Online διαφήμιση και internet: Social media ως εργαλείο Marketing και οι επιδράσεις τους στις συνήθειες των καταναλωτών

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Καλυβιώτη, Αναστασία
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: ΤΕΙ Πειραιά 2014
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2596
_version_ 1780524150953082880
abstract Χωρίς αμφιβολία, διανύουμε την πιο παράξενη και αντιφατική εποχή, με τους κλάδους της τεχνολογίας και των επιστημών να σημειώνουν ραγδαίες εξελίξεις και να επηρεάζουν κάθε τομέα της ανθρώπινης δραστηριότητας. Ο παραδοσιακός τρόπος επικοινωνίας αλλάζει και δίνει την θέση του στα σύγχρονα μέσα κοινωνικής αλληλεπίδρασης, κάνοντας είσοδο σε μια μοντέρνα ψηφιακή εποχή. Η κοινωνικοποίηση γίνεται πλέον διαφορετική και μοιάζει πλέον η τεχνολογία και το διαδίκτυο να έχουν μεγαλύτερη επίδραση και αντίκρισμα στον άνθρωπο, από παραδοσιακούς φορείς όπως το σχολείο και η οικογένεια. Τα οπτικά ερεθίσματα που λαμβάνουμε από τις διάφορες ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζουν την συνείδησή μας, τις πράξεις μας και διαμορφώνουν την προσωπικότητά μας. Τι είναι όμως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης; Στην παρούσα μελέτη εξετάζονται και αποσαφηνίζονται όροι Online διαφήμισης, παραδοσιακής διαφήμισης καθώς και η εισβολή των Social Μedia στην καθημερινότητά μας, η εκτεταμένη χρήση τους ως εργαλείο Marketing, καθώς και η επίδραση που ασκούν στον καταναλωτή. Με την χρήση ερωτηματολογίου πραγματοποιήθηκε έρευνα η οποία αναδεικνύει τη μεγάλη αλλαγή που έχει επιφέρει στη ζωή μας και έχει ασκήσει στις συνήθειές μας καθώς και στην πιστότητά μας ως προς ένα brand ή μια ολόκληρη εταιρεία. Για την διεξαγωγή των αποτελεσμάτων χρησιμοποιήθηκε στατιστική ανάλυση συχνοτήτων και συσχετισμός Spearman.
advisor
author Καλυβιώτη, Αναστασία
author_facet Καλυβιώτη, Αναστασία
author_sort Καλυβιώτη, Αναστασία
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-2596
institution University of West Attica Campus II
keyword Internet
Online διαφήμιση
Διαφήμιση
Κοινωνικά δίκτυα
Social media
Καταναλωτές
language Greek
physical 148 σελ.
publishDate 2014
publisher ΤΕΙ Πειραιά
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-25962018-12-14T10:42:30Z Online διαφήμιση και internet: Social media ως εργαλείο Marketing και οι επιδράσεις τους στις συνήθειες των καταναλωτών Καλυβιώτη, Αναστασία Γιαννακόπουλος, Διονύσιος Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διαφήμιση TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Internet Marketing Internet Online διαφήμιση Διαφήμιση Κοινωνικά δίκτυα Social media Καταναλωτές Χωρίς αμφιβολία, διανύουμε την πιο παράξενη και αντιφατική εποχή, με τους κλάδους της τεχνολογίας και των επιστημών να σημειώνουν ραγδαίες εξελίξεις και να επηρεάζουν κάθε τομέα της ανθρώπινης δραστηριότητας. Ο παραδοσιακός τρόπος επικοινωνίας αλλάζει και δίνει την θέση του στα σύγχρονα μέσα κοινωνικής αλληλεπίδρασης, κάνοντας είσοδο σε μια μοντέρνα ψηφιακή εποχή. Η κοινωνικοποίηση γίνεται πλέον διαφορετική και μοιάζει πλέον η τεχνολογία και το διαδίκτυο να έχουν μεγαλύτερη επίδραση και αντίκρισμα στον άνθρωπο, από παραδοσιακούς φορείς όπως το σχολείο και η οικογένεια. Τα οπτικά ερεθίσματα που λαμβάνουμε από τις διάφορες ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζουν την συνείδησή μας, τις πράξεις μας και διαμορφώνουν την προσωπικότητά μας. Τι είναι όμως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης; Στην παρούσα μελέτη εξετάζονται και αποσαφηνίζονται όροι Online διαφήμισης, παραδοσιακής διαφήμισης καθώς και η εισβολή των Social Μedia στην καθημερινότητά μας, η εκτεταμένη χρήση τους ως εργαλείο Marketing, καθώς και η επίδραση που ασκούν στον καταναλωτή. Με την χρήση ερωτηματολογίου πραγματοποιήθηκε έρευνα η οποία αναδεικνύει τη μεγάλη αλλαγή που έχει επιφέρει στη ζωή μας και έχει ασκήσει στις συνήθειές μας καθώς και στην πιστότητά μας ως προς ένα brand ή μια ολόκληρη εταιρεία. Για την διεξαγωγή των αποτελεσμάτων χρησιμοποιήθηκε στατιστική ανάλυση συχνοτήτων και συσχετισμός Spearman. 2014 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2596 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα ΤΕΙ Πειραιά 148 σελ. http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/2596/9/de_201400236.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διαφήμιση
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Internet Marketing
Καλυβιώτη, Αναστασία
Online διαφήμιση και internet: Social media ως εργαλείο Marketing και οι επιδράσεις τους στις συνήθειες των καταναλωτών
title Online διαφήμιση και internet: Social media ως εργαλείο Marketing και οι επιδράσεις τους στις συνήθειες των καταναλωτών
title_full Online διαφήμιση και internet: Social media ως εργαλείο Marketing και οι επιδράσεις τους στις συνήθειες των καταναλωτών
title_fullStr Online διαφήμιση και internet: Social media ως εργαλείο Marketing και οι επιδράσεις τους στις συνήθειες των καταναλωτών
title_full_unstemmed Online διαφήμιση και internet: Social media ως εργαλείο Marketing και οι επιδράσεις τους στις συνήθειες των καταναλωτών
title_short Online διαφήμιση και internet: Social media ως εργαλείο Marketing και οι επιδράσεις τους στις συνήθειες των καταναλωτών
title_sort online διαφήμιση και internet: social media ως εργαλείο marketing και οι επιδράσεις τους στις συνήθειες των καταναλωτών
topic TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διαφήμιση
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Internet Marketing
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2596