Η ανταπόκριση των ελλήνων καταναλωτών στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Ντερζώτη, Γαρυφαλλιά
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: ΤΕΙ Πειραιά 2014
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2430
_version_ 1780524786593562624
abstract Η παρούσα πτυχιακή εργασία δημιουργήθηκε με σκοπό να ενημερώσει όχι μόνο όσους ενδιαφέρονται για το ηλεκτρονικό εμπόριο, αλλά και για όσους επιθυμούν να το γνωρίσουν. Αναλύεται ο βασικός παράγοντας διαδίκτυο, μιας και χωρίς αυτό δε θα υφίστανται ηλεκτρονικό εμπόριο. Στη συνέχεια ακολουθεί μαι ιστορική αναδρομή και εξέλιξη του ηλεκτρονικού εμπορίου. Παρουσιάζονται τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα που υπάρχουν για τις ηλεκτρονικές αγορές, καθώς περιγράφεται και η συμπεριφορά του Έλληνα καταναλωτή ως προς το ηλεκτρονικό εμπόριο, όπως επίσης και οι προτιμήσεις του. Τα παραπάνω επιβεβαιώνονται και με στατιστικά στοιχεία απο έρευνες που έχουν διεξαχθεί στην Ελλάδα απο αρμόδιους φορείς. Επίσης γίνεται και αναφορά στο τρόπο που επιτυγχάνεται μια εμπορική συναλλαγή μέσω διαδικτύου, καθώς και οι τρόποι πληρωμής που υπάρχουν για να ολοκληρωθεί αυτή. Φυσικά δε θα μπορούσε να μην εξεταστεί η νομοθεσία που υπάρχει για το ηλεκτρονικό επιχειρήν, ποιοί παράμετροι διέπουν τη νέα μορφή εμπορίου, καθώς επίσης και οι περιορισμοί στους οποίους υπόκεινται και το ηλεκτρονικό εμπόριο. Τέλος, γίνεται εκτενή αναφορά για τη φορολογία που υπάρχει για το ηλεκτρονικό εμπόριο, πώς φορολογείται το είσοδημα και η φορολόγηση για την απόδοση ΦΠΑ.
advisor
author Ντερζώτη, Γαρυφαλλιά
author_facet Ντερζώτη, Γαρυφαλλιά
author_sort Ντερζώτη, Γαρυφαλλιά
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-2430
institution University of West Attica Campus II
keyword Ηλεκτρονικό εμπόριο
E-Commerce
Διαδίκτυο
Ίντερνετ μάρκετινγκ
Τεχνολογία Πληροφοριών και Επικοινωνίας
E-Marketing
ΤΠΕ
language Greek
physical 34 σελ.
publishDate 2014
publisher ΤΕΙ Πειραιά
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-24302018-12-14T10:50:55Z Η ανταπόκριση των ελλήνων καταναλωτών στο ηλεκτρονικό εμπόριο Ντερζώτη, Γαρυφαλλιά Κουτσογιάννη, Ευαγγελία Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Ηλεκτρονικό Εμπόριο Ηλεκτρονικό εμπόριο E-Commerce Διαδίκτυο Ίντερνετ μάρκετινγκ Τεχνολογία Πληροφοριών και Επικοινωνίας E-Marketing ΤΠΕ Η παρούσα πτυχιακή εργασία δημιουργήθηκε με σκοπό να ενημερώσει όχι μόνο όσους ενδιαφέρονται για το ηλεκτρονικό εμπόριο, αλλά και για όσους επιθυμούν να το γνωρίσουν. Αναλύεται ο βασικός παράγοντας διαδίκτυο, μιας και χωρίς αυτό δε θα υφίστανται ηλεκτρονικό εμπόριο. Στη συνέχεια ακολουθεί μαι ιστορική αναδρομή και εξέλιξη του ηλεκτρονικού εμπορίου. Παρουσιάζονται τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα που υπάρχουν για τις ηλεκτρονικές αγορές, καθώς περιγράφεται και η συμπεριφορά του Έλληνα καταναλωτή ως προς το ηλεκτρονικό εμπόριο, όπως επίσης και οι προτιμήσεις του. Τα παραπάνω επιβεβαιώνονται και με στατιστικά στοιχεία απο έρευνες που έχουν διεξαχθεί στην Ελλάδα απο αρμόδιους φορείς. Επίσης γίνεται και αναφορά στο τρόπο που επιτυγχάνεται μια εμπορική συναλλαγή μέσω διαδικτύου, καθώς και οι τρόποι πληρωμής που υπάρχουν για να ολοκληρωθεί αυτή. Φυσικά δε θα μπορούσε να μην εξεταστεί η νομοθεσία που υπάρχει για το ηλεκτρονικό επιχειρήν, ποιοί παράμετροι διέπουν τη νέα μορφή εμπορίου, καθώς επίσης και οι περιορισμοί στους οποίους υπόκεινται και το ηλεκτρονικό εμπόριο. Τέλος, γίνεται εκτενή αναφορά για τη φορολογία που υπάρχει για το ηλεκτρονικό εμπόριο, πώς φορολογείται το είσοδημα και η φορολόγηση για την απόδοση ΦΠΑ. 2014-02 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2430 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα ΤΕΙ Πειραιά 34 σελ. http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/2430/9/log_201400112.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Ηλεκτρονικό Εμπόριο
Ντερζώτη, Γαρυφαλλιά
Η ανταπόκριση των ελλήνων καταναλωτών στο ηλεκτρονικό εμπόριο
title Η ανταπόκριση των ελλήνων καταναλωτών στο ηλεκτρονικό εμπόριο
title_full Η ανταπόκριση των ελλήνων καταναλωτών στο ηλεκτρονικό εμπόριο
title_fullStr Η ανταπόκριση των ελλήνων καταναλωτών στο ηλεκτρονικό εμπόριο
title_full_unstemmed Η ανταπόκριση των ελλήνων καταναλωτών στο ηλεκτρονικό εμπόριο
title_short Η ανταπόκριση των ελλήνων καταναλωτών στο ηλεκτρονικό εμπόριο
title_sort η ανταπόκριση των ελλήνων καταναλωτών στο ηλεκτρονικό εμπόριο
topic TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Ηλεκτρονικό Εμπόριο
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2430