Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης Πωλήσεων – “Η Περίπτωση της Εμπορικής Επιχείρησης Βιβλίων”
Κύριοι συγγραφείς: | Αναγνώστου, Κλεοπάτρα, Κιαχοπούλου, Μαρία |
---|---|
Μορφή: | Πτυχιακή εργασία |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
ΤΕΙ Πειραιά
2014
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2589 |
Παρόμοια τεκμήρια
Παρόμοια τεκμήρια
-
Πολυκριτηριακή επιλογή βέλτιστης τεχνικής προώθησης προϊόντων σε συνεργεία αυτοκινήτων. Εφαρμογή στην περίπτωση ορυκτελαίων
ανά: Χατζηαλέξης, Γεώργιος
Έκδοση: (2019) -
Πληροφοριακά συστήματα σε επιχειρησιακό περιβάλλον
ανά: Μαραγκός, Κωνσταντίνος
Έκδοση: (2013) -
Experiential atmospherics σε καταστήματα ένδυσης στην Ελλάδα
ανά: Ματθαιάκη, Γεωργία
Έκδοση: (2018) -
Η επιρροή του μάρκετινγκ σκοπού, στις στάσεις και στις αντιλήψεις των καταναλωτών
ανά: Νίνας, Αινείας
Έκδοση: (2017) -
Η γλώσσα του σώματος στις πωλήσεις και τις ανθρώπινες σχέσεις
ανά: Κώνστας, Χρήστος - Ιωάννης
Έκδοση: (2014)