Ηλεκτρονικό εμπόριο

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Gjoni, Maria
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: ΤΕΙ Πειραιά 2014
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2389
_version_ 1780524782736900096
abstract Το ηλεκτρονικό εμπόριο, επιτρέπει στα προϊόντα και τις υπηρεσίες να διαφημίζονται, αγοράζονται και να πωλούνται μέσω του Διαδικτύου. Πολλές επιχειρήσεις έχουν γίνει εξαιρετικά κερδοφόρες μέσω των πωλήσεων στο Διαδίκτυο. Οι μικρές επιχειρήσεις μπορούν να πουλήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους ανά τον κόσμο μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου. Οι μεγάλες επιχειρήσεις μπορούν να μειώσουν το κόστος πωλήσεων και αποθήκης πουλώντας μέσω του Διαδικτύου. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να κατανοήσουμε παρουσιάζοντας έννοιες και μορφές του ηλεκτρονικού εμπορίου. Συγκεκριμένα η εργασία παραθέτει τον ορισμό του ηλεκτρονικού εμπορίου, παρουσιάζει τις κυριότερες μορφές του, επιπλέον αποτυπώνονται τα πλεονεκτήματα, τα μειονεκτήματα και οι κίνδυνοι του ηλεκτρονικού εμπορίου σε επίπεδο καταναλωτή, επιχείρησης και κοινωνίας.
advisor
author Gjoni, Maria
author_facet Gjoni, Maria
author_sort Gjoni, Maria
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-2389
institution University of West Attica Campus II
keyword Ηλεκτρονικό εμπόριο
Διαδίκτυο
Καταναλωτές
Επιχειρήσεις
Συναλλαγές
E-Commerce
language Greek
physical 63 σελ.
publishDate 2014
publisher ΤΕΙ Πειραιά
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-23892018-12-14T10:50:47Z Ηλεκτρονικό εμπόριο Gjoni, Maria Συκιανάκης, Νικόλαος Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Ηλεκτρονικό Εμπόριο Ηλεκτρονικό εμπόριο Διαδίκτυο Καταναλωτές Επιχειρήσεις Συναλλαγές E-Commerce Το ηλεκτρονικό εμπόριο, επιτρέπει στα προϊόντα και τις υπηρεσίες να διαφημίζονται, αγοράζονται και να πωλούνται μέσω του Διαδικτύου. Πολλές επιχειρήσεις έχουν γίνει εξαιρετικά κερδοφόρες μέσω των πωλήσεων στο Διαδίκτυο. Οι μικρές επιχειρήσεις μπορούν να πουλήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους ανά τον κόσμο μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου. Οι μεγάλες επιχειρήσεις μπορούν να μειώσουν το κόστος πωλήσεων και αποθήκης πουλώντας μέσω του Διαδικτύου. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να κατανοήσουμε παρουσιάζοντας έννοιες και μορφές του ηλεκτρονικού εμπορίου. Συγκεκριμένα η εργασία παραθέτει τον ορισμό του ηλεκτρονικού εμπορίου, παρουσιάζει τις κυριότερες μορφές του, επιπλέον αποτυπώνονται τα πλεονεκτήματα, τα μειονεκτήματα και οι κίνδυνοι του ηλεκτρονικού εμπορίου σε επίπεδο καταναλωτή, επιχείρησης και κοινωνίας. 2014-04 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2389 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα ΤΕΙ Πειραιά 63 σελ. http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/2389/9/log_201400073.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Ηλεκτρονικό Εμπόριο
Gjoni, Maria
Ηλεκτρονικό εμπόριο
title Ηλεκτρονικό εμπόριο
title_full Ηλεκτρονικό εμπόριο
title_fullStr Ηλεκτρονικό εμπόριο
title_full_unstemmed Ηλεκτρονικό εμπόριο
title_short Ηλεκτρονικό εμπόριο
title_sort ηλεκτρονικό εμπόριο
topic TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Ηλεκτρονικό Εμπόριο
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2389