Ο ανταγωνιστικός ρόλος του Franchise στην εποχή των αγορών

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Χαϊρεδίνογλου, Μαρία
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: ΤΕΙ Πειραιά 2014
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2387
_version_ 1780525041992073216
abstract Στις μέρες μας, με την έντονη αύξηση του ανταγωνισμού, καθώς και με τον αντίκτυπο της οικονομικής κρίσης σε πάρα πολλούς τομείς δραστηριότητας, η επέκταση κάθε επιχείρησης είναι μια ριψοκίνδυνη απόφαση και απαιτεί σημαντικές επενδύσεις κεφαλαίου και ανθρώπινου δυναμικού. Αν μια επιχείρηση θέλει να συνεχίσει να δραστηριοποιείται στον τομέα της αποδοτικά, επιβάλλεται να διεισδύσει αποτελεσματικά σε καινούργιες αγορές ή να βρει εναλλακτικούς τρόπους ανάπτυξης. Σε παγκόσμιο επίπεδο επικρατεί η άποψη ότι το franchising αποτελεί ένα σημαντικό επιχειρηματικό φαινόμενο της τρέχουσας δεκαετίας και αποτελεί σημαντικό μοχλό ανάπτυξης των οικονομιών. Είναι κοινώς αποδεκτό ότι το franchising περιορίζει σε μεγάλο ποσοστό το ρίσκο της ανάπτυξης, επιτρέπει επέκταση της επιχείρησης χωρίς μεγάλα κεφάλαια επένδυσης και τελικά αποφέρει στον επιχειρηματία πληθώρα ωφελειών. Στην παρούσα εργασία, λοιπόν, παρουσιάζεται η μέθοδος του franchise, καθώς οι σύγχρονες οικονομικές συγκυρίες ωθούν όλο και περισσότερες επιχειρήσεις προς αυτήν. Πράγματι, έρευνες αποδεικνύουν ότι το 65% των επιχειρήσεων που λειτουργούν αυτόνομα, (ιδιόκτητα) οδηγούνται σε οικονομικό αδιέξοδο, με αποτέλεσμα την παύση της λειτουργίας τους. Αντίθετα, τα καταστήματα που έχουν ενταχθεί σε κάποιο σύστημα franchise, αναπτύσσονται και έχουν βιωσιμότητα σε ποσοστό που αγγίζει το 92%. Έτσι, το franchise δίνει λύσεις σε όλους όσους επιθυμούν να επεκτείνουν τις επιχειρήσεις τους τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές επίπεδο. Στη μελέτη αυτή, αναλύοντας γενικά την έννοια του franchising, καθώς και τον ρόλο που διαδραματίζει η ύπαρξη του στη σύγχρονη επιχειρηματικότητα, εν μέσω κρίσης, θα γίνει μια προσπάθεια προσδιορισμού των θετικών και -πιθανών- αρνητικών στοιχείων της μεθόδου αυτής ώστε να καταλήξουμε στο συμπέρασμα αν είναι τελικά συμφέρον για μια επιχείρηση να υιοθετήσει το franchise ως κύρια στρατηγική ανάπτυξης της ή όχι.
advisor
author Χαϊρεδίνογλου, Μαρία
author_facet Χαϊρεδίνογλου, Μαρία
author_sort Χαϊρεδίνογλου, Μαρία
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-2387
institution University of West Attica Campus II
keyword Franchising
Δικαιοχρησία
language Greek
physical 36 σελ.
publishDate 2014
publisher ΤΕΙ Πειραιά
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-23872018-12-14T10:50:44Z Ο ανταγωνιστικός ρόλος του Franchise στην εποχή των αγορών Χαϊρεδίνογλου, Μαρία Παπαηλίας, Θεόδωρος Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Εταιρείες Franchising Δικαιοχρησία Στις μέρες μας, με την έντονη αύξηση του ανταγωνισμού, καθώς και με τον αντίκτυπο της οικονομικής κρίσης σε πάρα πολλούς τομείς δραστηριότητας, η επέκταση κάθε επιχείρησης είναι μια ριψοκίνδυνη απόφαση και απαιτεί σημαντικές επενδύσεις κεφαλαίου και ανθρώπινου δυναμικού. Αν μια επιχείρηση θέλει να συνεχίσει να δραστηριοποιείται στον τομέα της αποδοτικά, επιβάλλεται να διεισδύσει αποτελεσματικά σε καινούργιες αγορές ή να βρει εναλλακτικούς τρόπους ανάπτυξης. Σε παγκόσμιο επίπεδο επικρατεί η άποψη ότι το franchising αποτελεί ένα σημαντικό επιχειρηματικό φαινόμενο της τρέχουσας δεκαετίας και αποτελεί σημαντικό μοχλό ανάπτυξης των οικονομιών. Είναι κοινώς αποδεκτό ότι το franchising περιορίζει σε μεγάλο ποσοστό το ρίσκο της ανάπτυξης, επιτρέπει επέκταση της επιχείρησης χωρίς μεγάλα κεφάλαια επένδυσης και τελικά αποφέρει στον επιχειρηματία πληθώρα ωφελειών. Στην παρούσα εργασία, λοιπόν, παρουσιάζεται η μέθοδος του franchise, καθώς οι σύγχρονες οικονομικές συγκυρίες ωθούν όλο και περισσότερες επιχειρήσεις προς αυτήν. Πράγματι, έρευνες αποδεικνύουν ότι το 65% των επιχειρήσεων που λειτουργούν αυτόνομα, (ιδιόκτητα) οδηγούνται σε οικονομικό αδιέξοδο, με αποτέλεσμα την παύση της λειτουργίας τους. Αντίθετα, τα καταστήματα που έχουν ενταχθεί σε κάποιο σύστημα franchise, αναπτύσσονται και έχουν βιωσιμότητα σε ποσοστό που αγγίζει το 92%. Έτσι, το franchise δίνει λύσεις σε όλους όσους επιθυμούν να επεκτείνουν τις επιχειρήσεις τους τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές επίπεδο. Στη μελέτη αυτή, αναλύοντας γενικά την έννοια του franchising, καθώς και τον ρόλο που διαδραματίζει η ύπαρξη του στη σύγχρονη επιχειρηματικότητα, εν μέσω κρίσης, θα γίνει μια προσπάθεια προσδιορισμού των θετικών και -πιθανών- αρνητικών στοιχείων της μεθόδου αυτής ώστε να καταλήξουμε στο συμπέρασμα αν είναι τελικά συμφέρον για μια επιχείρηση να υιοθετήσει το franchise ως κύρια στρατηγική ανάπτυξης της ή όχι. 2014 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2387 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα ΤΕΙ Πειραιά 36 σελ. http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/2387/9/log_201400071.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Εταιρείες
Χαϊρεδίνογλου, Μαρία
Ο ανταγωνιστικός ρόλος του Franchise στην εποχή των αγορών
title Ο ανταγωνιστικός ρόλος του Franchise στην εποχή των αγορών
title_full Ο ανταγωνιστικός ρόλος του Franchise στην εποχή των αγορών
title_fullStr Ο ανταγωνιστικός ρόλος του Franchise στην εποχή των αγορών
title_full_unstemmed Ο ανταγωνιστικός ρόλος του Franchise στην εποχή των αγορών
title_short Ο ανταγωνιστικός ρόλος του Franchise στην εποχή των αγορών
title_sort ο ανταγωνιστικός ρόλος του franchise στην εποχή των αγορών
topic TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Εταιρείες
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2387