Ηλεκτρονικό εμπόριο

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Hasku, Entjola, Σαγκριώτη, Αγγελική
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: ΤΕΙ Πειραιά 2014
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2484
_version_ 1780524426918363136
abstract Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η Πληροφορική Επανάσταση έχει ήδη αρχίσει να έχει πολύ σημαντικές επιπτώσεις στην οικονομία, στα προϊόντα που αγοράζουμε, στην εργασία μας και γενικότερα στην κοινωνία και στην καθημερινή μας ζωή. Τις επιπτώσεις αυτές έχουμε ήδη αρχίσει να αισθανόμαστε, έστω και με κάποια καθυστέρηση και στην Ελλάδα. Οι δύο σημαντικότερες πιο πρόσφατες πτυχές αυτής της επανάστασης είναι η δραματική σε παγκόσμιο επίπεδο εξάπλωση του Διαδικτύου και η ανάπτυξη του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν. Με την συγκεκριμένη εργασία θα θέλαμε να αναπτύξουμε όσο το δυνατόν γίνεται πιο πλήρως το θέμα Ηλεκτρονικό Εμπόριο. Επιπλέον, θα θέλαμε να παρουσιάσουμε την κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα κάνοντας την δική μας έρευνα πάνω στο θέμα της εργασίας μας. Στο πρώτο κεφάλαιο της εργασίας μας θα αναπτύξουμε πλήρως την έννοια του Διαδικτύου καθώς είναι το μέσο πάνω στο οποίο στηρίζεται όλο το Ηλεκτρονικό Εμπόριο αλλά και διάφορες άλλες εισαγωγικές έννοιες. Στο δεύτερο κεφάλαιο θα αναπτύξουμε τις δύο βασικές κατηγορίες του ηλεκτρονικού εμπορίου, B2C και B2B. Στο τρίτο κεφάλαιο θα μιλήσουμε για το Ε-επιχειρίν και το Ε-μάρκετινγκ. Στο κεφάλαιο τέσσερα θα παρουσιάσουμε την έρευνα μας πάνω στους καταναλωτές και στην σχέση τους με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Τέλος, στο κεφάλαιο πέντε θα παρουσιάσουμε την έρευνα μας από την πλευρά των επιχειρήσεων αυτή την φορά .
advisor
author Hasku, Entjola
Σαγκριώτη, Αγγελική
author_facet Hasku, Entjola
Σαγκριώτη, Αγγελική
author_sort Hasku, Entjola
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-2484
institution University of West Attica Campus II
keyword Ηλεκτρονικό εμπόριο
E-Commerce
Διαδίκτυο
Ηλεκτρονικό επιχειρείν
Ίντερνετ μάρκετινγκ
language Greek
physical 115 σελ.
publishDate 2014
publisher ΤΕΙ Πειραιά
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-24842018-12-14T10:51:24Z Ηλεκτρονικό εμπόριο Hasku, Entjola Σαγκριώτη, Αγγελική Χυζ, Αλίνα Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Ηλεκτρονικό Εμπόριο Ηλεκτρονικό εμπόριο E-Commerce Διαδίκτυο Ηλεκτρονικό επιχειρείν Ίντερνετ μάρκετινγκ Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η Πληροφορική Επανάσταση έχει ήδη αρχίσει να έχει πολύ σημαντικές επιπτώσεις στην οικονομία, στα προϊόντα που αγοράζουμε, στην εργασία μας και γενικότερα στην κοινωνία και στην καθημερινή μας ζωή. Τις επιπτώσεις αυτές έχουμε ήδη αρχίσει να αισθανόμαστε, έστω και με κάποια καθυστέρηση και στην Ελλάδα. Οι δύο σημαντικότερες πιο πρόσφατες πτυχές αυτής της επανάστασης είναι η δραματική σε παγκόσμιο επίπεδο εξάπλωση του Διαδικτύου και η ανάπτυξη του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν. Με την συγκεκριμένη εργασία θα θέλαμε να αναπτύξουμε όσο το δυνατόν γίνεται πιο πλήρως το θέμα Ηλεκτρονικό Εμπόριο. Επιπλέον, θα θέλαμε να παρουσιάσουμε την κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα κάνοντας την δική μας έρευνα πάνω στο θέμα της εργασίας μας. Στο πρώτο κεφάλαιο της εργασίας μας θα αναπτύξουμε πλήρως την έννοια του Διαδικτύου καθώς είναι το μέσο πάνω στο οποίο στηρίζεται όλο το Ηλεκτρονικό Εμπόριο αλλά και διάφορες άλλες εισαγωγικές έννοιες. Στο δεύτερο κεφάλαιο θα αναπτύξουμε τις δύο βασικές κατηγορίες του ηλεκτρονικού εμπορίου, B2C και B2B. Στο τρίτο κεφάλαιο θα μιλήσουμε για το Ε-επιχειρίν και το Ε-μάρκετινγκ. Στο κεφάλαιο τέσσερα θα παρουσιάσουμε την έρευνα μας πάνω στους καταναλωτές και στην σχέση τους με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Τέλος, στο κεφάλαιο πέντε θα παρουσιάσουμε την έρευνα μας από την πλευρά των επιχειρήσεων αυτή την φορά . 2014 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2484 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα ΤΕΙ Πειραιά 115 σελ. http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/2484/9/log_201400143.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Ηλεκτρονικό Εμπόριο
Hasku, Entjola
Σαγκριώτη, Αγγελική
Ηλεκτρονικό εμπόριο
title Ηλεκτρονικό εμπόριο
title_full Ηλεκτρονικό εμπόριο
title_fullStr Ηλεκτρονικό εμπόριο
title_full_unstemmed Ηλεκτρονικό εμπόριο
title_short Ηλεκτρονικό εμπόριο
title_sort ηλεκτρονικό εμπόριο
topic TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Ηλεκτρονικό Εμπόριο
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2484