Μέτρηση ικανοποίησης πελατών, καταστημάτων λιανικής. Η περίπτωση των αθλητικών ειδών
Κύριος συγγραφέας: | Πάρνος, Νικόλαος |
---|---|
Μορφή: | Πτυχιακή εργασία |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
ΤΕΙ Πειραιά
2014
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2466 |
Παρόμοια τεκμήρια
Παρόμοια τεκμήρια
-
Ποιότητα υπηρεσιών & μέτρηση ικανοποίησης του πελάτη το σύστημα MUSA
ανά: Γρηγορούδης Ευάγγελος 1968-, κ.ά.
Έκδοση: (2005) -
Δημόσιες σχέσεις και διαχείριση πελατών και παραπόνων
ανά: Καράκουλα, Στυλιανή
Έκδοση: (2016) -
Ποιότητα υπηρεσιών υγείας μέσω της ικανοποίησης των ασθενών: η περίπτωση των εσωτερικών και εξωτερικών ασθενών του Περιφερειακού Γενικού Αντικαρκινικού Ογκολογικού Νοσοκομείου – Ο Άγιος Σάββας
ανά: Λιανού, Μάρθα
Έκδοση: (2018) -
Η μελέτη της ικανοποίησης των millennials από οδοντιατρικές υπηρεσίες με χρήση πολυκριτήριας ανάλυσης
ανά: Βλασταράκος, Σωτήριος
Έκδοση: (2017) -
Διερεύνηση της ικανοποίησης των φοιτητών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες των υποστηρικτικών τμημάτων – Η περίπτωση του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Α.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ.
ανά: Ανδρεάκου, Αντωνία
Έκδοση: (2018)