Σχέδιο μάρκετινγκ (Marketing Plan) στην αλυσίδα καταστημάτων ένδυσης & υπόδησης ZARA Α.Ε.
Κύριοι συγγραφείς: | Ζέρβα, Ειρήνη, Κούρτη, Ελένη |
---|---|
Μορφή: | Πτυχιακή εργασία |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
ΤΕΙ Πειραιά
2014
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2418 |
Παρόμοια τεκμήρια
Παρόμοια τεκμήρια
-
Διαχείριση ανθρωπίνων πόρων σε αλυσίδες καταστημάτων ένδυσης: το παράδειγμα της ZARA
ανά: Ραχανιώτη, Μαρία
Έκδοση: (2017) -
Τεχνολογία & παραγωγικότητα στις βιομηχανίες ένδυσης και υπόδησης ο ρόλος της ανάπτυξης του ανθρώπινου δυναμικού
Έκδοση: (1996) -
Ανάλυση χρηματοοικονομικών καταστάσεων για την αλυσίδα σουπερ-μάρκετ Αλφα-Βήτα Βασιλόπουλος Α.Ε
ανά: Τσούκο, Ελίσα
Έκδοση: (2017) -
Μάρκετινγκ στο διαδίκτυο Μεθοδολογία και πρακτική
ανά: Ζέρβα Μαγδαληνή-Βιολέττα
Έκδοση: (2000) -
Διαχείριση κινδύνου στην εφοδιαστική αλυσίδα
ανά: Τσαπατώρη, Ιουλία
Έκδοση: (2018)