Διαφήμιση μέσω διαδικτύου με το Google και το Facebook. Μία συγκριτική μελέτη
Κύριοι συγγραφείς: | Μίσιου, Αφροδίτη, Μιχαλάρης, Χρήστος |
---|---|
Μορφή: | Πτυχιακή εργασία |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
ΤΕΙ Πειραιά
2014
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2584 |
Παρόμοια τεκμήρια
Παρόμοια τεκμήρια
-
Μάρκετινγκ και διαφήμιση μέσω της Google το πρώτο επίσημο ελληνικό βιβλίο για τα Google AdWords
Έκδοση: (2009) -
Η διαφήμιση μέσω των social media & η οικονομική πρόοδος των επιχειρήσεων
ανά: Αναστασιάδη, Γεωργία, κ.ά.
Έκδοση: (2013) -
Η διαφήμιση στο internet και τα social media
ανά: Αγγέλου, Νικόλαος, κ.ά.
Έκδοση: (2014) -
Η προώθηση ενός ηλεκτρονικού φαρμακείου, μέσω ενός κοινωνικού μέσου δικτύωσης, όπως το Facebook
ανά: Στυλιανίδη, Κορνηλία
Έκδοση: (2014) -
Online διαφήμιση και internet: Social media ως εργαλείο Marketing και οι επιδράσεις τους στις συνήθειες των καταναλωτών
ανά: Καλυβιώτη, Αναστασία
Έκδοση: (2014)