Επισκόπηση του μηχανολογικού εξοπλισμού του υπόγειου σιδηρόδρομου Αττικής (μετρό)
Κύριος συγγραφέας: | |
---|---|
Μορφή: | Πτυχιακή εργασία |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
ΤΕΙ Πειραιά
2013
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2563 |
_version_ | 1780524433981571072 |
---|---|
abstract | Το αντικείμενο της παρούσας εργασίας αφορά τον υπόγειο ηλεκτρικό σιδηρόδρομο της
Αττικής. Η εταιρεία, η οποία υποστηρίζει τον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο, είναι μια
εταιρεία δημόσιου συμφέροντος , με την επωνυμία ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ.
Το Μετρό της Αθήνας είναι ένα σύστημα ταχείας διέλευσης, που εξυπηρετεί την
ευρύτερη περιοχή Αθηνών και τμήματα της Ανατολικής Αττικής . Ενσωματώνει την
πρώην Αθηνών-Πειραιώς (ΗΣΑΠ ΑΕ) , το οποίο άνοιξε το 1869 και είναι τώρα μέρος
της γραμμής 1 .
Ξεκινώντας το 1991, η Αττικό Μετρό Α . Ε. κατασκεύασε και επέκτηνε τις Γραμμές 2 και
3 . Το δίκτυο του μετρό συγχωνεύθηκε επίσημα το 2011 , όταν η ελληνική κυβέρνηση
δημιούργησε την αστική εταιρεία σιδηροδρομικών μεταφορών ( ΣΤ ΑΣΥ Α.Ε. ) ,
θυγατρική του Οργανισμού, Αστικών Συγκο ινωνιών Αθηνών ( 0.Α.Σ.Α . Α.Ε.) .
Η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ , με συστηματική δουλειά υλοποιεί την επέκταση του δικτύου
του Μετρό τη ς Αθήνας . Οι επεκτάσεις του Μετρό της Αθήνας ,είναι πλέον το
σημαντικότερο συγκοινωνιακό έργο υπό κατασκευή στην Αττική
Η εργασία αυτή αναλύει την εξέλιξη των τρένων μέσα στο χρόνο και τις ιδιότητες της
κάθε γενιάς τρένων .
Πιο συγκεκριμένα αναλύει τα ακόλουθα, για κάθε γενιά αμαξοστοιχίας :
Τεχνικά χαρακτηριστικά
• Χωρητικότητα επιβατών
• Διαστάσεις αμαξοστοιχιών και βαγονιών
• Απόβαρα οχημάτων και μέγιστα φορτία
• Απόδοση του τρένου
Λ ε ιτουργικά Συστή ματα
• Ηλεκτρικά κυκλώματα
• Πνευματικό σύστημα
• Υδραυλικό σύστημα
• Θέρμανση / Εξαερισμός/ Κλιματισμός
• ΑΤΟ (Αυτόματη Λειτουργία αμαξοστοιχίας)
•Ασύρματη επικοινωνία
• Μονάδα έλξη ς ( TCU )
• Μονάδα φρένου ( BCU )
• Μονάδα αναγγελίας σφαλμάτων στον οδηγο(CCU)
•Ανακοινώσεις προς τους επιβάτες
•Κινητήρες
·Τροχοί |
advisor | |
author | Χουζούρη, Ανέζα |
author_facet | Χουζούρη, Ανέζα |
author_sort | Χουζούρη, Ανέζα |
collection | Okeanis Institutional Repository |
facultydepartment | Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε. |
format | Πτυχιακή εργασία |
id | okeanis-123456789-2563 |
institution | University of West Attica Campus II |
keyword | Μηχανολογικός εξοπλισμός Υπόγειος ηλεκτρικός σιδηρόδρομος Μετρό Συρμοί Λειτουργικά συστήματα |
language | Greek |
physical | 136 σελ. |
publishDate | 2013 |
publisher | ΤΕΙ Πειραιά |
record_format | dspace |
