Στρατηγική marketing και υλοποίηση της στην εταιρία LOREAL

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Δαβέττα, Ανθή, Νικολούζου, Αλεξάνδρα
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: ΤΕΙ Πειραιά 2014
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2379
_version_ 1780524416867762176
abstract Στην εποχή που διανύουμε, οπού η κρίση έχει επηρεάσει όλους τους κλάδους της οικονομίας καθώς και τον τρόπο ζωής τον καταναλωτών, οι επιχειρήσεις προσπαθούν να βρουν εκείνη την στρατηγική που θα προωθήσουν τα προϊόντα σε χαμηλές τιμές με σκοπό να επιβιώσουν στα νέα οικονομικά δεδομένα και στον έντονο ανταγωνισμό. Για να συμβεί όμως κάτι τέτοιο, βασική προϋπόθεση είναι η εταιρία να έχει ένα καλά δομημένο στρατηγικό πλάνο που να είναι σχεδιασμένο με προσοχή και αποτελεσματικότητα για να μπορεί να στηρίξει τις ανάγκες των καταναλωτών. Σε αυτά τα πλαίσια, σκοπός της στρατηγικής μάρκετινγκ και εν συνεχεία της εν λόγω εργασίας είναι να δείξει τον τρόπο με τον οποίο μια επιχείρηση μπορεί να οργανωθεί σωστά έτσι ώστε να αυξήσει τις πωλήσεις της και να κατακτήσει μια συγκεκριμένη θέση στο μερίδιο της αγοράς αναλογικά πάντα με τις δυνατότητες της και των δυσμενών οικονομικών συνθηκών που έχουμε.
advisor
author Δαβέττα, Ανθή
Νικολούζου, Αλεξάνδρα
author_facet Δαβέττα, Ανθή
Νικολούζου, Αλεξάνδρα
author_sort Δαβέττα, Ανθή
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-2379
institution University of West Attica Campus II
keyword Marketing
LOREAL
Στρατηγική
Κερδοφορία
language Greek
physical 98 σελ.
publishDate 2014
publisher ΤΕΙ Πειραιά
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-23792018-12-14T10:50:38Z Στρατηγική marketing και υλοποίηση της στην εταιρία LOREAL Δαβέττα, Ανθή Νικολούζου, Αλεξάνδρα Πατσίκας, Στυλιανός Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Εταιρείες Marketing LOREAL Στρατηγική Κερδοφορία Στην εποχή που διανύουμε, οπού η κρίση έχει επηρεάσει όλους τους κλάδους της οικονομίας καθώς και τον τρόπο ζωής τον καταναλωτών, οι επιχειρήσεις προσπαθούν να βρουν εκείνη την στρατηγική που θα προωθήσουν τα προϊόντα σε χαμηλές τιμές με σκοπό να επιβιώσουν στα νέα οικονομικά δεδομένα και στον έντονο ανταγωνισμό. Για να συμβεί όμως κάτι τέτοιο, βασική προϋπόθεση είναι η εταιρία να έχει ένα καλά δομημένο στρατηγικό πλάνο που να είναι σχεδιασμένο με προσοχή και αποτελεσματικότητα για να μπορεί να στηρίξει τις ανάγκες των καταναλωτών. Σε αυτά τα πλαίσια, σκοπός της στρατηγικής μάρκετινγκ και εν συνεχεία της εν λόγω εργασίας είναι να δείξει τον τρόπο με τον οποίο μια επιχείρηση μπορεί να οργανωθεί σωστά έτσι ώστε να αυξήσει τις πωλήσεις της και να κατακτήσει μια συγκεκριμένη θέση στο μερίδιο της αγοράς αναλογικά πάντα με τις δυνατότητες της και των δυσμενών οικονομικών συνθηκών που έχουμε. 2014 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2379 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα ΤΕΙ Πειραιά 98 σελ. http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/2379/9/log_201400063.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Εταιρείες
Δαβέττα, Ανθή
Νικολούζου, Αλεξάνδρα
Στρατηγική marketing και υλοποίηση της στην εταιρία LOREAL
title Στρατηγική marketing και υλοποίηση της στην εταιρία LOREAL
title_full Στρατηγική marketing και υλοποίηση της στην εταιρία LOREAL
title_fullStr Στρατηγική marketing και υλοποίηση της στην εταιρία LOREAL
title_full_unstemmed Στρατηγική marketing και υλοποίηση της στην εταιρία LOREAL
title_short Στρατηγική marketing και υλοποίηση της στην εταιρία LOREAL
title_sort στρατηγική marketing και υλοποίηση της στην εταιρία loreal
topic TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Εταιρείες
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2379