Παραπομπή σε μορφή APA (7η εκδ.)

Καλυβιώτη, Α. (2014). Online διαφήμιση και internet: Social media ως εργαλείο Marketing και οι επιδράσεις τους στις συνήθειες των καταναλωτών. ΤΕΙ Πειραιά.

Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)

Καλυβιώτη, Αναστασία. Online διαφήμιση και Internet: Social Media ως εργαλείο Marketing και οι επιδράσεις τους στις συνήθειες των καταναλωτών. ΤΕΙ Πειραιά, 2014.

Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)

Καλυβιώτη, Αναστασία. Online διαφήμιση και Internet: Social Media ως εργαλείο Marketing και οι επιδράσεις τους στις συνήθειες των καταναλωτών. ΤΕΙ Πειραιά, 2014.

Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.