spelling | okeanis-123456789-25632018-12-14T13:40:25Z Επισκόπηση του μηχανολογικού εξοπλισμού του υπόγειου σιδηρόδρομου Αττικής (μετρό) Χουζούρη, Ανέζα Τσολάκης, Αντώνιος Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε. TPSH::Τεχνολογία::Μηχανολογικές Εγκαταστάσεις Μηχανολογικός εξοπλισμός Υπόγειος ηλεκτρικός σιδηρόδρομος Μετρό Συρμοί Λειτουργικά συστήματα Το αντικείμενο της παρούσας εργασίας αφορά τον υπόγειο ηλεκτρικό σιδηρόδρομο της Αττικής. Η εταιρεία, η οποία υποστηρίζει τον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο, είναι μια εταιρεία δημόσιου συμφέροντος , με την επωνυμία ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ. Το Μετρό της Αθήνας είναι ένα σύστημα ταχείας διέλευσης, που εξυπηρετεί την ευρύτερη περιοχή Αθηνών και τμήματα της Ανατολικής Αττικής . Ενσωματώνει την πρώην Αθηνών-Πειραιώς (ΗΣΑΠ ΑΕ) , το οποίο άνοιξε το 1869 και είναι τώρα μέρος της γραμμής 1 . Ξεκινώντας το 1991, η Αττικό Μετρό Α . Ε. κατασκεύασε και επέκτηνε τις Γραμμές 2 και 3 . Το δίκτυο του μετρό συγχωνεύθηκε επίσημα το 2011 , όταν η ελληνική κυβέρνηση δημιούργησε την αστική εταιρεία σιδηροδρομικών μεταφορών ( ΣΤ ΑΣΥ Α.Ε. ) , θυγατρική του Οργανισμού, Αστικών Συγκο ινωνιών Αθηνών ( 0.Α.Σ.Α . Α.Ε.) . Η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ , με συστηματική δουλειά υλοποιεί την επέκταση του δικτύου του Μετρό τη ς Αθήνας . Οι επεκτάσεις του Μετρό της Αθήνας ,είναι πλέον το σημαντικότερο συγκοινωνιακό έργο υπό κατασκευή στην Αττική Η εργασία αυτή αναλύει την εξέλιξη των τρένων μέσα στο χρόνο και τις ιδιότητες της κάθε γενιάς τρένων . Πιο συγκεκριμένα αναλύει τα ακόλουθα, για κάθε γενιά αμαξοστοιχίας : Τεχνικά χαρακτηριστικά • Χωρητικότητα επιβατών • Διαστάσεις αμαξοστοιχιών και βαγονιών • Απόβαρα οχημάτων και μέγιστα φορτία • Απόδοση του τρένου Λ ε ιτουργικά Συστή ματα • Ηλεκτρικά κυκλώματα • Πνευματικό σύστημα • Υδραυλικό σύστημα • Θέρμανση / Εξαερισμός/ Κλιματισμός • ΑΤΟ (Αυτόματη Λειτουργία αμαξοστοιχίας) •Ασύρματη επικοινωνία • Μονάδα έλξη ς ( TCU ) • Μονάδα φρένου ( BCU ) • Μονάδα αναγγελίας σφαλμάτων στον οδηγο(CCU) •Ανακοινώσεις προς τους επιβάτες •Κινητήρες ·Τροχοί 2013 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2563 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα ΤΕΙ Πειραιά 136 σελ. http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/2563/9/mix_000780.pdf.jpg |
spellingShingle | TPSH::Τεχνολογία::Μηχανολογικές Εγκαταστάσεις Χουζούρη, Ανέζα Επισκόπηση του μηχανολογικού εξοπλισμού του υπόγειου σιδηρόδρομου Αττικής (μετρό) |
title | Επισκόπηση του μηχανολογικού εξοπλισμού του υπόγειου σιδηρόδρομου Αττικής (μετρό) |
title_full | Επισκόπηση του μηχανολογικού εξοπλισμού του υπόγειου σιδηρόδρομου Αττικής (μετρό) |
title_fullStr | Επισκόπηση του μηχανολογικού εξοπλισμού του υπόγειου σιδηρόδρομου Αττικής (μετρό) |
title_full_unstemmed | Επισκόπηση του μηχανολογικού εξοπλισμού του υπόγειου σιδηρόδρομου Αττικής (μετρό) |
title_short | Επισκόπηση του μηχανολογικού εξοπλισμού του υπόγειου σιδηρόδρομου Αττικής (μετρό) |
title_sort | επισκόπηση του μηχανολογικού εξοπλισμού του υπόγειου σιδηρόδρομου αττικής (μετρό) |
topic | TPSH::Τεχνολογία::Μηχανολογικές Εγκαταστάσεις |
url | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2563 |