Ζέρβα, Ε., & Κούρτη, Ε. (2014). Σχέδιο μάρκετινγκ (Marketing Plan) στην αλυσίδα καταστημάτων ένδυσης & υπόδησης ZARA Α.Ε. ΤΕΙ Πειραιά.
Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)Ζέρβα, Ειρήνη, και Ελένη Κούρτη. Σχέδιο μάρκετινγκ (Marketing Plan) στην αλυσίδα καταστημάτων ένδυσης & υπόδησης ZARA Α.Ε. ΤΕΙ Πειραιά, 2014.
Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)Ζέρβα, Ειρήνη, και Ελένη Κούρτη. Σχέδιο μάρκετινγκ (Marketing Plan) στην αλυσίδα καταστημάτων ένδυσης & υπόδησης ZARA Α.Ε. ΤΕΙ Πειραιά, 2014.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.