναλωτές
Προϊόντα
Υπηρεσίες
language Greek
physical 88 σελ.
publishDate 2014
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-26032018-12-14T10:46:28Z Αξία δημιουργίας για τον καταναλωτή μέσα από τη χρήση των εκάστοτε πόρων. Περιπτώσεις καταστροφής της αξίας των υπηρεσιών και των προϊόντων - Αποτυχία υπηρεσιών Ψωμακέλη, Κωνσταντίνα Κονιόρδος, Μιχαήλ Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Καταναλωτές TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ Στρατηγική marketing Καταναλωτές Προϊόντα Υπηρεσίες Αν και η Κυρίαρχη-Λογική υπηρεσιών είναι μια αναδυόμενη σχολή σκέψης στη λογοτεχνία του μάρκετινγκ, οι στρατηγικές ανάκαμψης μετά τις αποτυχίες των υπηρεσιών συνεχίζουν να γίνονται αντιληπτές υπό την παραδοσιακή λογική υπηρεσιών. Αυτή η διπλωματική προτείνει μια διαφορετική θεώρηση για τις αποτυχίες των υπηρεσιών και τις ανακτήσεις στρατηγικών στο πλαίσιο της κυρίαρχης λογικής των υπηρεσιών. Έτσι, αντιλαμβανόμαστε τις αποτυχίες των υπηρεσιών ως στιγμές συν-καταστροφής και στρατηγικές αποκατάστασης υπηρεσία ως Μηχανισμός Αποκατάσταση Αξίας (MVR) εφαρμόζοντας το μοντέλο του Prahalad και Ramaswamy DART. Although Service-Dominant (S-D) Logic is an emerging school of thought in marketing literature, recovery strategies after service failures continue to be conceptualized under the good-dominant logic paradigm. This paper proposes a different conceptualization for service failures and recoveries strategies in the S-D Logic framework. Thus, we conceptualize service failures as co-destruction moments and service recovery strategies as Mechanism of Value Restoration (MVR) by applying Prahalad and Ramaswamy’s DART model. 2014 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2603 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 88 σελ. http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/2603/14/tef_000070.pdf.jpg http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/2603/16/tef_000070_a.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Καταναλωτές
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ
Ψωμακέλη, Κωνσταντίνα
Αξία δημιουργίας για τον καταναλωτή μέσα από τη χρήση των εκάστοτε πόρων. Περιπτώσεις καταστροφής της αξίας των υπηρεσιών και των προϊόντων - Αποτυχία υπηρεσιών
title Αξία δημιουργίας για τον καταναλωτή μέσα από τη χρήση των εκάστοτε πόρων. Περιπτώσεις καταστροφής της αξίας των υπηρεσιών και των προϊόντων - Αποτυχία υπηρεσιών
title_full Αξία δημιουργίας για τον καταναλωτή μέσα από τη χρήση των εκάστοτε πόρων. Περιπτώσεις καταστροφής της αξίας των υπηρεσιών και των προϊόντων - Αποτυχία υπηρεσιών
title_fullStr Αξία δημιουργίας για τον καταναλωτή μέσα από τη χρήση των εκάστοτε πόρων. Περιπτώσεις καταστροφής της αξίας των υπηρεσιών και των προϊόντων - Αποτυχία υπηρεσιών
title_full_unstemmed Αξία δημιουργίας για τον καταναλωτή μέσα από τη χρήση των εκάστοτε πόρων. Περιπτώσεις καταστροφής της αξίας των υπηρεσιών και των προϊόντων - Αποτυχία υπηρεσιών
title_short Αξία δημιουργίας για τον καταναλωτή μέσα από τη χρήση των εκάστοτε πόρων. Περιπτώσεις καταστροφής της αξίας των υπηρεσιών και των προϊόντων - Αποτυχία υπηρεσιών
title_sort αξία δημιουργίας για τον καταναλωτή μέσα από τη χρήση των εκάστοτε πόρων. περιπτώσεις καταστροφής της αξίας των υπηρεσιών και των προϊόντων - αποτυχία υπηρεσιών
topic TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Καταναλωτές
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2603