Ηλεκτρονικό εμπόριο & κοινωνικά δίκτυα

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Αμίν, Άντελ
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: ΤΕΙ Πειραιά 2014
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2595
_version_ 1780524150728687616
abstract Η κοινωνία της πληροφορίας, των δικτύων και του Internet είναι έχει αλλάξει πλέον τη ζωή όλων. Η μαζική πληροφόρηση και η ραγδαία εξέλιξη των εφαρμογών της πληροφορικής, έχει οδηγήσει τις επιχειρήσεις κάθε είδους και μεγέθους, αλλά και κάθε επιχειρηματία και εργαζόμενο στην εγκατάλειψη των παραδοσιακών μεθόδων και την υιοθέτηση σύγχρονων εξελιγμένων εφαρμογών, πλέον βρισκόμαστε στην εποχή της «Ψηφιακής Οικονομίας». Δύο από τις εφαρμογές που έχουν φέρει τις σημαντικότερες αλλαγές στα πλαίσια και την εφαρμογή της επιχειρηματικότητας σήμερα είναι το Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Electronic Commerce) και τα Κοινωνικά Δίκτυα (Social Media). Το Internet και τα επικοινωνιακά συστήματα αποτελούν μια παγκόσμια βάση δεδομένων στην οποία υπάρχουν αλληλεπιδράσεις, επικοινωνία, αναζήτηση πληροφοριών και συνεργασία ανθρώπων μέσω τεχνολογικών εφαρμογών. Όσον αφορά τον τομέα του εμπορίου, συμπεριλαμβάνεται σε αυτόν της ψηφιακής οικονομίας και περιλαμβάνει την ηλεκτρονική διαχείριση εμπορικών συναλλαγών κυρίως μέσω του διαδικτύου. Το Ηλεκτρονικό Εμπόριο έχει οδηγήσει στη διευκόλυνση επιχειρήσεων αλλά και καταναλωτών με τη μείωση δαπανών για συναλλαγές, τη σύντομη εξυπηρέτηση πελατών και τις αγορές ανά πάσα στιγμή μέσω του διαδικτύου, τη βελτίωση της αγοραστικής ικανότητας των πελατών και τη μείωση κόστους. Σήμερα, κάθε συναλλαγή παγκοσμίως, είναι εφικτή και πραγματοποιείται σε ελάχιστο χρόνο. Ακόμα, τα κοινωνικά δίκτυα έρχονται να συμπληρώσουν και να ενισχύσουν το Ηλεκτρονικό Εμπόριο, πληροφορώντας τον καταναλωτή για τις επιχειρήσεις, τα προϊόντα και τη δράση τους, αλλά και τις επιχειρήσεις για τη γνώμη και τις ανάγκες του καταναλωτή. Τα social media, πλέον συντελούν στη διαδραστικότητα και στη δημιουργία σχέσης ανάμεσα σε πελάτη – πωλητή (ή επιχείρησης / εταιρείας) και έτσι δεν υπάρχει απρόσωπη πράξη αγοραπωλησίας. Στη συγκεκριμένη εργασία θα εξηγήσουμε τους όρους και την έννοια του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και των Κοινωνικών Δικτύων, έπειτα θα εξετάσουμε τη σχέση τους και τέλος θα δούμε πως αυτά τα μέσα συνδυάζονται μελετώντας τα εργαλεία και τα μέσα που μας δίνονται για την επίτευξη εμπορικών συναλλαγών και marketing στη περίπτωση του Facebook, που αποτελεί το διασημότερο των κοινωνικών δικτύων.
abstracttranslated The information society, networks and the Internet have changed the life of everyone. The mass information and the rapid development of computer applications has led businesses of all types and sizes, and every entrepreneur and employee to abandon traditional methods, adopting modern advanced applications. We are the era of "Digital Economy”. Two applications that have brought major changes in the business world as it is today are E-Commerce and the Social Networks. The Internet and communications systems give us a global database in which we can have interactions, communication, information search and cooperation of people through technology applications. Regarding e-commerce, it is included in the sector of digital economy and its applications and it is the management of electronic trading via the internet. Electronic commerce has led to facilitating business and consumers by reducing transactions costs, providing customer support and sales 24/7 via the Internet, improving the purchasing power of customers and reducing business costs, thus, any global transaction is now feasible and done in no time. Moreover, social networks now complement and enhance e-Commerce informing consumers about companies, products and activities, but also giving companies the consumers’ opinions and needs. The social media are now giving interactivity and creating a client - seller (or firm / company) relationship and thus purchases are not impersonal, people now can openly state any complaints, ideas or express gratitude almost directly to the company or store. In this paper we explain the conditions and the concept of e- Commerce and Social Networks, then we will look at their relationship and then we will see how these tools combine studying tools and resources given to us to achieve trade and marketing via Facebook, which is the most famous social network.
advisor
author Αμίν, Άντελ
author_facet Αμίν, Άντελ
author_sort Αμίν, Άντελ
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-2595
institution University of West Attica Campus II
keyword Ηλεκτρονικό εμπόριο
Κοινωνικά δίκτυα
Web 2.0
Facebook
language Greek
physical 115 σελ.
