Επιχειρησιακή στρατηγική και πολιτική: Εκπαιδευτικού Κέντρου Ο.Τ.Ε.

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Κυρίτση, Φλώρα, Κυριακούλη, Φιλίππα
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: ΤΕΙ Πειραιά 2014
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2436
_version_ 1780524420985520128
abstract Η παρούσα εργασία έχει ως θέμα την επιχειρησιακή στρατηγική και πολιτική καθώς επίσης και τη σημασία της εκπαίδευσης του προσωπικού των επιχειρήσεων και πιο συγκεκριμένα της εταιρίας OteAcademy. Η στρατηγική που θα ακολουθήσει μια εταιρία βασίζεται και επιλέγεται με βάση τις αντιδράσεις της εταιρίας, στο μικροπεριβάλλον και μακροπεριβάλλον που την περικλείει. Στο πως αυτή δηλαδή θα ενταχθεί όσο το δυνατών ομαλότερα στο πολιτικό ,οικονομικό, κοινωνικό και τεχνολογικό μακροπεριβάλλον. Στρατηγική, ακόμα είναι να μπορεί να «διαβάζει» τις απειλές από ανταγωνιστές, να διαπιστώνει εγκαίρως τις αδυναμίες της, και να τις βελτιώνει, να μπορεί να δράττει τις ευκαιρίες που τις εμφανίζονται και τέλος να προβάλλει φανερά τα δυνατά της σημεία. Ακόμα μια πολιτική είναι η άριστες σχέσεις που οφείλει να διατηρεί αρχικά με τους πελάτες της, όπως επίσης και με τους εργαζόμενους αλλά και τους μετόχους της . Η εξέλιξη με ραγδαίους ρυθμούς ,δημιουργούν επιτακτική ανάγκη την συνεχούς εξέλιξη σε τεχνολογικό επίπεδο και όχι μόνο, για να μπορεί να επιβιώνει να γίνεται ανταγωνιστική. Η εταιρική κοινωνική της ευθύνη της ,το να μπορεί να αφουγκράζεται της ανάγκες της κοινωνίας, είναι πολύ σημαντικό για την δημόσια εικόνα της, το πως δηλαδή θα προσφέρει ένα μέρος των εσόδων της για την δημιουργία κοινωνικών εκδηλώσεων και δωρεάν παροχές σε ανέργους και ευπαθής ομάδες του πληθυσμού. Η εκπαίδευση από την άλλη μεριά στην σημερινή εποχή , είναι πολύ σημαντική γιατί συμβάλλει στη διαμόρφωση των στάσεων και συμπεριφορών των υπαλλήλων, ανέλκυση σε υψηλότερες βαθμίδες της διοικητικής πυραμίδας, αλλά και τη βελτίωση των ικανοτήτων τους. Σε κάθε οργανισμό πρέπει να μπορεί η εργασία και εκπαίδευση να συμπράττουν με τέτοιο ομαλό τρόπο, ώστε η αποτελεσματικότητα των εργαζομένων να έχει θετικό αντίκτυπο και στην προσωπική ζωή τους. Ακόμα συμβάλει στην ομαλή λειτουργία του οργανισμού, όπως επίσης και στην αύξηση της παραγωγικότητας με συνέπεια την κερδοφορία στον εκάστοτε οργανισμό. Η εκπαίδευση τώρα του κοινωνικού συνόλου συμβάλλει στην δημιουργία νέων θέσεων εργασίας με τα σεμινάρια που διατίθενται και με τις πιστοποιήσεις που παρέχονται ,αλλά και επιμόρφωση ήδη επαγγελματιών, και ανέλιξη στον χώρο εργασίας που επιθυμούν. Σκοπός λοιπόν της εργασίας αυτής ,είναι να γνωρίσουμε την στρατηγική που ακολουθεί και τα είδη της εκπαίδευσης και των επιμορφωτικών προγραμμάτων και σεμιναρίων που βοηθούν στην αύξηση της παραγωγικότητας και ανταγωνιστικότητας της ακαδημίας του ΟΤΕ.
