Διερεύνηση των τεχνικών marketing των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων στο εξωτερικό

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Κουρνιανού, Αικατερίνη
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: ΤΕΙ Πειραιά 2014
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2597
_version_ 1780524436676411392
abstract Η παρούσα εργασία έχει στόχο να διερευνήσει το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ στις χώρες του εξωτερικού. Η μεθοδολογία της εργασίας στηρίζεται στη συλλογή πρωτογενών και δευτερογενών δεδομένων. Τα δευτερογενή δεδομένα συλλέχθηκαν μέσα από βιβλία και άρθρα σε περιοδικά και αναφέρονται στην έννοια του μάρκετινγκ και στο τουριστικό μάρκετινγκ. Τα πρωτογενή δεδομένα συλλέχθηκαν μέσα από τη διεξαγωγή ποσοτικής έρευνας με τη χρήση ερωτηματολογίων. Το πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται στην έννοια του μάρκετινγκ, στις ανάγκες και στις επιθυμίες των καταναλωτών, στο μείγμα του μάρκετινγκ και στις στρατηγικές του. Το δεύτερο κεφάλαιο μελετά το τουριστικό μάρκετινγκ εστιάζοντας στην οικονομική συμβολή του τουρισμού και στην ανταγωνιστικότητά του. Το τρίτο κεφάλαιο διερευνά το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ σε χώρες του εξωτερικού, παραθέτοντας τη διαδικασία της υποκίνησης των τουριστών, τη διαδικασία λήψης αποφάσεων αλλά και την ικανοποίηση από τον ξενοδοχειακό κλάδο. Το τέταρτο κεφάλαιο αναλύει τη μεθοδολογία της παρούσης εργασίας, τον τρόπο με τον οποίο συλλέχθηκαν τα στοιχεία και τους περιορισμούς της παρούσης έρευνας. Στο πέμπτο κεφάλαιο παρατίθενται τα αποτελέσματα της έρευνας και στο τέλος τα συμπεράσματα και οι προτάσεις μας.
abstracttranslated This paper aims to explore the hotel marketing in foreign countries . The methodology is based on the work of collecting the primary and secondary data . The secondary data were collected through books and articles in journals and refer to the concept of marketing and tourism marketing . The primary data was collected through conducting quantitative research using questionnaires. The first chapter discusses the concept of marketing, the needs and desires of consumers, the mix of marketing and strategy. The second chapter studies the tourism marketing focusing on the economic contribution of tourism and competitiveness. The third chapter explores the hotel marketing in foreign countries , citing the process of stimulation of tourists, the decision making process but also the satisfaction of the hospitality industry. The fourth chapter discusses the methodology of this study , the way in which the data were collected and the limitations of this research. The fifth chapter presents the results of research and finally the conclusions and our suggestions.
advisor
author Κουρνιανού, Αικατερίνη
author_facet Κουρνιανού, Αικατερίνη
author_sort Κουρνιανού, Αικατερίνη
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-2597
institution University of West Attica Campus II
keyword Ξενοδοχειακές επιχειρήσεις
Μάρκετινγκ
Τουριστικό μάρκετινγκ
language Greek
physical 145 σελ.
publishDate 2014
publisher ΤΕΙ Πειραιά
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-25972018-12-14T10:45:43Z Διερεύνηση των τεχνικών marketing των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων στο εξωτερικό Κουρνιανού, Αικατερίνη Παπαγρηγορίου, Αριστείδης Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας TPSH::Τουρισμός TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ Ξενοδοχειακές επιχειρήσεις Μάρκετινγκ Τουριστικό μάρκετινγκ Η παρούσα εργασία έχει στόχο να διερευνήσει το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ στις χώρες του εξωτερικού. Η μεθοδολογία της εργασίας στηρίζεται στη συλλογή πρωτογενών και δευτερογενών δεδομένων. Τα δευτερογενή δεδομένα συλλέχθηκαν μέσα από βιβλία και άρθρα σε περιοδικά και αναφέρονται στην έννοια του μάρκετινγκ και στο τουριστικό μάρκετινγκ. Τα πρωτογενή δεδομένα συλλέχθηκαν μέσα από τη διεξαγωγή ποσοτικής έρευνας με τη χρήση ερωτηματολογίων. Το πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται στην έννοια του μάρκετινγκ, στις ανάγκες και στις επιθυμίες των καταναλωτών, στο μείγμα του μάρκετινγκ και στις στρατηγικές του. Το δεύτερο κεφάλαιο μελετά το τουριστικό μάρκετινγκ εστιάζοντας στην οικονομική συμβολή του τουρισμού και στην ανταγωνιστικότητά του. Το τρίτο κεφάλαιο διερευνά το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ σε χώρες του εξωτερικού, παραθέτοντας τη διαδικασία της υποκίνησης των τουριστών, τη διαδικασία λήψης αποφάσεων αλλά και την ικανοποίηση από τον ξενοδοχειακό κλάδο. Το τέταρτο κεφάλαιο αναλύει τη μεθοδολογία της παρούσης εργασίας, τον τρόπο με τον οποίο συλλέχθηκαν τα στοιχεία και τους περιορισμούς της παρούσης έρευνας. Στο πέμπτο κεφάλαιο παρατίθενται τα αποτελέσματα της έρευνας και στο τέλος τα συμπεράσματα και οι προτάσεις μας. This paper aims to explore the hotel marketing in foreign countries . The methodology is based on the work of collecting the primary and secondary data . The secondary data were collected through books and articles in journals and refer to the concept of marketing and tourism marketing . The primary data was collected through conducting quantitative research using questionnaires. The first chapter discusses the concept of marketing, the needs and desires of consumers, the mix of marketing and strategy. The second chapter studies the tourism marketing focusing on the economic contribution of tourism and competitiveness. The third chapter explores the hotel marketing in foreign countries , citing the process of stimulation of tourists, the decision making process but also the satisfaction of the hospitality industry. The fourth chapter discusses the methodology of this study , the way in which the data were collected and the limitations of this research. The fifth chapter presents the results of research and finally the conclusions and our suggestions. 2014 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2597 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα ΤΕΙ Πειραιά 145 σελ. http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/2597/9/tef_201400065.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Τουρισμός
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ
Κουρνιανού, Αικατερίνη
Διερεύνηση των τεχνικών marketing των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων στο εξωτερικό
title Διερεύνηση των τεχνικών marketing των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων στο εξωτερικό
title_full Διερεύνηση των τεχνικών marketing των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων στο εξωτερικό
title_fullStr Διερεύνηση των τεχνικών marketing των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων στο εξωτερικό
title_full_unstemmed Διερεύνηση των τεχνικών marketing των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων στο εξωτερικό
title_short Διερεύνηση των τεχνικών marketing των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων στο εξωτερικό
title_sort διερεύνηση των τεχνικών marketing των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων στο εξωτερικό
topic TPSH::Τουρισμός
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2597