Διαφήμιση μέσω διαδικτύου με το Google και το Facebook. Μία συγκριτική μελέτη

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Μίσιου, Αφροδίτη, Μιχαλάρης, Χρήστος
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: ΤΕΙ Πειραιά 2014
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2584
_version_ 1780524797542793216
abstract Στην παρούσα εργασία θα μελετηθούν οι τρόποι διαφήμισης στο διαδίκτυο και πιο συγκεκριμένα στο μεγαλύτερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης, το Facebook καθώς και στη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης, την Google. Στο Α’ μέρος της εργασίας παρουσιάζονται όλες οι πληροφορίες και θεωρίες που πρέπει να γνωρίζει κάποιος για να εισέλθει στον κόσμο των διαδικτυακών διαφημίσεων. Συγκεκριμένα αναφέρονται τα χαρακτηριστικά της διαφήμισης, γίνεται ιστορική αναδρομή της, αναφέρονται οι διάφορες στρατηγικές της διαφήμισης, μέθοδοι διαφήμισης στο διαδίκτυο, για το μάρκετινγκ των μηχανών αναζήτησης, πληροφορίες για Google Adwords και Facebook Ads, τρόποι κοστολόγησης του κάθε τύπου διαφήμισης, Στο Β’ μέρος της εργασίας παρουσιάζεται η πρακτική εφαρμογή των θεωρητικών διεργασιών του Α’ μέρους με επιπλέον πληροφορίες και λεπτομέρειες για την τοποθέτηση διαφημιστικής καμπάνιας στο Facebook και στο Google. Συγκεκριμένα, ορίζονται τα βήματα που απαιτούνται για τοποθέτηση διαφημιστικής καμπάνιας στο facebook με πλούσιο οπτικό υλικό και βήμα προς βήμα οδηγίες, αναφέρονται όλες οι χρήσιμες πληροφορίες που μας παρέχει το facebook για προώθηση σελίδας και αύξηση θαυμαστών καθώς και χρεώσεις, παραθέτονται όλα τα στοιχεία, πληροφορίες και στατιστικά από το blog όπου ο σκοπός της διαφήμισης είναι η επίσκεψή του, γίνεται μικρή αναφορά στο adsense, ακολουθεί η τοποθέτηση της διαφήμισης στο Google Adwords και παραθέτονται όλες οι πληροφορίες που μας προσφέρει η εταιρεία αναφορικά με την βελτιστοποίηση σε όλους τους τομείς της διαφήμισής μας και τέλος γίνεται μικρή αναφορά στο Google Analytics. Τέλος η εργασία κλείνει με την παράθεση των στατιστικών της σελίδας στο Facebook και στο Blog μετά τη τοποθέτηση της διαφήμισης.
abstracttranslated In this thesis we study the ways of internet advertising and more specifically at the greatest network community, Facebook and the biggest search engine, Google. In the first part of the thesis we present all the information and theories must someone knows to enter in the world of online advertising. Specifically mentioned characteristics of advertising, we refer to the various strategies of advertising, internet advertising methods for marketing search engine, information on Google Adwords and Facebook Ads, methods of costing each ad type, In the second part of the paper we present the practical application of theoretical processes of Part A with additional information and details for placing advertising campaign on Facebook and Google. Specifically, we present the steps required in order to place an advertising campaign on facebook with lots of images and step by step instructions, we list all the useful information provided by facebook in order to promote the facebook page and increase likers and we present the costs needed for advertisment, information and statistics of the blog where the purpose of advertising is to visit, we make a small reference to adsense, followed by the placement of advertising on Google Adwords and we present all the information google provides us in order we optimize all areas of our advertising and at the end we make a small reference to Google Analytics. Finally, thesis ends by citing statistics page on Facebook and Blog post ad placement.
advisor
author Μίσιου, Αφροδίτη
Μιχαλάρης, Χρήστος
author_facet Μίσιου, Αφροδίτη
Μιχαλάρης, Χρήστος
author_sort Μίσιου, Αφροδίτη
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-2584
institution University of West Attica Campus II
keyword Διαφήμιση
Διαδίκτυο
Advertisement
Google adwords
Facebook
Ads
Internet
language Greek
physical 160 σελ.