abstracttranslated This paper is on the business strategy and policy as well as the importance of staff training business and more specifically the company Ote Academy. The marketing strategy of a company is based, and choose based on the reactions of the company, microenvironment and macroenvironmental who encloses. To say that this will be integrated as smoothly as possible in the political, economic, social and technological macroenvironmental . Strategy, yet is able to "read" the threats from competitors, to establish timely weaknesses, and to improve, can harness the opportunities the show and finally puts forward clearly its strengths. Another policy is the excellent relationships that must be maintained initially with their customers as well as employees and shareholders. The evolution rapidly, creating the imperative of continuous development on technology and not only to survive can be competitive.Corporate social responsibility, being able to listen to the needs of society , it is very important for public image , how that will offer a portion of its revenues to Create your free social events and benefits to the unemployed and vulnerable groups. Education on the other hand, in the present times is very important because it helps shape the attitudes and behaviors of employees, preferment at higher levels of the administrative pyramid, but also improve their skills. In every organization must be able to work and education to collaborate in such a smooth manner that the efficiency of workers to have a positive impact on their personal lives. Still contribute to the smooth operation in the organization, as well as to increase productivity consistently profitable in each agency . Education now society contributes to Create your new job with seminars diatithonte and certifications supplied by you, but already training professionals, and anelixi the workplace they wish. Therefore, the aim of this work is to know the strategy pursued and the kinds of education and training programs and seminars that help increase productivity and competitiveness of the Academy of OTE.
advisor
author Κυρίτση, Φλώρα
Κυριακούλη, Φιλίππα
author_facet Κυρίτση, Φλώρα
Κυριακούλη, Φιλίππα
author_sort Κυρίτση, Φλώρα
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-2436
institution University of West Attica Campus II
keyword Επιχειρησιακή στρατηγική
Επιχειρηματικότητα
Ote Academy
Ανταγωνιστικότητα
Εκπαίδευση
language Greek
physical 74 σελ.
publishDate 2014
publisher ΤΕΙ Πειραιά
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-24362018-12-14T10:51:12Z Επιχειρησιακή στρατηγική και πολιτική: Εκπαιδευτικού Κέντρου Ο.Τ.Ε. Κυρίτση, Φλώρα Κυριακούλη, Φιλίππα Σταυρουλάκης, Δημήτριος Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Εταιρείες Επιχειρησιακή στρατηγική Επιχειρηματικότητα Ote Academy Ανταγωνιστικότητα Εκπαίδευση Η παρούσα εργασία έχει ως θέμα την επιχειρησιακή στρατηγική και πολιτική καθώς επίσης και τη σημασία της εκπαίδευσης του προσωπικού των επιχειρήσεων και πιο συγκεκριμένα της εταιρίας OteAcademy. Η στρατηγική που θα ακολουθήσει μια εταιρία βασίζεται και επιλέγεται με βάση τις αντιδράσεις της εταιρίας, στο μικροπεριβάλλον και μακροπεριβάλλον που την περικλείει. Στο πως αυτή δηλαδή θα ενταχθεί όσο το δυνατών ομαλότερα στο πολιτικό ,οικονομικό, κοινωνικό και τεχνολογικό μακροπεριβάλλον. Στρατηγική, ακόμα είναι να μπορεί να «διαβάζει» τις απειλές από ανταγωνιστές, να διαπιστώνει εγκαίρως τις αδυναμίες της, και να τις βελτιώνει, να μπορεί να δράττει τις ευκαιρίες που τις εμφανίζονται και τέλος να προβάλλει φανερά τα δυνατά της σημεία. Ακόμα μια πολιτική είναι η άριστες σχέσεις που οφείλει να διατηρεί αρχικά με τους πελάτες της, όπως επίσης και με τους εργαζόμενους αλλά και τους μετόχους της . Η εξέλιξη με ραγδαίους ρυθμούς ,δημιουργούν επιτακτική ανάγκη την συνεχούς εξέλιξη σε τεχνολογικό επίπεδο και όχι μόνο, για να μπορεί να επιβιώνει να γίνεται ανταγωνιστική. Η εταιρική κοινωνική της ευθύνη της ,το να μπορεί να αφουγκράζεται της ανάγκες της κοινωνίας, είναι πολύ σημαντικό για την δημόσια εικόνα της, το πως δηλαδή θα προσφέρει ένα μέρος των εσόδων της για την δημιουργία κοινωνικών εκδηλώσεων και δωρεάν παροχές σε ανέργους και