Πρόγραμμα Erasmus και σύγκριση ελληνικών και ξένων Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων
Κύριος συγγραφέας: | |
---|---|
Μορφή: | Πτυχιακή εργασία |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
ΤΕΙ Πειραιά
2014
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2480 |
_version_ | 1780524790698737664 |
---|---|
abstract | Στο πρώτο μέρος της παρούσας εργασίας επιδιώχθηκε η σύνοψη των πιο σημαντικών στοιχείων που περιλαμβάνει το πρόγραμμα erasmus.
Στο μέρος αυτό παρουσιάζεται μία εικόνα της κίνησης των φοιτητών και η αποτύπωση της εμπειρίας αυτής μέσα απ’την πραγματοποίηση ενός ακαδημαϊκού εξαμήνου στην Μπρατισλάβα της Σλοβακίας.
Στη συνέχεια υπήρξε σύγκριση ανάμεσα στο εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας μας και της Σλοβακίας αλλά και μίας ευρύτερης εικόνας των πανεπιστημίων της Ευρώπης.
Η σύγκριση αυτή αφορούσε αρκετές δομές που περιλαμβάνει το εκπαιδευτικό σύστημα, οι οποίες αναλύονται παρακάτω.
Μέσα από αυτή την ανάλυση βρέθηκαν κάποια συμπεράσματα τα οποία αποτυπώθηκαν στο τέλος της εργασίας.
Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η παρότρυνση των φοιτητών για συμμετοχή στο πρόγραμμα αυτό, αλλά και η ανεύρεση κάποιας λύσης για την όσο το δυνατόν βελτίωση της εικόνας του εκπαιδευτικού συστήματος της χώρας μας. |
abstracttranslated | In the first part of this paper was sought the summary of the most important parts that are included in Erasmus.
In this part are shown – firstly- the movement of students in Erasmus and then the depiction of my personal experience from an academic semester.
Subsequently, there is a comparison of Greek educational system with Slovakian and a small part of Europian system as well.
This analysis found some conclusions that are reflected in the end of this paper.
Porpuse of this paper is to encourage the students to participate in Erasmus, and also to find a solution to improve the educational system of our country. |
advisor | |
author | Τσίπας, Κωνσταντίνος |
author_facet | Τσίπας, Κωνσταντίνος |
author_sort | Τσίπας, Κωνσταντίνος |
collection | Okeanis Institutional Repository |
facultydepartment | Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής |
format | Πτυχιακή εργασία |
id | okeanis-123456789-2480 |
institution | University of West Attica Campus II |
keyword | Εκπαίδευση, Ανώτατη Erasmus Εκπαιδευτικά συστήματα Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα Σλοβακία εκπαιδευτικό σύστημα |
language | Greek |
physical | 50 σελ. |
publishDate | 2014 |
publisher | ΤΕΙ Πειραιά |
record_format | dspace |
spelling | okeanis-123456789-24802020-12-01T12:58:21Z Πρόγραμμα Erasmus και σύγκριση ελληνικών και ξένων Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων Τσίπας, Κωνσταντίνος Σταυρουλάκης, Δημήτριος Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Εκπαίδευση Εκπαίδευση, Ανώτατη Erasmus Εκπαιδευτικά συστήματα Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα Σλοβακία εκπαιδευτικό σύστημα Στο πρώτο μέρος της παρούσας εργασίας επιδιώχθηκε η σύνοψη των πιο σημαντικών στοιχείων που περιλαμβάνει το πρόγραμμα erasmus. Στο μέρος αυτό παρουσιάζεται μία εικόνα της κίνησης των φοιτητών και η αποτύπωση της εμπειρίας αυτής μέσα απ’την πραγματοποίηση ενός ακαδημαϊκού εξαμήνου στην Μπρατισλάβα της Σλοβακίας. Στη συνέχεια υπήρξε σύγκριση ανάμεσα στο εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας μας και της Σλοβακίας αλλά και μίας ευρύτερης εικόνας των πανεπιστημίων της Ευρώπης. Η σύγκριση αυτή αφορούσε αρκετές δομές που περιλαμβάνει το εκπαιδευτικό σύστημα, οι οποίες αναλύονται παρακάτω. Μέσα από αυτή την ανάλυση βρέθηκαν κάποια συμπεράσματα τα οποία αποτυπώθηκαν στο τέλος της εργασίας. Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η παρότρυνση των φοιτητών για συμμετοχή στο πρόγραμμα αυτό, αλλά και η ανεύρεση κάποιας λύσης για την όσο το δυνατόν βελτίωση της εικόνας του εκπαιδευτικού συστήματος της χώρας μας. In the first part of this paper was sought the summary of the most important parts that are included in Erasmus. In this part are shown – firstly- the movement of students in Erasmus and then the depiction of my personal experience from an academic semester. Subsequently, there is a comparison of Greek educational system with Slovakian and a small part of Europian system as well. This analysis found some conclusions that are reflected in the end of this paper. Porpuse of this paper is to encourage the students to participate in Erasmus, and also to find a solution to improve the educational system of our country. 2014 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2480 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα ΤΕΙ Πειραιά 50 σελ. http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/2480/9/log_201400139.pdf.jpg |
spellingShingle | TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Εκπαίδευση Τσίπας, Κωνσταντίνος Πρόγραμμα Erasmus και σύγκριση ελληνικών και ξένων Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων |
title | Πρόγραμμα Erasmus και σύγκριση ελληνικών και ξένων Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων |
title_full | Πρόγραμμα Erasmus και σύγκριση ελληνικών και ξένων Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων |
title_fullStr | Πρόγραμμα Erasmus και σύγκριση ελληνικών και ξένων Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων |
title_full_unstemmed | Πρόγραμμα Erasmus και σύγκριση ελληνικών και ξένων Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων |
title_short | Πρόγραμμα Erasmus και σύγκριση ελληνικών και ξένων Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων |
title_sort | πρόγραμμα erasmus και σύγκριση ελληνικών και ξένων ανωτάτων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων |
topic | TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Εκπαίδευση |
url | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2480 |