publishDate 2014
publisher ΤΕΙ Πειραιά
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-25842018-12-14T10:42:08Z Διαφήμιση μέσω διαδικτύου με το Google και το Facebook. Μία συγκριτική μελέτη Μίσιου, Αφροδίτη Μιχαλάρης, Χρήστος Κυτάγιας, Χρήστος Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διαφήμιση TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Internet Marketing Διαφήμιση Διαδίκτυο Advertisement Google adwords Facebook Ads Internet Στην παρούσα εργασία θα μελετηθούν οι τρόποι διαφήμισης στο διαδίκτυο και πιο συγκεκριμένα στο μεγαλύτερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης, το Facebook καθώς και στη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης, την Google. Στο Α’ μέρος της εργασίας παρουσιάζονται όλες οι πληροφορίες και θεωρίες που πρέπει να γνωρίζει κάποιος για να εισέλθει στον κόσμο των διαδικτυακών διαφημίσεων. Συγκεκριμένα αναφέρονται τα χαρακτηριστικά της διαφήμισης, γίνεται ιστορική αναδρομή της, αναφέρονται οι διάφορες στρατηγικές της διαφήμισης, μέθοδοι διαφήμισης στο διαδίκτυο, για το μάρκετινγκ των μηχανών αναζήτησης, πληροφορίες για Google Adwords και Facebook Ads, τρόποι κοστολόγησης του κάθε τύπου διαφήμισης, Στο Β’ μέρος της εργασίας παρουσιάζεται η πρακτική εφαρμογή των θεωρητικών διεργασιών του Α’ μέρους με επιπλέον πληροφορίες και λεπτομέρειες για την τοποθέτηση διαφημιστικής καμπάνιας στο Facebook και στο Google. Συγκεκριμένα, ορίζονται τα βήματα που απαιτούνται για τοποθέτηση διαφημιστικής καμπάνιας στο facebook με πλούσιο οπτικό υλικό και βήμα προς βήμα οδηγίες, αναφέρονται όλες οι χρήσιμες πληροφορίες που μας παρέχει το facebook για προώθηση σελίδας και αύξηση θαυμαστών καθώς και χρεώσεις, παραθέτονται όλα τα στοιχεία, πληροφορίες και στατιστικά από το blog όπου ο σκοπός της διαφήμισης είναι η επίσκεψή του, γίνεται μικρή αναφορά στο adsense, ακολουθεί η τοποθέτηση της διαφήμισης στο Google Adwords και παραθέτονται όλες οι πληροφορίες που μας προσφέρει η εταιρεία αναφορικά με την βελτιστοποίηση σε όλους τους τομείς της διαφήμισής μας και τέλος γίνεται μικρή αναφορά στο Google Analytics. Τέλος η εργασία κλείνει με την παράθεση των στατιστικών της σελίδας στο Facebook και στο Blog μετά τη τοποθέτηση της διαφήμισης. In this thesis we study the ways of internet advertising and more specifically at the greatest network community, Facebook and the biggest search engine, Google. In the first part of the thesis we present all the information and theories must someone knows to enter in the world of online advertising. Specifically mentioned characteristics of advertising, we refer to the various strategies of advertising, internet advertising methods for marketing search engine, information on Google Adwords and Facebook Ads, methods of costing each ad type, In the second part of the paper we present the practical application of theoretical processes of Part A with additional information and details for placing advertising campaign on Facebook and Google. Specifically, we present the steps required in order to place an advertising campaign on facebook with lots of images and step by step instructions, we list all the useful information provided by facebook in order to promote the facebook page and increase likers and we present the costs needed for advertisment, information and statistics of the blog where the purpose of advertising is to visit, we make a small reference to adsense, followed by the placement of advertising on Google Adwords and we present all the information google provides us in order we optimize all areas of our advertising and at the end we make a small reference to Google Analytics. Finally, thesis ends by citing statistics page on Facebook and Blog post ad placement. 2014-06 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2584 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα ΤΕΙ Πειραιά 160 σελ. http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/2584/9/de_201400224.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διαφήμιση
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Internet Marketing
Μίσιου, Αφροδίτη
Μιχαλάρης, Χρήστος
Διαφήμιση μέσω διαδικτύου με το Google και το Facebook. Μία συγκριτική μελέτη
title Διαφήμιση μέσω διαδικτύου με το Google και το Facebook. Μία συγκριτική μελέτη
title_full Διαφήμιση μέσω διαδικτύου με το Google και το Facebook. Μία συγκριτική μελέτη
title_fullStr Διαφήμιση μέσω διαδικτύου με το Google και το Facebook. Μία συγκριτική μελέτη
title_full_unstemmed Διαφήμιση μέσω διαδικτύου με το Google και το Facebook. Μία συγκριτική μελέτη
title_short Διαφήμιση μέσω διαδικτύου με το Google και το Facebook. Μία συγκριτική μελέτη
title_sort διαφήμιση μέσω διαδικτύου με το google και το facebook. μία συγκριτική μελέτη
topic TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διαφήμιση
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Internet Marketing
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2584