ευπαθής ομάδες του πληθυσμού. Η εκπαίδευση από την άλλη μεριά στην σημερινή εποχή , είναι πολύ σημαντική γιατί συμβάλλει στη διαμόρφωση των στάσεων και συμπεριφορών των υπαλλήλων, ανέλκυση σε υψηλότερες βαθμίδες της διοικητικής πυραμίδας, αλλά και τη βελτίωση των ικανοτήτων τους. Σε κάθε οργανισμό πρέπει να μπορεί η εργασία και εκπαίδευση να συμπράττουν με τέτοιο ομαλό τρόπο, ώστε η αποτελεσματικότητα των εργαζομένων να έχει θετικό αντίκτυπο και στην προσωπική ζωή τους. Ακόμα συμβάλει στην ομαλή λειτουργία του οργανισμού, όπως επίσης και στην αύξηση της παραγωγικότητας με συνέπεια την κερδοφορία στον εκάστοτε οργανισμό. Η εκπαίδευση τώρα του κοινωνικού συνόλου συμβάλλει στην δημιουργία νέων θέσεων εργασίας με τα σεμινάρια που διατίθενται και με τις πιστοποιήσεις που παρέχονται ,αλλά και επιμόρφωση ήδη επαγγελματιών, και ανέλιξη στον χώρο εργασίας που επιθυμούν. Σκοπός λοιπόν της εργασίας αυτής ,είναι να γνωρίσουμε την στρατηγική που ακολουθεί και τα είδη της εκπαίδευσης και των επιμορφωτικών προγραμμάτων και σεμιναρίων που βοηθούν στην αύξηση της παραγωγικότητας και ανταγωνιστικότητας της ακαδημίας του ΟΤΕ. This paper is on the business strategy and policy as well as the importance of staff training business and more specifically the company Ote Academy. The marketing strategy of a company is based, and choose based on the reactions of the company, microenvironment and macroenvironmental who encloses. To say that this will be integrated as smoothly as possible in the political, economic, social and technological macroenvironmental . Strategy, yet is able to "read" the threats from competitors, to establish timely weaknesses, and to improve, can harness the opportunities the show and finally puts forward clearly its strengths. Another policy is the excellent relationships that must be maintained initially with their customers as well as employees and shareholders. The evolution rapidly, creating the imperative of continuous development on technology and not only to survive can be competitive.Corporate social responsibility, being able to listen to the needs of society , it is very important for public image , how that will offer a portion of its revenues to Create your free social events and benefits to the unemployed and vulnerable groups. Education on the other hand, in the present times is very important because it helps shape the attitudes and behaviors of employees, preferment at higher levels of the administrative pyramid, but also improve their skills. In every organization must be able to work and education to collaborate in such a smooth manner that the efficiency of workers to have a positive impact on their personal lives. Still contribute to the smooth operation in the organization, as well as to increase productivity consistently profitable in each agency . Education now society contributes to Create your new job with seminars diatithonte and certifications supplied by you, but already training professionals, and anelixi the workplace they wish. Therefore, the aim of this work is to know the strategy pursued and the kinds of education and training programs and seminars that help increase productivity and competitiveness of the Academy of OTE. 2014 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2436 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα ΤΕΙ Πειραιά 74 σελ. http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/2436/9/log_201400115.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Εταιρείες
Κυρίτση, Φλώρα
Κυριακούλη, Φιλίππα
Επιχειρησιακή στρατηγική και πολιτική: Εκπαιδευτικού Κέντρου Ο.Τ.Ε.
title Επιχειρησιακή στρατηγική και πολιτική: Εκπαιδευτικού Κέντρου Ο.Τ.Ε.
title_full Επιχειρησιακή στρατηγική και πολιτική: Εκπαιδευτικού Κέντρου Ο.Τ.Ε.
title_fullStr Επιχειρησιακή στρατηγική και πολιτική: Εκπαιδευτικού Κέντρου Ο.Τ.Ε.
title_full_unstemmed Επιχειρησιακή στρατηγική και πολιτική: Εκπαιδευτικού Κέντρου Ο.Τ.Ε.
title_short Επιχειρησιακή στρατηγική και πολιτική: Εκπαιδευτικού Κέντρου Ο.Τ.Ε.
title_sort επιχειρησιακή στρατηγική και πολιτική: εκπαιδευτικού κέντρου ο.τ.ε.
topic TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Εταιρείες
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2436