publishDate 2014
publisher ΤΕΙ Πειραιά
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-25952018-12-14T10:42:29Z Ηλεκτρονικό εμπόριο & κοινωνικά δίκτυα Electronic commerce & social media Αμίν, Άντελ Ψαρομήλιγκος, Ιωάννης Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Ηλεκτρονικό Εμπόριο Ηλεκτρονικό εμπόριο Κοινωνικά δίκτυα Web 2.0 Facebook Η κοινωνία της πληροφορίας, των δικτύων και του Internet είναι έχει αλλάξει πλέον τη ζωή όλων. Η μαζική πληροφόρηση και η ραγδαία εξέλιξη των εφαρμογών της πληροφορικής, έχει οδηγήσει τις επιχειρήσεις κάθε είδους και μεγέθους, αλλά και κάθε επιχειρηματία και εργαζόμενο στην εγκατάλειψη των παραδοσιακών μεθόδων και την υιοθέτηση σύγχρονων εξελιγμένων εφαρμογών, πλέον βρισκόμαστε στην εποχή της «Ψηφιακής Οικονομίας». Δύο από τις εφαρμογές που έχουν φέρει τις σημαντικότερες αλλαγές στα πλαίσια και την εφαρμογή της επιχειρηματικότητας σήμερα είναι το Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Electronic Commerce) και τα Κοινωνικά Δίκτυα (Social Media). Το Internet και τα επικοινωνιακά συστήματα αποτελούν μια παγκόσμια βάση δεδομένων στην οποία υπάρχουν αλληλεπιδράσεις, επικοινωνία, αναζήτηση πληροφοριών και συνεργασία ανθρώπων μέσω τεχνολογικών εφαρμογών. Όσον αφορά τον τομέα του εμπορίου, συμπεριλαμβάνεται σε αυτόν της ψηφιακής οικονομίας και περιλαμβάνει την ηλεκτρονική διαχείριση εμπορικών συναλλαγών κυρίως μέσω του διαδικτύου. Το Ηλεκτρονικό Εμπόριο έχει οδηγήσει στη διευκόλυνση επιχειρήσεων αλλά και καταναλωτών με τη μείωση δαπανών για συναλλαγές, τη σύντομη εξυπηρέτηση πελατών και τις αγορές ανά πάσα στιγμή μέσω του διαδικτύου, τη βελτίωση της αγοραστικής ικανότητας των πελατών και τη μείωση κόστους. Σήμερα, κάθε συναλλαγή παγκοσμίως, είναι εφικτή και πραγματοποιείται σε ελάχιστο χρόνο. Ακόμα, τα κοινωνικά δίκτυα έρχονται να συμπληρώσουν και να ενισχύσουν το Ηλεκτρονικό Εμπόριο, πληροφορώντας τον καταναλωτή για τις επιχειρήσεις, τα προϊόντα και τη δράση τους, αλλά και τις επιχειρήσεις για τη γνώμη και τις ανάγκες του καταναλωτή. Τα social media, πλέον συντελούν στη διαδραστικότητα και στη δημιουργία σχέσης ανάμεσα σε πελάτη – πωλητή (ή επιχείρησης / εταιρείας) και έτσι δεν υπάρχει απρόσωπη πράξη αγοραπωλησίας. Στη συγκεκριμένη εργασία θα εξηγήσουμε τους όρους και την έννοια του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και των Κοινωνικών Δικτύων, έπειτα θα εξετάσουμε τη σχέση τους και τέλος θα δούμε πως αυτά τα μέσα συνδυάζονται μελετώντας τα εργαλεία και τα μέσα που μας δίνονται για την επίτευξη εμπορικών συναλλαγών και marketing στη περίπτωση του Facebook, που αποτελεί το διασημότερο των κοινωνικών δικτύων. The information society, networks and the Internet have changed the life of everyone. The mass information and the rapid development of computer applications has led businesses of all types and sizes, and every entrepreneur and employee to abandon traditional methods, adopting modern advanced applications. We are the era of "Digital Economy”. Two applications that have brought major changes in the business world as it is today are E-Commerce and the Social Networks. The Internet and communications systems give us a global database in which we can have interactions, communication, information search and cooperation of people through technology applications. Regarding e-commerce, it is included in the sector of digital economy and its applications and it is the management of electronic trading via the internet. Electronic commerce has led to facilitating business and consumers by reducing transactions costs, providing customer support and sales 24/7 via the Internet, improving the purchasing power of customers and reducing business costs, thus, any global transaction is now feasible and done in no time. Moreover, social networks now complement and enhance e-Commerce informing consumers about companies, products and activities, but also giving companies the consumers’ opinions and needs. The social media are now giving interactivity and creating a client - seller (or firm / company) relationship and thus purchases are not impersonal, people now can openly state any complaints, ideas or express gratitude almost directly to the company or store. In this paper we explain the conditions and the concept of e- Commerce and Social Networks, then we will look at their relationship and then we will see how these tools combine studying tools and resources given to us to achieve trade and marketing via Facebook, which is the most famous social network. 2014 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2595 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα ΤΕΙ Πειραιά 115 σελ. http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/2595/14/de_201400235.pdf.jpg http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/2595/16/de_201400235_a.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Ηλεκτρονικό Εμπόριο
Αμίν, Άντελ
Ηλεκτρονικό εμπόριο & κοινωνικά δίκτυα
title Ηλεκτρονικό εμπόριο & κοινωνικά δίκτυα
title_full Ηλεκτρονικό εμπόριο & κοινωνικά δίκτυα
title_fullStr Ηλεκτρονικό εμπόριο & κοινωνικά δίκτυα
title_full_unstemmed Ηλεκτρονικό εμπόριο & κοινωνικά δίκτυα
title_short Ηλεκτρονικό εμπόριο & κοινωνικά δίκτυα
title_sort ηλεκτρονικό εμπόριο & κοινωνικά δίκτυα
title_translated Electronic commerce & social media
topic TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Ηλεκτρονικό Εμπόριο
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2595