Διαδικτυακό μάρκετινγκ και η εταιρική παρουσίαση της Focus on Group (Εταιρία παροχής υπηρεσιών διαδικτύου)

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Μουρίκης, Μιχαήλ, Κόλλιας, Αναστάσιος
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: ΤΕΙ Πειραιά 2014
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2381
_version_ 1780524136678817792
abstract Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση και παρουσία του θέματος εκείνου που απασχολεί τις περισσότερες επιχειρήσεις στις μέρες μας, του διαδικτυακού μάρκετινγκ. Αναλυτικότερα: Στην πρώτη ενότητα, γίνεται μια ιστορική αναδρομή στην έννοια του διαδικτύου καθώς και στον ρόλο και την αξία που κατέχει στις επιχειρήσεις σήμερα. Στην δεύτερη ενότητα, γίνεται λόγος για την διαφήμιση, ξεκινώντας από μια ιστορική αναδρομή της χρήσης της διαφήμισης, παρουσιάζουμε τους στόχους, τα μέσα καθώς και τα είδη της. Επιπλέον παρουσιάζονται τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα του διαδικτύου ως μέσο διαφήμισης καθώς και οι On-line τύποι της. Στην τρίτη ενότητα, παρουσιάζεται η εξέλιξη του μάρκετινγκ και γίνεται ένας διαχωρισμός μεταξύ άμεσου και αλληλεπιδραστικού μάρκετινγκ. Επιπλέον, γίνεται εκτενέστερος λόγος για την έννοια του μάρκετινγκ και συγκεκριμένα για τις δραστηριότητες του διαδικτυακού μάρκετινγκ, τους στόχους και τις λειτουργίες του, τις ιδιαιτερότητες που παρουσιάζει καθώς και τις εφαρμογές του στις επιχειρήσεις. Επιπλέον, παρουσιάζονται τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα αυτού. Στην τέταρτη ενοτητα, γίνεται αναφορά στην εταιρική παρουσίαση της FOCUS-ON GROUP (εταιρία παροχής υπηρεσιών διαδικτύου), ενώ στην πέμπτη ενότητα γίνεται εκτενέστερη αναφορά στην ανάλυση των υπηρεσιών που προσφέρει η εταιρία αυτη. Στην έκτη ενότητα, αναλύεται ο κόσμος των Social Media απο την πλευρά της FOCUS-ON και η επιρροή του καινοτόμου είδους marketing (Social Media Marketing) στις σύγχρονες επιχειρήσεις. Στο έβδομο και τελευταίο μέρος της εργασίας, παρουσιάζονται τα αποτελέσματα και συμπαιράσματα για αυτό το νέο μοντέλο επιχειρηματικού κοσμο
advisor
author Μουρίκης, Μιχαήλ
Κόλλιας, Αναστάσιος
author_facet Μουρίκης, Μιχαήλ
Κόλλιας, Αναστάσιος
author_sort Μουρίκης, Μιχαήλ
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-2381
institution University of West Attica Campus II
keyword Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Κοινωνική δικτύωση
Μάρκετινγκ
Διαδίκτυο
Πληροφοριακά συστήματα
FOCUS-ON GROUP
language Greek
physical 72 σελ.
