Ανάλυση πληροφοριακών συστημάτων CRM:Περίπτωση Cosmote Customer Care

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Γιαννούλη, Δέσποινα, Χατζηπέτρου, Γεωργία
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: ΤΕΙ Πειραιά 2014
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2407
_version_ 1780525042907480064
abstracttranslated Companies use information technology in order to build lifetime relationship with their customers in a very demanding and competitive environment. It is about a customer oriented system which supports companies’ efforts to satisfy and retain their customer base more effectively than few years ago. At the same time creates friendly and useful prerequisites for customers to transact with companies. This dissertation presents the Customer Relationship Management systems. These systems were created for employees to offer better service quality that leads to sales increase, satisfied customers, and more profits for companies. COSMOTE’s customer care department uses ORACLE’s CRM SIEBEL CALL CENTER 8.1 system with much success. This system will be our leverage to develop the arguments for the explanation and the proof of this thesis questions.
advisor
author Γιαννούλη, Δέσποινα
Χατζηπέτρου, Γεωργία
author_facet Γιαννούλη, Δέσποινα
Χατζηπέτρου, Γεωργία
author_sort Γιαννούλη, Δέσποινα
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-2407
institution University of West Attica Campus II
keyword Cosmote Customer Care
CRM
Πληροφοριακά συστήματα
Σύστημα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων
language Greek
physical 122 σελ.
publishDate 2014
publisher ΤΕΙ Πειραιά
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-24072018-12-14T10:50:56Z Ανάλυση πληροφοριακών συστημάτων CRM:Περίπτωση Cosmote Customer Care Information system analysis CRM: The case of Cosmote’s Customer Care Department Γιαννούλη, Δέσποινα Χατζηπέτρου, Γεωργία Μπρίνη, Δέσποινα Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης Cosmote Customer Care CRM Πληροφοριακά συστήματα Σύστημα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων Companies use information technology in order to build lifetime relationship with their customers in a very demanding and competitive environment. It is about a customer oriented system which supports companies’ efforts to satisfy and retain their customer base more effectively than few years ago. At the same time creates friendly and useful prerequisites for customers to transact with companies. This dissertation presents the Customer Relationship Management systems. These systems were created for employees to offer better service quality that leads to sales increase, satisfied customers, and more profits for companies. COSMOTE’s customer care department uses ORACLE’s CRM SIEBEL CALL CENTER 8.1 system with much success. This system will be our leverage to develop the arguments for the explanation and the proof of this thesis questions. 2014-06 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2407 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα ΤΕΙ Πειραιά 122 σελ. http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/2407/9/log_201400091.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης
Γιαννούλη, Δέσποινα
Χατζηπέτρου, Γεωργία
Ανάλυση πληροφοριακών συστημάτων CRM:Περίπτωση Cosmote Customer Care
title Ανάλυση πληροφοριακών συστημάτων CRM:Περίπτωση Cosmote Customer Care
title_full Ανάλυση πληροφοριακών συστημάτων CRM:Περίπτωση Cosmote Customer Care
title_fullStr Ανάλυση πληροφοριακών συστημάτων CRM:Περίπτωση Cosmote Customer Care
title_full_unstemmed Ανάλυση πληροφοριακών συστημάτων CRM:Περίπτωση Cosmote Customer Care
title_short Ανάλυση πληροφοριακών συστημάτων CRM:Περίπτωση Cosmote Customer Care
title_sort ανάλυση πληροφοριακών συστημάτων crm:περίπτωση cosmote customer care
title_translated Information system analysis CRM: The case of Cosmote’s Customer Care Department
topic TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2407