Ανάλυση πληροφοριακών συστημάτων CRM:Περίπτωση Cosmote Customer Care
Κύριοι συγγραφείς: | Γιαννούλη, Δέσποινα, Χατζηπέτρου, Γεωργία |
---|---|
Μορφή: | Πτυχιακή εργασία |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
ΤΕΙ Πειραιά
2014
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2407 |
Παρόμοια τεκμήρια
Παρόμοια τεκμήρια
-
Ανάπτυξη πληροφοριακών συστημάτων Ανάλυση & σχεδιασμός συστημάτων
ανά: Λαοπόδης Βασίλης Γ.
Έκδοση: (1996) -
Η συνεισφορά των πληροφοριακών συστημάτων στην διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού.
ανά: Νικολακάκης, Μιχαήλ
Έκδοση: (2017) -
Το CRM στο περιβάλλον της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος
ανά: Ελευθερωτή, Άννα
Έκδοση: (2014) -
Διοίκηση - διαχείριση πληροφοριακών συστημάτων Management information systems
ανά: Δημητριάδης Αντώνης
Έκδοση: (1998) -
Η εφαρμογή των ERP συστημάτων σε εσωτερικά λογιστήρια μεγάλων επιχειρήσεων: η περίπτωση μιας ανώνυμης εταιρίας
ανά: Μονογυιού, Αικατερίνη
Έκδοση: (2018)