Ποιοτικά και ποσοτικά χαρακτηριστικά του καταναλωτή

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Αλεξίου, Ιωάννα
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: ΤΕΙ Πειραιά 2014
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2345
_version_ 1780524415058968576
abstract Σε ένα περιβάλλον, μέσα στο οποίο κινούνται κάθε είδους και κάθε μεγέθους βιομηχανίες και εταιρείες, είναι φυσικό επακόλουθο να υπάρχει αυξημένη ανταγωνιστικότητα, επένδυση στο μάρκετινγκ για την καλύτερη προώθηση των αγαθών και την προσπάθεια για επικράτηση στην αγορά με στόχο την μεγαλύτερη δυνατή κατανάλωση. Σε αυτήν την «μάχη», βασικό όπλο της κάθε επιχείρησης είναι το μάρκετινγκ και στόχος ο καταναλωτής. Σε αυτόν συρρικνώνεται όλη η προσοχή του Μάρκετινγκ. Το μέσον για να προσέγγιση τον καταναλωτή είναι η διαφήμιση. Ο καταναλωτής, ο τελευταίος κρίκος της αλυσίδας, είναι αυτός που αγοράζει τα προϊόντα ή χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες. Η συμπεριφορά του ποικίλλει. Είναι συνδυασμός στοιχείων από επιστήμες όπως της κοινωνιολογίας, της κοινωνικής ανθρωπολογίας και της οικονομίας. Έτσι κρίθηκε σκόπιμο και ωφέλιμο η συμπεριφορά του καταναλωτή να μελετηθεί ξεχωριστά. Για την προστασία του καταναλωτή, απέναντι στο τεράστιο μέγεθος των προϊόντων, συγκροτήθηκαν οργανώσεις και κινήματα προσπαθώντας να κατοχυρώσουν τα δικαιώματα των καταναλωτών. Η κατανάλωση έχει απασχολήσει μεγάλες προσωπικότητες από την αρχαία ακόμα εποχή και η μελέτη της συμπεριφοράς των καταναλωτών συνεχίζεται έως σήμερα.
advisor
author Αλεξίου, Ιωάννα
author_facet Αλεξίου, Ιωάννα
author_sort Αλεξίου, Ιωάννα
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-2345
institution University of West Attica Campus II
keyword Συμπεριφορά καταναλωτή
Καταναλωτισμός
language Greek
physical 56 σελ.
publishDate 2014
publisher ΤΕΙ Πειραιά
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-23452018-12-14T10:50:26Z Ποιοτικά και ποσοτικά χαρακτηριστικά του καταναλωτή Qualitative and quantitative features of consumer Αλεξίου, Ιωάννα Κουτσογιάννη, Ευαγγελία Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Καταναλωτές Συμπεριφορά καταναλωτή Καταναλωτισμός Σε ένα περιβάλλον, μέσα στο οποίο κινούνται κάθε είδους και κάθε μεγέθους βιομηχανίες και εταιρείες, είναι φυσικό επακόλουθο να υπάρχει αυξημένη ανταγωνιστικότητα, επένδυση στο μάρκετινγκ για την καλύτερη προώθηση των αγαθών και την προσπάθεια για επικράτηση στην αγορά με στόχο την μεγαλύτερη δυνατή κατανάλωση. Σε αυτήν την «μάχη», βασικό όπλο της κάθε επιχείρησης είναι το μάρκετινγκ και στόχος ο καταναλωτής. Σε αυτόν συρρικνώνεται όλη η προσοχή του Μάρκετινγκ. Το μέσον για να προσέγγιση τον καταναλωτή είναι η διαφήμιση. Ο καταναλωτής, ο τελευταίος κρίκος της αλυσίδας, είναι αυτός που αγοράζει τα προϊόντα ή χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες. Η συμπεριφορά του ποικίλλει. Είναι συνδυασμός στοιχείων από επιστήμες όπως της κοινωνιολογίας, της κοινωνικής ανθρωπολογίας και της οικονομίας. Έτσι κρίθηκε σκόπιμο και ωφέλιμο η συμπεριφορά του καταναλωτή να μελετηθεί ξεχωριστά. Για την προστασία του καταναλωτή, απέναντι στο τεράστιο μέγεθος των προϊόντων, συγκροτήθηκαν οργανώσεις και κινήματα προσπαθώντας να κατοχυρώσουν τα δικαιώματα των καταναλωτών. Η κατανάλωση έχει απασχολήσει μεγάλες προσωπικότητες από την αρχαία ακόμα εποχή και η μελέτη της συμπεριφοράς των καταναλωτών συνεχίζεται έως σήμερα. 2014 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2345 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα ΤΕΙ Πειραιά 56 σελ. http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/2345/9/log2014_00028.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Καταναλωτές
Αλεξίου, Ιωάννα
Ποιοτικά και ποσοτικά χαρακτηριστικά του καταναλωτή
title Ποιοτικά και ποσοτικά χαρακτηριστικά του καταναλωτή
title_full Ποιοτικά και ποσοτικά χαρακτηριστικά του καταναλωτή
title_fullStr Ποιοτικά και ποσοτικά χαρακτηριστικά του καταναλωτή
title_full_unstemmed Ποιοτικά και ποσοτικά χαρακτηριστικά του καταναλωτή
title_short Ποιοτικά και ποσοτικά χαρακτηριστικά του καταναλωτή
title_sort ποιοτικά και ποσοτικά χαρακτηριστικά του καταναλωτή
title_translated Qualitative and quantitative features of consumer
topic TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Καταναλωτές
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2345