Πρόγραμμα Erasmus και σύγκριση ελληνικών και ξένων Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Τσίπας, Κωνσταντίνος
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: ΤΕΙ Πειραιά 2014
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2480
_version_ 1780524790698737664
abstract Στο πρώτο μέρος της παρούσας εργασίας επιδιώχθηκε η σύνοψη των πιο σημαντικών στοιχείων που περιλαμβάνει το πρόγραμμα erasmus. Στο μέρος αυτό παρουσιάζεται μία εικόνα της κίνησης των φοιτητών και η αποτύπωση της εμπειρίας αυτής μέσα απ’την πραγματοποίηση ενός ακαδημαϊκού εξαμήνου στην Μπρατισλάβα της Σλοβακίας. Στη συνέχεια υπήρξε σύγκριση ανάμεσα στο εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας μας και της Σλοβακίας αλλά και μίας ευρύτερης εικόνας των πανεπιστημίων της Ευρώπης. Η σύγκριση αυτή αφορούσε αρκετές δομές που περιλαμβάνει το εκπαιδευτικό σύστημα, οι οποίες αναλύονται παρακάτω. Μέσα από αυτή την ανάλυση βρέθηκαν κάποια συμπεράσματα τα οποία αποτυπώθηκαν στο τέλος της εργασίας. Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η παρότρυνση των φοιτητών για συμμετοχή στο πρόγραμμα αυτό, αλλά και η ανεύρεση κάποιας λύσης για την όσο το δυνατόν βελτίωση της εικόνας του εκπαιδευτικού συστήματος της χώρας μας.
abstracttranslated In the first part of this paper was sought the summary of the most important parts that are included in Erasmus. In this part are shown – firstly- the movement of students in Erasmus and then the depiction of my personal experience from an academic semester. Subsequently, there is a comparison of Greek educational system with Slovakian and a small part of Europian system as well. This analysis found some conclusions that are reflected in the end of this paper. Porpuse of this paper is to encourage the students to participate in Erasmus, and also to find a solution to improve the educational system of our country.
advisor
author Τσίπας, Κωνσταντίνος
author_facet Τσίπας, Κωνσταντίνος
author_sort Τσίπας, Κωνσταντίνος
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-2480
institution University of West Attica Campus II
keyword Εκπαίδευση, Ανώτατη
Erasmus
Εκπαιδευτικά συστήματα
Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα
Σλοβακία εκπαιδευτικό σύστημα
language Greek
physical 50 σελ.
publishDate 2014
publisher ΤΕΙ Πειραιά
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-24802020-12-01T12:58:21Z Πρόγραμμα Erasmus και σύγκριση ελληνικών και ξένων Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων Τσίπας, Κωνσταντίνος Σταυρουλάκης, Δημήτριος Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Εκπαίδευση Εκπαίδευση, Ανώτατη Erasmus Εκπαιδευτικά συστήματα Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα Σλοβακία εκπαιδευτικό σύστημα Στο πρώτο μέρος της παρούσας εργασίας επιδιώχθηκε η σύνοψη των πιο σημαντικών στοιχείων που περιλαμβάνει το πρόγραμμα erasmus. Στο μέρος αυτό παρουσιάζεται μία εικόνα της κίνησης των φοιτητών και η αποτύπωση της εμπειρίας αυτής μέσα απ’την πραγματοποίηση ενός ακαδημαϊκού εξαμήνου στην Μπρατισλάβα της Σλοβακίας. Στη συνέχεια υπήρξε σύγκριση ανάμεσα στο εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας μας και της Σλοβακίας αλλά και μίας ευρύτερης εικόνας των πανεπιστημίων της Ευρώπης. Η σύγκριση αυτή αφορούσε αρκετές δομές που περιλαμβάνει το εκπαιδευτικό σύστημα, οι οποίες αναλύονται παρακάτω. Μέσα από αυτή την ανάλυση βρέθηκαν κάποια συμπεράσματα τα οποία αποτυπώθηκαν στο τέλος της εργασίας. Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η παρότρυνση των φοιτητών για συμμετοχή στο πρόγραμμα αυτό, αλλά και η ανεύρεση κάποιας λύσης για την όσο το δυνατόν βελτίωση της εικόνας του εκπαιδευτικού συστήματος της χώρας μας. In the first part of this paper was sought the summary of the most important parts that are included in Erasmus. In this part are shown – firstly- the movement of students in Erasmus and then the depiction of my personal experience from an academic semester. Subsequently, there is a comparison of Greek educational system with Slovakian and a small part of Europian system as well. This analysis found some conclusions that are reflected in the end of this paper. Porpuse of this paper is to encourage the students to participate in Erasmus, and also to find a solution to improve the educational system of our country. 2014 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2480 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα ΤΕΙ Πειραιά 50 σελ. http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/2480/9/log_201400139.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Εκπαίδευση
Τσίπας, Κωνσταντίνος
Πρόγραμμα Erasmus και σύγκριση ελληνικών και ξένων Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων
title Πρόγραμμα Erasmus και σύγκριση ελληνικών και ξένων Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων
title_full Πρόγραμμα Erasmus και σύγκριση ελληνικών και ξένων Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων
title_fullStr Πρόγραμμα Erasmus και σύγκριση ελληνικών και ξένων Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων
title_full_unstemmed Πρόγραμμα Erasmus και σύγκριση ελληνικών και ξένων Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων
title_short Πρόγραμμα Erasmus και σύγκριση ελληνικών και ξένων Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων
title_sort πρόγραμμα erasmus και σύγκριση ελληνικών και ξένων ανωτάτων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων
topic TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Εκπαίδευση
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2480