Καλυβιώτη, Α. (2014). Online διαφήμιση και internet: Social media ως εργαλείο Marketing και οι επιδράσεις τους στις συνήθειες των καταναλωτών. ΤΕΙ Πειραιά.
Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)Καλυβιώτη, Αναστασία. Online διαφήμιση και Internet: Social Media ως εργαλείο Marketing και οι επιδράσεις τους στις συνήθειες των καταναλωτών. ΤΕΙ Πειραιά, 2014.
Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)Καλυβιώτη, Αναστασία. Online διαφήμιση και Internet: Social Media ως εργαλείο Marketing και οι επιδράσεις τους στις συνήθειες των καταναλωτών. ΤΕΙ Πειραιά, 2014.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.