Σχέδιο μάρκετινγκ (Marketing Plan) στην αλυσίδα καταστημάτων ένδυσης & υπόδησης ZARA Α.Ε.

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Ζέρβα, Ειρήνη, Κούρτη, Ελένη
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: ΤΕΙ Πειραιά 2014
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2418
_version_ 1780524785446420480
abstract Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως αντικείμενο την ανάπτυξη ενός σχεδίου μάρκετινγκ σε μία εταιρεία προώθησης ενδυματολογικού υλικού. Η εργασία αυτή αφορά την αλυσίδα καταστημάτων ΖΑRΑ Α.Ε. Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται ο ορισμός του μάρκετινγκ και το μείγμα μάρκετινγκ (όπου είναι τα 4P). Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται η πρώτη γνωριμία με την εταιρεία καθώς αναφέρονται η ιστορία και τα καταστήματά της. Επιπλέον στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζονται οι κατηγορίες προϊόντων τα οποία προμηθεύεται η ΖΑRΑ Α.Ε. Άλλο ένα σημαντικό κομμάτι του μάρκετινγκ μιας επιχείρησης αποτελεί το σύστημα ERP το οποίο αναλύεται στο τέταρτο κεφάλαιο. Η έννοια του εσωτερικού μάρκετινγκ αναφέρεται στο πέμπτο κεφάλαιο όπου η εταιρεία ZARA Α.Ε το εφαρμόζει για την καλύτερη λειτουργία με στόχο την ποιοτικότερη παροχή υπηρεσιών στον πελάτη. Τέλος, στο έκτο κεφάλαιο αναπτύσσεται η έννοια του marketing plan το οποίο είναι απαραίτητο για κάθε επιχείρηση που θέλει νπροβάλει τα προϊόντα/υπηρεσίες της σωστά και αποτελεσματικά.
advisor
author Ζέρβα, Ειρήνη
Κούρτη, Ελένη
author_facet Ζέρβα, Ειρήνη
Κούρτη, Ελένη
author_sort Ζέρβα, Ειρήνη
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-2418
institution University of West Attica Campus II
keyword ZARΑ Α.Ε.
Enterprise Resource Planning
Μάρκετινγκ
Εσωτερικό μάρκετινγκ
Marketing
language Greek
physical 49 σελ.
publishDate 2014
publisher ΤΕΙ Πειραιά
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-24182018-12-14T10:51:00Z Σχέδιο μάρκετινγκ (Marketing Plan) στην αλυσίδα καταστημάτων ένδυσης & υπόδησης ZARA Α.Ε. Ζέρβα, Ειρήνη Κούρτη, Ελένη Πατσίκας, Στυλιανός Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ ZARΑ Α.Ε. Enterprise Resource Planning Μάρκετινγκ Εσωτερικό μάρκετινγκ Marketing Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως αντικείμενο την ανάπτυξη ενός σχεδίου μάρκετινγκ σε μία εταιρεία προώθησης ενδυματολογικού υλικού. Η εργασία αυτή αφορά την αλυσίδα καταστημάτων ΖΑRΑ Α.Ε. Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται ο ορισμός του μάρκετινγκ και το μείγμα μάρκετινγκ (όπου είναι τα 4P). Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται η πρώτη γνωριμία με την εταιρεία καθώς αναφέρονται η ιστορία και τα καταστήματά της. Επιπλέον στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζονται οι κατηγορίες προϊόντων τα οποία προμηθεύεται η ΖΑRΑ Α.Ε. Άλλο ένα σημαντικό κομμάτι του μάρκετινγκ μιας επιχείρησης αποτελεί το σύστημα ERP το οποίο αναλύεται στο τέταρτο κεφάλαιο. Η έννοια του εσωτερικού μάρκετινγκ αναφέρεται στο πέμπτο κεφάλαιο όπου η εταιρεία ZARA Α.Ε το εφαρμόζει για την καλύτερη λειτουργία με στόχο την ποιοτικότερη παροχή υπηρεσιών στον πελάτη. Τέλος, στο έκτο κεφάλαιο αναπτύσσεται η έννοια του marketing plan το οποίο είναι απαραίτητο για κάθε επιχείρηση που θέλει νπροβάλει τα προϊόντα/υπηρεσίες της σωστά και αποτελεσματικά. 2014 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2418 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα ΤΕΙ Πειραιά 49 σελ. http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/2418/9/log_201400102.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ
Ζέρβα, Ειρήνη
Κούρτη, Ελένη
Σχέδιο μάρκετινγκ (Marketing Plan) στην αλυσίδα καταστημάτων ένδυσης & υπόδησης ZARA Α.Ε.
title Σχέδιο μάρκετινγκ (Marketing Plan) στην αλυσίδα καταστημάτων ένδυσης & υπόδησης ZARA Α.Ε.
title_full Σχέδιο μάρκετινγκ (Marketing Plan) στην αλυσίδα καταστημάτων ένδυσης & υπόδησης ZARA Α.Ε.
title_fullStr Σχέδιο μάρκετινγκ (Marketing Plan) στην αλυσίδα καταστημάτων ένδυσης & υπόδησης ZARA Α.Ε.
title_full_unstemmed Σχέδιο μάρκετινγκ (Marketing Plan) στην αλυσίδα καταστημάτων ένδυσης & υπόδησης ZARA Α.Ε.
title_short Σχέδιο μάρκετινγκ (Marketing Plan) στην αλυσίδα καταστημάτων ένδυσης & υπόδησης ZARA Α.Ε.
title_sort σχέδιο μάρκετινγκ (marketing plan) στην αλυσίδα καταστημάτων ένδυσης & υπόδησης zara α.ε.
topic TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2418