Μέτρηση ικανοποίησης πελατών, καταστημάτων λιανικής. Η περίπτωση των αθλητικών ειδών

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Πάρνος, Νικόλαος
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: ΤΕΙ Πειραιά 2014
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2466
_version_ 1780524789548449792
abstract Η ικανοποίηση των πελατών μετρά κατά πόσο τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες μιας επιχείρησης ικανοποιούν ή υπερβαίνουν τις προσδοκίες των πελατών. Η μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών από τις επιχειρήσεις αποτελεί πολύ σημαντικό ζήτημα για την λειτουργία τους και την σχεδίαση της στρατηγικής τους. Σκοπός της παρούσας ερευνητικής μελέτης είναι να μετρηθεί κατά πόσο ικανοποιούνται οι πελάτες ενός καταστήματος αθλητικών ειδών κατά την επίσκεψή τους σε αυτό. Το δείγμα που χρησιμοποιήθηκε για την έρευνα αποτελείτο από 70 καταναλωτές-πελάτες ενός καταστήματος της εταιρείας αθλητικών ειδών «Intersport» στην Αττική, ηλικίας 16 έως 24 ετών (17,14%), 25 έως 34 ετών (40%), 35 έως 44 ετών (30%) και άνω των 45 ετών (12,86%). Συλλέχθηκε μέσω ερωτηματολογίου κατά την έξοδο τους από τα καταστήματα κατά την περίοδο 20/12/2013 έως 30/04/2014.
advisor
author Πάρνος, Νικόλαος
author_facet Πάρνος, Νικόλαος
author_sort Πάρνος, Νικόλαος
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-2466
institution University of West Attica Campus II
keyword Πελάτες
Ικανοποίηση πελατών
Έρευνα
Στατιστική ανάλυση
language Greek
physical 37 σελ.
publishDate 2014
publisher ΤΕΙ Πειραιά
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-24662018-12-14T10:41:39Z Μέτρηση ικανοποίησης πελατών, καταστημάτων λιανικής. Η περίπτωση των αθλητικών ειδών Πάρνος, Νικόλαος Γιαννακόπουλος, Διονύσιος Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Εξυπηρέτηση Πελατών - Ποιοτικός Έλεγχος Πελάτες Ικανοποίηση πελατών Έρευνα Στατιστική ανάλυση Η ικανοποίηση των πελατών μετρά κατά πόσο τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες μιας επιχείρησης ικανοποιούν ή υπερβαίνουν τις προσδοκίες των πελατών. Η μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών από τις επιχειρήσεις αποτελεί πολύ σημαντικό ζήτημα για την λειτουργία τους και την σχεδίαση της στρατηγικής τους. Σκοπός της παρούσας ερευνητικής μελέτης είναι να μετρηθεί κατά πόσο ικανοποιούνται οι πελάτες ενός καταστήματος αθλητικών ειδών κατά την επίσκεψή τους σε αυτό. Το δείγμα που χρησιμοποιήθηκε για την έρευνα αποτελείτο από 70 καταναλωτές-πελάτες ενός καταστήματος της εταιρείας αθλητικών ειδών «Intersport» στην Αττική, ηλικίας 16 έως 24 ετών (17,14%), 25 έως 34 ετών (40%), 35 έως 44 ετών (30%) και άνω των 45 ετών (12,86%). Συλλέχθηκε μέσω ερωτηματολογίου κατά την έξοδο τους από τα καταστήματα κατά την περίοδο 20/12/2013 έως 30/04/2014. 2014-06-30 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2466 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα ΤΕΙ Πειραιά 37 σελ. http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/2466/9/de2014_00003.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Εξυπηρέτηση Πελατών - Ποιοτικός Έλεγχος
Πάρνος, Νικόλαος
Μέτρηση ικανοποίησης πελατών, καταστημάτων λιανικής. Η περίπτωση των αθλητικών ειδών
title Μέτρηση ικανοποίησης πελατών, καταστημάτων λιανικής. Η περίπτωση των αθλητικών ειδών
title_full Μέτρηση ικανοποίησης πελατών, καταστημάτων λιανικής. Η περίπτωση των αθλητικών ειδών
title_fullStr Μέτρηση ικανοποίησης πελατών, καταστημάτων λιανικής. Η περίπτωση των αθλητικών ειδών
title_full_unstemmed Μέτρηση ικανοποίησης πελατών, καταστημάτων λιανικής. Η περίπτωση των αθλητικών ειδών
title_short Μέτρηση ικανοποίησης πελατών, καταστημάτων λιανικής. Η περίπτωση των αθλητικών ειδών
title_sort μέτρηση ικανοποίησης πελατών, καταστημάτων λιανικής. η περίπτωση των αθλητικών ειδών
topic TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Εξυπηρέτηση Πελατών - Ποιοτικός Έλεγχος
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2466