publishDate 2014
publisher ΤΕΙ Πειραιά
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-23812018-12-14T10:51:47Z Διαδικτυακό μάρκετινγκ και η εταιρική παρουσίαση της Focus on Group (Εταιρία παροχής υπηρεσιών διαδικτύου) WEB marketing and corporate presentation of Focus on Group (WEB Service Company) Μουρίκης, Μιχαήλ Κόλλιας, Αναστάσιος Καρακούση, Γεωργία Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Διαδίκτυο (Internet) TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ Διαδικτυακό μάρκετινγκ Κοινωνική δικτύωση Μάρκετινγκ Διαδίκτυο Πληροφοριακά συστήματα FOCUS-ON GROUP Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση και παρουσία του θέματος εκείνου που απασχολεί τις περισσότερες επιχειρήσεις στις μέρες μας, του διαδικτυακού μάρκετινγκ. Αναλυτικότερα: Στην πρώτη ενότητα, γίνεται μια ιστορική αναδρομή στην έννοια του διαδικτύου καθώς και στον ρόλο και την αξία που κατέχει στις επιχειρήσεις σήμερα. Στην δεύτερη ενότητα, γίνεται λόγος για την διαφήμιση, ξεκινώντας από μια ιστορική αναδρομή της χρήσης της διαφήμισης, παρουσιάζουμε τους στόχους, τα μέσα καθώς και τα είδη της. Επιπλέον παρουσιάζονται τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα του διαδικτύου ως μέσο διαφήμισης καθώς και οι On-line τύποι της. Στην τρίτη ενότητα, παρουσιάζεται η εξέλιξη του μάρκετινγκ και γίνεται ένας διαχωρισμός μεταξύ άμεσου και αλληλεπιδραστικού μάρκετινγκ. Επιπλέον, γίνεται εκτενέστερος λόγος για την έννοια του μάρκετινγκ και συγκεκριμένα για τις δραστηριότητες του διαδικτυακού μάρκετινγκ, τους στόχους και τις λειτουργίες του, τις ιδιαιτερότητες που παρουσιάζει καθώς και τις εφαρμογές του στις επιχειρήσεις. Επιπλέον, παρουσιάζονται τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα αυτού. Στην τέταρτη ενοτητα, γίνεται αναφορά στην εταιρική παρουσίαση της FOCUS-ON GROUP (εταιρία παροχής υπηρεσιών διαδικτύου), ενώ στην πέμπτη ενότητα γίνεται εκτενέστερη αναφορά στην ανάλυση των υπηρεσιών που προσφέρει η εταιρία αυτη. Στην έκτη ενότητα, αναλύεται ο κόσμος των Social Media απο την πλευρά της FOCUS-ON και η επιρροή του καινοτόμου είδους marketing (Social Media Marketing) στις σύγχρονες επιχειρήσεις. Στο έβδομο και τελευταίο μέρος της εργασίας, παρουσιάζονται τα αποτελέσματα και συμπαιράσματα για αυτό το νέο μοντέλο επιχειρηματικού κοσμο 2014 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2381 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα ΤΕΙ Πειραιά 72 σελ. http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/2381/9/log_201400065.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Διαδίκτυο (Internet)
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ
Μουρίκης, Μιχαήλ
Κόλλιας, Αναστάσιος
Διαδικτυακό μάρκετινγκ και η εταιρική παρουσίαση της Focus on Group (Εταιρία παροχής υπηρεσιών διαδικτύου)
title Διαδικτυακό μάρκετινγκ και η εταιρική παρουσίαση της Focus on Group (Εταιρία παροχής υπηρεσιών διαδικτύου)
title_full Διαδικτυακό μάρκετινγκ και η εταιρική παρουσίαση της Focus on Group (Εταιρία παροχής υπηρεσιών διαδικτύου)
title_fullStr Διαδικτυακό μάρκετινγκ και η εταιρική παρουσίαση της Focus on Group (Εταιρία παροχής υπηρεσιών διαδικτύου)
title_full_unstemmed Διαδικτυακό μάρκετινγκ και η εταιρική παρουσίαση της Focus on Group (Εταιρία παροχής υπηρεσιών διαδικτύου)
title_short Διαδικτυακό μάρκετινγκ και η εταιρική παρουσίαση της Focus on Group (Εταιρία παροχής υπηρεσιών διαδικτύου)
title_sort διαδικτυακό μάρκετινγκ και η εταιρική παρουσίαση της focus on group (εταιρία παροχής υπηρεσιών διαδικτύου)
title_translated WEB marketing and corporate presentation of Focus on Group (WEB Service Company)
topic TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Διαδίκτυο (Internet)
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2381