Τεχνο-οικονομική μελέτη για την κατασκευή πρότυπου ηλεκτρικού οχήματος
Κύριοι συγγραφείς: | , , , |
---|---|
Μορφή: | Πτυχιακή εργασία |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
ΤΕΙ Πειραιά
2013
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2576 |
_version_ | 1780524435537657856 |
---|---|
abstract | Στην παρούσα πτυχιακή εργασία ασχοληθήκαμε με το θέμα τεχνο -
οικονομικής μελέτης για την κατασκευή πρότυπου ηλεκτρικού οχήματος. Αρχικά
έγινε ο σχεδιασμός του οχήματος και μετά ακολούθησε η βελτιστοποίηση αυτού .
Ο σχεδιασμός έγινε βάσει μεθοδολογίας του σχεδιασμού κατασκευών. Σε αυτή
τη μεθοδολογία ακολουθείται μία συγκεκριμένη πορεία, με ορισμένα βήματα τα
οποία οδηγούνε σε μία πιο αφηρημένη προσέγγιση του προβλήματός, στην πορεία,
στην παραγωγή ιδεών και τέλος στην αξιολόγηση των ιδεών αυτών με τεχνικά και
οικονομικά κριτήρια. Έτσι οι λύσεις που θα βρεθούν με τη βοήθεια της μεθοδολογίας
αυτής, εισάγονται σχεδιαστικά στο πρόγραμμα στο οποίο εργαζόμαστε και
ακολουθεί η βελτιστοποίηση. Το πρόγραμμα αυτό είναι το Solidworks.
Στη διάρκεια εκπόνησης αυτής της πτυχιακής εργασίας εργαστήκαμε ως
εξής. Αρχικά η ομάδα μας χωρίστηκε σε 2 υποομάδες των δύο ατόμων, όπου η
καθεμία ασχολήθηκε με κάποιο κεφάλαιο. Όταν αυτό ολοκληρωνόταν κάποιο άλλο
κεφάλαιο ακολουθούσε .
Στη συνέχεια ο τρόπος εργασίας κάθε μέλους της ομάδας άλλαξε . Συγκεκριμένα
ασχοληθήκαμε όλοι με όλα με σκοπό την ευρύτερη γνώμη και γνώση. Σίγουρα
τέσσερις γνώμες είναι πιο βάσιμες από μία. Έτσι κάθε φορά ο καθένας από εμάς
είχε να παρουσιάσει το δικό του έργο, να το μοιραστεί και να το συζητήσει με τους
υπόλοιπους. Ακόμα, είναι ανοιχτό προς αμφισβήτηση και διόρθωση.
Η δομή της πτυχιακής αυτής εργασίας δεν είναι συγκεκριμένη. Πιο σωστά,
δεν χωρίζεται σε θεωρητικό και πειραματικό μέρος, αλλά πριν από κάθε
πειραματικό , υπάρχει και ένα σύντομο θεωρητικό . Η θεωρία κάθε κεφαλαίου είναι
συνοπτική . Αυτό γιατί ένα αυτοκίνητο γενικότερα είναι μία κατασκευή πολύ μεγάλη
με τιάρα πολλά τμήματα που μπορεί κανείς να εξετάσει. Έτσι αποφασίσαμε να μην
αναφέρουμε όλα αυτά τα μέρη ενός αυτοκινήτου, αλλά να αφήσουμε μόνο αυτά τα
οποία θεωρήσαμε ότι είναι σημαντικά γι αυτό , αλλά και για να την μελέτη και
κατασκευή ενός ηλεκτρικού οχήματος .
Πιο συγκεκριμένα τοποθετηθήκαμε στα κύρια μέρη ενός οχήματος. Το σύστημα
διεύθυνσης, πέδησης, το πλαίσιο, το σχεδιασμό (τη μορφή του), την ασφάλεια που
θα μπορεί να έχει αυτό και ο οδηγός, και το υλικό από το οποίο θα είναι
κατασκευασμένο . |
advisor | |
author | Γαβαλάς, Μάρκος Καλαμαράς, Χρήστος Μπαλτάσης, Γεώργιος Σωτηρόπουλος, Παναγιώτης |
author_facet | Γαβαλάς, Μάρκος Καλαμαράς, Χρήστος Μπαλτάσης, Γεώργιος Σωτηρόπουλος, Παναγιώτης |
author_sort | Γαβαλάς, Μάρκος |
collection | Okeanis Institutional Repository |
facultydepartment | Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε. |
format | Πτυχιακή εργασία |
id | okeanis-123456789-2576 |
institution | University of West Attica Campus II |
keyword | Οχήματα Ηλεκτρικά οχήματα Σύστημα διεύθυνσης Σύστημα πέδησης Μετάδοση κίνησης Ασφάλεια |
language | Greek |
physical | 153 σελ. |
publishDate | 2013 |
publisher | ΤΕΙ Πειραιά |
record_format | dspace |
spelling | okeanis-123456789-25762018-12-14T13:40:27Z Τεχνο-οικονομική μελέτη για την κατασκευή πρότυπου ηλεκτρικού οχήματος Γαβαλάς, Μάρκος Καλαμαράς, Χρήστος Μπαλτάσης, Γεώργιος Σωτηρόπουλος, Παναγιώτης Στεργίου, Κωνσταντίνος Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε. TPSH::Τεχνολογία::Οχήματα - Αυτοκίνητα::Οχήματα Οχήματα Ηλεκτρικά οχήματα Σύστημα διεύθυνσης Σύστημα πέδησης Μετάδοση κίνησης Ασφάλεια Στην παρούσα πτυχιακή εργασία ασχοληθήκαμε με το θέμα τεχνο - οικονομικής μελέτης για την κατασκευή πρότυπου ηλεκτρικού οχήματος. Αρχικά έγινε ο σχεδιασμός του οχήματος και μετά ακολούθησε η βελτιστοποίηση αυτού . Ο σχεδιασμός έγινε βάσει μεθοδολογίας του σχεδιασμού κατασκευών. Σε αυτή τη μεθοδολογία ακολουθείται μία συγκεκριμένη πορεία, με ορισμένα βήματα τα οποία οδηγούνε σε μία πιο αφηρημένη προσέγγιση του προβλήματός, στην πορεία, στην παραγωγή ιδεών και τέλος στην αξιολόγηση των ιδεών αυτών με τεχνικά και οικονομικά κριτήρια. Έτσι οι λύσεις που θα βρεθούν με τη βοήθεια της μεθοδολογίας αυτής, εισάγονται σχεδιαστικά στο πρόγραμμα στο οποίο εργαζόμαστε και ακολουθεί η βελτιστοποίηση. Το πρόγραμμα αυτό είναι το Solidworks. Στη διάρκεια εκπόνησης αυτής της πτυχιακής εργασίας εργαστήκαμε ως εξής. Αρχικά η ομάδα μας χωρίστηκε σε 2 υποομάδες των δύο ατόμων, όπου η καθεμία ασχολήθηκε με κάποιο κεφάλαιο. Όταν αυτό ολοκληρωνόταν κάποιο άλλο κεφάλαιο ακολουθούσε . Στη συνέχεια ο τρόπος εργασίας κάθε μέλους της ομάδας άλλαξε . Συγκεκριμένα ασχοληθήκαμε όλοι με όλα με σκοπό την ευρύτερη γνώμη και γνώση. Σίγουρα τέσσερις γνώμες είναι πιο βάσιμες από μία. Έτσι κάθε φορά ο καθένας από εμάς είχε να παρουσιάσει το δικό του έργο, να το μοιραστεί και να το συζητήσει με τους υπόλοιπους. Ακόμα, είναι ανοιχτό προς αμφισβήτηση και διόρθωση. Η δομή της πτυχιακής αυτής εργασίας δεν είναι συγκεκριμένη. Πιο σωστά, δεν χωρίζεται σε θεωρητικό και πειραματικό μέρος, αλλά πριν από κάθε πειραματικό , υπάρχει και ένα σύντομο θεωρητικό . Η θεωρία κάθε κεφαλαίου είναι συνοπτική . Αυτό γιατί ένα αυτοκίνητο γενικότερα είναι μία κατασκευή πολύ μεγάλη με τιάρα πολλά τμήματα που μπορεί κανείς να εξετάσει. Έτσι αποφασίσαμε να μην αναφέρουμε όλα αυτά τα μέρη ενός αυτοκινήτου, αλλά να αφήσουμε μόνο αυτά τα οποία θεωρήσαμε ότι είναι σημαντικά γι αυτό , αλλά και για να την μελέτη και κατασκευή ενός ηλεκτρικού οχήματος . Πιο συγκεκριμένα τοποθετηθήκαμε στα κύρια μέρη ενός οχήματος. Το σύστημα διεύθυνσης, πέδησης, το πλαίσιο, το σχεδιασμό (τη μορφή του), την ασφάλεια που θα μπορεί να έχει αυτό και ο οδηγός, και το υλικό από το οποίο θα είναι κατασκευασμένο . 2013 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2576 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα ΤΕΙ Πειραιά 153 σελ. http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/2576/9/mix_000806.pdf.jpg |
spellingShingle | TPSH::Τεχνολογία::Οχήματα - Αυτοκίνητα::Οχήματα Γαβαλάς, Μάρκος Καλαμαράς, Χρήστος Μπαλτάσης, Γεώργιος Σωτηρόπουλος, Παναγιώτης Τεχνο-οικονομική μελέτη για την κατασκευή πρότυπου ηλεκτρικού οχήματος |
title | Τεχνο-οικονομική μελέτη για την κατασκευή πρότυπου ηλεκτρικού οχήματος |
title_full | Τεχνο-οικονομική μελέτη για την κατασκευή πρότυπου ηλεκτρικού οχήματος |
title_fullStr | Τεχνο-οικονομική μελέτη για την κατασκευή πρότυπου ηλεκτρικού οχήματος |
title_full_unstemmed | Τεχνο-οικονομική μελέτη για την κατασκευή πρότυπου ηλεκτρικού οχήματος |
title_short | Τεχνο-οικονομική μελέτη για την κατασκευή πρότυπου ηλεκτρικού οχήματος |
title_sort | τεχνο-οικονομική μελέτη για την κατασκευή πρότυπου ηλεκτρικού οχήματος |
topic | TPSH::Τεχνολογία::Οχήματα - Αυτοκίνητα::Οχήματα |
url | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2576 |